Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Last minute Pampers tip C1000

<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 05 Nov 2013 17:38

Last minute Pampers tip C1000

De luiers zijn nu 3 pakken voor 20,- bij de C1000.
Op zich niet heel spectaculair, maaarr er liggen ( bij ons iig) nog veel oude grotere verpakkingen.
Dus ipv 33 luiers zitten er 46 in, ook op deze pakking rekent de kassa 3 pakken voor 20,-!
Ik kreeg vanmiddag dus over een bedrag van 45,- 25,- korting :thumbup:
Een rekensommetje verteld mij dat dit 15 cent per luier is, best goedkoop geloof ik voor Pampers!
Aanbieding is alleen vandaag nog geldig. Denk dat ik vanavond nog even langs de C1000 ga om te kijken of er nog meer ligt :yes:
December 2009
juli 2012
<<

Tiara

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 367

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:05

Bericht 05 Nov 2013 19:28

Re: Last minute Pampers tip C1000

Bij ons stond er bij dat het een fout in de folder was en de prijs was aangepast helaas.
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 05 Nov 2013 21:17

Re: Last minute Pampers tip C1000

Flauw, haha.
Het is niet zozeer een fout in de folder, de actie is eigenlijk alleen op de kleinere verpakkingen.
Net nog 3 pakken gehaald :)
December 2009
juli 2012

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers