Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


N.a.v. Google jij jezelf?

<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 18 Jan 2018 21:13

Re: N.a.v. Google jij jezelf?

Ik doe dat heel soms eens. Net toevallig gedaan en er komt weinig naar boven. Als ik op facebookprofiel klik komt er een lijst met meerdere met mijn naam en verder niks.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem306

Bericht 18 Jan 2018 21:28

Re: N.a.v. Google jij jezelf?

Met mijn meisjes naam kom ik alleen mijn facebookprofiel tegen. Maar daar staan ook andere vrouwen tussen met de zelfde naam. Met de naam van mijn man komt er van mij helemaal niks naar boven.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 19 Jan 2018 07:20

Re: N.a.v. Google jij jezelf?

Doe het bijna nooit, maar zag net dat ik dan de links krijg naar Linkedin, Facebook, de sie van mn werk en de site dat ik 10 jaar geleden in 1x mn rijbewijs heb gehaald (en bijbehorende foto hahahaha). Niet super schokkend ofzo
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Zero

Bericht 20 Jan 2018 14:52

Re: N.a.v. Google jij jezelf?

Niet vaak, maar wel eens. Meestal om te kijken of ik duidelijk vindbaar ben - en dat ben ik en dat vind ik prima.
Instragram komt uiteindelijk ook naar boven, daar ben ik ook blij mee al denk ik niet dat veel desktopgebruikers nu echt Instagram zoeken.
<<

widko

Noob

Berichten: 229

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:20

Bericht 20 Jan 2018 21:21

Re: N.a.v. Google jij jezelf?

ik doe dat geregeld. Ik kom zelf niet naar voren wel mensen met dezelfde naam.
Onze stoere bink 20-08-2015
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 23 Jan 2018 11:09

Re: N.a.v. Google jij jezelf?

Ik zag net dit en moest aan dit topic denken, haha!
Afbeelding

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 23 Jan 2018 11:10

Re: N.a.v. Google jij jezelf?

Haha die is leuk!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 23 Jan 2018 18:14

Re: N.a.v. Google jij jezelf?

Heel af en toe doe ik dat wel. De combinatie van mijn voor- en achternaam komt alleen zo vaak voor dat het wel even duurt voordat je iets over mij tegenkomt.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 23 Jan 2018 19:08

Re: N.a.v. Google jij jezelf?

Ja en je vindt weinig over mij. Sowieso is de combinatie van mijn voornaam en achternaam veel voorkomend en ik heb alles dicht gezet. Heb ooit ook foto's laten verwijderen en die zijn ook echt weg uit de zoekresultaten.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers