Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Primark, gratis parkeren?

<<

caribbeanlover

Bericht 03 Nov 2013 13:08

Primark, gratis parkeren?

Wie weet of het daar kan? Zo ja, bij alle vestigingen?
<<

Anoniem219

Bericht 03 Nov 2013 13:10

Re: Primark, gratis parkeren?

In hoofddorp kun je niet gratis parkeren bij de primark.
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Nov 2013 13:12

Re: Primark, gratis parkeren?

Dank je. Stom dat het niet op de site staat en een nr staat er ook al niet dus bellen kan niet. :thumbdown:
<<

Anoniem4

Bericht 03 Nov 2013 13:16

Re: Primark, gratis parkeren?

Volgens mij kan dit niet. De Primarks in Almere en Zaandam zitten midden in het centrum en vaak is het daar betaald parkeren. In Rotterdam zit het bij Alexandrium en volgens mij is het daar ook betaald parkeren.
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Nov 2013 13:18

Re: Primark, gratis parkeren?

Wat voor winkels zijn er nog meer bij Alexandrium? Waarom zitten er geen vestigingen midden in Utrecht, dat vind ik een hele logische plaats.
<<

Anoniem4

Bericht 03 Nov 2013 13:20

Re: Primark, gratis parkeren?

In Alexandrium zitten de Vero Moda, Only, Dolcis, Coolcat, Sascha shoes, Men at work.. Je kan je er op zich wel een middagje vermaken.
<<

luthien

Kwebbel

Berichten: 285

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:23

Bericht 03 Nov 2013 14:08

Re: Primark, gratis parkeren?

Bij die in Zoetermeer kun je de eerste drie uur gratis parkeren.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 03 Nov 2013 14:13

Re: Primark, gratis parkeren?

Bij Alexandrium kun je in de wijk ertegenover wel gratis parkeren. Het ligt er aan hoe ver je wilt (en kunt) lopen. Ik vind de afstand te overzien. Ik parkeer vaak in de Henri Eversstraat.
L2014 & H2017
<<

Anoniem87

Bericht 03 Nov 2013 14:39

Re: Primark, gratis parkeren?

In Zaandam kan je wel gratis parkeren, maar dan moet je wel iets verder lopen. Voordeel is dan wel dat je het hele centrum ziet, er zitten veel andere leuke winkels.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 03 Nov 2013 15:43

Re: Primark, gratis parkeren?

Bij alexandrium vind ik het parkeren ook niet duur hoor. Maar je kan er prima een middagje vermaken, hoop leuke winkels
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Nov 2013 16:18

Re: Primark, gratis parkeren?

Bedankt allemaal voor de tips. Enig idee of ze er ook kleding hebben voor mannen met grote maten, XXL en eventueel groter?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 03 Nov 2013 16:21

Re: Primark, gratis parkeren?

Alexandrium is een heel mooi winkelcentrum, groot, bijna helemaal overdekt en er zitten onwijs veel winkels!
Je kunt bij Adrium zelf niet gratis parkeren, maar in de wijk erachter wel, dan is het 5-10 min lopen ongeveer.
Het gaat dan om het einde van de Bolkruid. Denk dat dat nog wat dichterbij is dan de straat die hier al eerder genoemd is.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 04 Nov 2013 02:43

Re: Primark, gratis parkeren?

In Almere kan je ook gratis parkeren maar buiten de stadsring. Dan moet je wel lopen. Maar de parkeergarage er vlak achter is handiger en als je alleen naar primark gaat zijn het de kosten niet.
M:21072011
J :08012014
<<

Boterbloem

Noob

Berichten: 42

Geregistreerd: 18 Okt 2013 11:48

Bericht 04 Nov 2013 04:49

Re: Primark, gratis parkeren?

Zoetermeer heeft sindskort ook een. Je kan de eerste drie uur gratis parkeren. Je neemt de roltrap en aan je rechterhand zit de primarkt.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Nov 2013 09:01

Re: Primark, gratis parkeren?

Lejow schreef:Alexandrium is een heel mooi winkelcentrum, groot, bijna helemaal overdekt en er zitten onwijs veel winkels!
Je kunt bij Adrium zelf niet gratis parkeren, maar in de wijk erachter wel, dan is het 5-10 min lopen ongeveer.
Het gaat dan om het einde van de Bolkruid. Denk dat dat nog wat dichterbij is dan de straat die hier al eerder genoemd is.


Dank je. Weet je of ze bij de Primark ook grote mannenmaten verkopen?
<<

Anoniem 3

Bericht 05 Nov 2013 09:36

Re: Primark, gratis parkeren?

XL verkopen ze sowieso, ik vind de primark vrij groot vallen.
Laatst gewijzigd door Anoniem 3 op 20 Nov 2013 22:01, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem173

Bericht 05 Nov 2013 17:52

Re: Primark, gratis parkeren?

In het weekend kun je in Rotterdam bij de p+r alexandrium parkeren, dat is dan gratis.

In Almere net voor je de stad in rijdt heb je een blauwe zone, als je dan doorrijdt richting het einde van de wijk vind je wel een gratis plek!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers