Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verbreders draagzak (tula)

<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 24 Jan 2018 22:38

Verbreders draagzak (tula)

Heeft iemand ervaring met het gebruik van verbreders op een draagzak? Wij hebben de tula drager, maar van de week merkte ik dat dochter niet meer voldoende ondersteund wordt van knie tot knie. Nu gaan we in mei op vakantie en willen we graag toch een draagzak mee hebben. We gebruiken hem te weinig om de toddler versie te kopen. Nu keek ik naar de optie huren, maar de toddler gaat pas vanaf maat 86 en daar zit ze dan nog niet in (nu maat 74/80). Maar toen kwam ik de verbreders tegen. Op deze manier kunnen we onze draagzak nog even blijven gebruiken. Heeft iemand verbreders en hoe bevalt dit?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Mouette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 536

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:07

Bericht 25 Jan 2018 00:04

Re: Verbreders draagzak (tula)

Wij hebben de Tula baby met zitverbreders en gebruiken die met veel plezier.

Laatst in een pretpark zelfs zoon van bijna 4 nog stukken in de drager gehad daarmee. Ik vind het de investering dus wel waard.
Afbeelding
<<

Anoniem260

Bericht 25 Jan 2018 08:27

Re: Verbreders draagzak (tula)

Heb je een draagfoto? Ik vind het heel gek dat ze met maat 74/80 niet meer goed past! Onze dochter heeft broekmaat 86 en zit er nog prima in! Hebben ‘m juist pas kunnen gebruiken vanaf 74/80.

Kan je dochter al lopen? Dan is knie/knie ondersteuning minder noodzakelijk. Zolang 2/3e van het bovenbeen ondersteund wordt is het goed!

(Sorry niet wat je vroeg, maar mss heb je er toch iets aan!)
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 25 Jan 2018 09:24

Re: Verbreders draagzak (tula)

Mouette schreef:Wij hebben de Tula baby met zitverbreders en gebruiken die met veel plezier.

Laatst in een pretpark zelfs zoon van bijna 4 nog stukken in de drager gehad daarmee. Ik vind het de investering dus wel waard.
Dat klinkt goed. Wist niet dat hij zo lang te gebruiken was met de verbreders en dat voor een paar tientjes. Mooie oplossing.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 25 Jan 2018 09:26

Re: Verbreders draagzak (tula)

Jerry schreef:Heb je een draagfoto? Ik vind het heel gek dat ze met maat 74/80 niet meer goed past! Onze dochter heeft broekmaat 86 en zit er nog prima in! Hebben ‘m juist pas kunnen gebruiken vanaf 74/80.

Kan je dochter al lopen? Dan is knie/knie ondersteuning minder noodzakelijk. Zolang 2/3e van het bovenbeen ondersteund wordt is het goed!

(Sorry niet wat je vroeg, maar mss heb je er toch iets aan!)

Ik heb er helaas geen foto van gemaakt. Wel gek dat het zo verschilt. Zoon zat er iets langer in maar die was kleiner, maar zat er ook max tot maat 80 in. En je hebt ook gewoon de babycarrier?

Dochter loopt nog niet los (wel aan de tafel). Wist niet dat de ondersteuning dan minder belangrijk was.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem260

Bericht 25 Jan 2018 10:30

Re: Verbreders draagzak (tula)

Ja heb de tula standard. Toen ze in (broek)maat 80 zat, de toddler eens geprobeerd maar die was toen duidelijk nog te groot!
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 25 Jan 2018 10:36

Re: Verbreders draagzak (tula)

Hier is de Tula ook te klein nu ze broekmaat 80/86 draagt. Wij hebben wel voor een peuter-drager gekozen omdat ze veel gedragen wordt en omdat het rugpand van de baby maat ook te kort werd, ze gooide zich steeds vaker achterover.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 08 Sep 2016 16:43

Bericht 25 Jan 2018 10:50

Re: Verbreders draagzak (tula)

Ik heb de verbreders, maar eigenlijk nooit gebruikt omdat ik het rugpand te kort vond worden
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 25 Jan 2018 10:57

Re: Verbreders draagzak (tula)

Geen ervaring met de verbreders, want ook hier de ervaring dat ik het rugpand te kort vond worden en zoon ging dan half achterover hangen. Wij hebben een toddler gekocht op een gegeven moment, maar die was toen helaas nog net te breed. Gelukkig was dat hier niet zo'n probleem omdat ik toen nog een hele collectie doeken en dragers had, dus nog wel iets passends had.

Als je rugpand nog niet te kort wordt, zoals bij ons het geval was, dan zou ik de verbreders wel overwegen denk ik. Het verschil tussen de standard en toddler vond ik namelijk toch nog best groot en wij moesten dus echt nog even wachten tot zoon goed erin paste.
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 25 Jan 2018 12:56

Re: Verbreders draagzak (tula)

Ik zal is kijken hoe het rugpand valt, maar tot voor kort had ik haar nog op mijn buik en was hij prima dus denk dat het nog wel even kan. De toddler is denk ik echt nog veel te groot voor de komende maanden dus denk dat dan de optie verbreders wel wat voor ons is. Bedankt voor jullie antwoorden.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 25 Jan 2018 12:58

Re: Verbreders draagzak (tula)

Blue Phone schreef:Ik heb de verbreders, maar eigenlijk nooit gebruikt omdat ik het rugpand te kort vond worden

Hoe oud was J. toen (welke maat droeg hij?)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Mouette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 536

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:07

Bericht 25 Jan 2018 13:15

Re: Verbreders draagzak (tula)

Ik heb niet zo'n last van dat korte rugpand maar ik gebruik de drager ook vooral als 'backup' als ze moe zijn van het lopen of fietsen. En dan gooien ze zichzelf niet achterover hier.
Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Sublimo, Suus