Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 21 Feb 2017 22:33

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Zora schreef:
Scandic schreef:Atheneum advies, ja ja.. :palm:


Ho ho, dat zit wel even tussen vwo en gymnasium in he.


Zoiets ja :wink:
<<

Anoniem278

Bericht 22 Feb 2017 08:20

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Ik vond Kim zoveel leuker dan verwacht. En die persoonlijke cadeautjes vond ik ook ontroerend.
Ik hoop dat de nieuwe moeder steeds n stapje verder komt.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 23 Jan 2018 15:58

Re: Vier handen op één buik

Vanavond om 20:25 uur begint op NPO 3 een nieuw seizoen van Vier handen op één buik. Wie gaan er kijken?

Kopie uit de gids:

De seizoensaftrap is voor Patty Brard. Zij gaat langs bij de 19-jarige Tanja, die ongepland zwanger raakte van haar tien jaar oudere vriend Jeremy. Nadat Tanja de zwangerschap ontdekte, is ze bij Jeremy ingetrokken, maar daardoor mist ze de nabijheid van haar vrienden en familie. Daarnaast heeft het stel de neiging om zaken uit te stellen waardoor ze hun financiën niet op orde hebben. Patty laat het er niet bij zitten en stimuleert Tanja en Jeremy om alles te regelen voordat de baby zich aandient.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 23 Jan 2018 16:03

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Oh leuk! Bedankt voor de herinnering.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem247

Bericht 23 Jan 2018 16:05

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Oh leuk ik dacht er vanmiddag nog aan maar wist niet meer wanneer het uitgezonden zou worden. Ik ga kijken!
<<

Anoniem242

Bericht 23 Jan 2018 16:31

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Yes ik zag het gisteren voorbij komen en ik ga het zeker kijken. Ben vanavond wel niet thuis dus morgen maar terug kijken.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 23 Jan 2018 21:30

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Ik dacht bij de eerste paar shots echt dat dit weer een hopeloos geval ging worden, met al die sigaretten en dat geblow. Maar het viel me heel erg mee. Ze kreeg echt al gauw alles keurig op orde. En respect hoor, na drie weken alweer willen werken en echt doorpakken. Of het fysiek verstandig is, weet ik niet perse, maar ik vond het wel knap van dat meisje.

Ik vond het wel weer leuk om te kijken!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem247

Bericht 23 Jan 2018 21:36

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Ik vond Patty ook heel rustig deze keer. Helemaal niet hysterisch of overdreven. Ik vond het een leuke aflevering en ook een leuk stel. Die komen er wel.
<<

Anoniem244

Bericht 23 Jan 2018 21:52

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Vond het ook een leuke aflevering. Leuk stel en patty deed het ook prima
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 23 Jan 2018 22:19

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Dit viel alles mee inderdaad. Ik dacht de eerste minuten precies als Marin. Het leek even een opsomming van clichés te worden, maar de dramatische wending bleef uit. Gelukkig maar.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8841

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 23 Jan 2018 22:34

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Leuke aflevering! Die komen er wel met z'n drieën. Patty deed het ook leuk vond ik.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem246

Bericht 24 Jan 2018 06:25

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Ik vond het een leuke aflevering! We waren halverwege toen ik me opeens realiseerde dat er zich geen drama had voltrokken. Ze pikte alles super op en ging zelfs na de geboorte werken. Wel jammer dat het onderling nog niet zo lekker liep, maar dat schijnt normaal te zijn volgens Patty. Dat je even je weg moet vinden. Maar top!
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 24 Jan 2018 06:28

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Ik heb een heel klein stukje gezien, maar ik heb hem weer uitgezet.
Eerst vond ik het een leuk programma maar nu ik zelf net een missed abortion achter de rug heb merk ik dat ik het niet kan uitstaan dat zij wel zwanger is en dan ook nog ongepland :palm: Zal hopelijk wel weer zakken.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 25 Jan 2018 08:06

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Hoe kan het eigenlijk nog he, dat anno 2018 er nog steeds dames (en heren) zijn die weten dat de pil en antibiotica samen niet echt een goede match zijn? Ik blijf me er echt over verbazen..

Verder inderdaad een prima aflevering. Ik vind Patty altijd zo lief in dit soort situaties. Ze is hard en direct, maar wel een door- en aanpakker.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 25 Jan 2018 08:17

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Winegum schreef:Hoe kan het eigenlijk nog he, dat anno 2018 er nog steeds dames (en heren) zijn die weten dat de pil en antibiotica samen niet echt een goede match zijn? Ik blijf me er echt over verbazen..

Verder inderdaad een prima aflevering. Ik vind Patty altijd zo lief in dit soort situaties. Ze is hard en direct, maar wel een door- en aanpakker.


Ik zal je iets leuks vertellen, die interactie is komen te vervallen. De pil is alleen minder betrouwbaar als je door AB moet overgeven of diarree krijgt, de mindere betrouwbaarheid komt niet door de AB zelf. We kunnen dus wel raden hoe deze dame zwanger is geraakt :wink:
<<

ChiQ

Bericht 25 Jan 2018 08:20

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

En dan moet je nét ziek geworden zijn van de antibiotica, dat dagen duurt en nét samen valt met een eisprong die normaal gesproken onderdrukt wordt door de pil. Yeah. Right.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 25 Jan 2018 08:23

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Ja, uiteraard dacht ik hetzelfde hoor. Maar altijd dat soort opmerkingen, ik vind het verbazingwekkend.
Ook bizar dat men er zo lichtzinnig over denkt, zwanger worden - een kind krijgen.
<<

Anoniem253

Bericht 25 Jan 2018 08:29

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

ChiQ schreef:En dan moet je nét ziek geworden zijn van de antibiotica, dat dagen duurt en nét samen valt met een eisprong die normaal gesproken onderdrukt wordt door de pil. Yeah. Right.

Dit inderdaad... ik vond trouwens wel dat ze het heel goed deden.
<<

Anoniem252

Bericht 25 Jan 2018 10:35

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Ik heb het teruggekeken vanochtend, en vind het een leuke aflevering. Beide ouders lijken het goed op te pikken en Patty vond Ik het ook goed doen.
<<

Anoniem236

Bericht 25 Jan 2018 11:10

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

En als je dan moet kotsen en diarree hebt, dan wel seks hebben. Weinig mensen die daar dan behoefte aan hebben.
<<

Anoniem242

Bericht 25 Jan 2018 13:12

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Daar kan ook enkele dagen tussen zitten. Als je de pil namelijk hebt uitgebraakt is de werking verminderd en dat geld dan voor die hele maand niet alleen voor dat moment.

Ik vond dat ze het goed deden. Ze was erg onzeker maar ik zie liever dat dan sommige andere tiener moeders.
Je zag er echt een kers vers gezinnetje met alle ups and downs.
Knap van haar dat ze al zo snel gaat werken.
<<

Anoniem247

Bericht 25 Jan 2018 13:18

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Wanneer zullen ze eens een keer een uitzending maken met jonge ouders die wel alles op een rijtje hebben? Je ziet de hele tijd van die ouders die roken, blowen, geen werk of school hebben, vies huis, weinig steun van familie etc. Ik zou het ook wel eens een keer leuk vinden om eens een ‘normaal’ stel te zien die wel alles voor elkaar hebben. Want die bestaan ook.
<<

Anoniem278

Bericht 25 Jan 2018 13:21

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Op Twitter is er een Bingo kaart over, met inderdaad al die opties: werkloos, slechte band met familie, oudere vriend, roken etc etc.
Omdat het best een eenzijdig beeld geeft. Er zijn ook vrouwen die jong zwanger worden en het goed doen.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3479

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 25 Jan 2018 13:38

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Maar die zullen geen behoefte hebben aan een camera en “hulp”
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 25 Jan 2018 13:47

Re: Vier handen op één buik - Hoe is het nu met?

Ava schreef:Wanneer zullen ze eens een keer een uitzending maken met jonge ouders die wel alles op een rijtje hebben? Je ziet de hele tijd van die ouders die roken, blowen, geen werk of school hebben, vies huis, weinig steun van familie etc. Ik zou het ook wel eens een keer leuk vinden om eens een ‘normaal’ stel te zien die wel alles voor elkaar hebben. Want die bestaan ook.
.

Ik vond dit stel anders behoorlijk veel van die dingen goed oppakken hoor. Meisje had gewoon een opleiding afgerond, stond na drie weken na de bevalling alweer te werken. De jongen had ook werk. Ja het was eerst een zooitje, maar dat was met wat opmerkingen ook zo keurig opgeruimd. Het enige wat wel echt schadelijk is, is dat gerook. Dat vond ik vreselijk storend om te zien. Verder vond ik het echt zo erg nog niet.
Let's discover the world together.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers