Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vind je het lekkerst op brood?

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Jan 2018 17:02

Re: Wat vind je het lekkerst op brood?

Ja klopt, maar m'n vriend eet het niet en dan gaat het weer over datum vrees ik. Leverworst heb ik ook zin in, maar dan vreet ik dat ding zo in een paar dagen op en dat is niet de bedoeling denk ik. Dus ik houd me nog wel een paar maandjes in. Zelfde geldt voor zalm, heb ook wel weer eens zin in een broodje gerookte zalm, maar daarvoor moet ik ook nog even geduld hebben.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 23 Jan 2018 17:04

Re: Wat vind je het lekkerst op brood?

Ja gerookte zalm eet ik ook niet, maar dat is voor mij een heel andere mate van gevaar.

Die blikjes leverpastei zijn maar klein toch? En ongeveer een eeuw houdbaar :P
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 23 Jan 2018 17:05

Re: Wat vind je het lekkerst op brood?

Maar dan klopt je 'maar dat mag nu niet' niet toch?

Als ik er echt zo'n zin in zou hebben dan gooi ik de rest van het blikje wel weg en neem ik t geld wat ik dan weggooi wel voor lief.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Jan 2018 17:05

Re: Wat vind je het lekkerst op brood?

Ik heb altijd de smeerpaté van Linera, die is wat minder vet. M'n vriend vindt het niet te eten haha, maar er komt best snel schimmel op. Hoewel m'n stiefdochter het wel lust, dus ik denk dat ik toch maar weer eens zo'n bakje meeneem van de week.
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Jan 2018 17:07

Re: Wat vind je het lekkerst op brood?

Burn schreef:Maar dan klopt je 'maar dat mag nu niet' niet toch?

Als ik er echt zo'n zin in zou hebben dan gooi ik de rest van het blikje wel weg en neem ik t geld wat ik dan weggooi wel voor lief.


Nou ik heb ook weer niet enorme leverpasteicravings hoor. Dan eet ik liever chocopasta en daar staat hier een dikke pot van in de kast sinds dit weekend, die inmiddels al bijna half leeg is :angel:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 23 Jan 2018 17:08

Re: Wat vind je het lekkerst op brood?

Kijk dat is het betere werk :P
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers