Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trouwen in 2014

<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 29 Okt 2013 11:42

Re: Trouwen in 2014

Jammer Elliot. Maar een andere woning is ook leuk!
2014 2016
<<

Anoniem119

Bericht 29 Okt 2013 11:44

Re: Trouwen in 2014

Hoe doen jullie dat met de koop van het huis Elliot, voordat jullie getrouwd zijn? Spannend hoor, echt leuk al die forummers die steeds stapje volwassener worden :) Voor 't weet is het Mama Elliot ;)
<<

Anoniem17

Bericht 29 Okt 2013 12:17

Re: Trouwen in 2014

Hoe bedoel je Marin? Wij hebben nu ook samen een koophuis, dus ik geloof niet dat er iets gaat veranderen in dat opzicht.
Haha mama Elliot duurt nog wel even hoor, ik vind het nog wel lekker, de vrijheid die ik nu heb ;)
<<

Anoniem119

Bericht 29 Okt 2013 12:19

Re: Trouwen in 2014

Elliot schreef:Hoe bedoel je Marin? Wij hebben nu ook samen een koophuis, dus ik geloof niet dat er iets gaat veranderen in dat opzicht.
Haha mama Elliot duurt nog wel even hoor, ik vind het nog wel lekker, de vrijheid die ik nu heb ;)

Ah ok, ja ik bedoelde hoe je 't doet qua namen en samen kopen enzo. Maar dan heb je dat al goed geregeld nu ;)
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 29 Okt 2013 19:50

Re: Trouwen in 2014

Bij mij was het ook meer een rib uit mijn ouders lijf haha, heb er ook een corset en hoepel bij. En veel vermaakkosten omdat ik allerlei dingen anders wou. Maar wat een aparte ervaring zeg, jurken passen!
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 29 Okt 2013 20:22

Re: Trouwen in 2014

Jammer, Elliot! Maar verhuizen is ook erg leuk.

Snirp, ben bang dat ik m niet meer leuk vind. Slaat natuurlijk nergens op. Maar je moet iets hebben om je druk om te maken he.....
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem173

Bericht 29 Okt 2013 20:32

Re: Trouwen in 2014

Marin schreef:
Elliot schreef:Hoe bedoel je Marin? Wij hebben nu ook samen een koophuis, dus ik geloof niet dat er iets gaat veranderen in dat opzicht.
Haha mama Elliot duurt nog wel even hoor, ik vind het nog wel lekker, de vrijheid die ik nu heb ;)

Ah ok, ja ik bedoelde hoe je 't doet qua namen en samen kopen enzo. Maar dan heb je dat al goed geregeld nu ;)


I.p. maakt het niet uit dat je een huis koopt zonder dat je iets van elkaar bent. Pas als er iets met de ander gebeurt wordt het een probleem. Wij kopen ons huis bijvoorbeeld een maand voordat we getrouwd zijn, dat risico durven we dan nog wel te nemen.
<<

Anoniem119

Bericht 29 Okt 2013 22:14

Re: Trouwen in 2014

Ja dat is ook wel zo. Had je m'n foto tip trouwens nog gezien, AM. Over dat collectief fotografen dat ook kortere shoots voor bruiloften doet. Misschien heb je er wat aan!
<<

Snirp

Bericht 29 Okt 2013 22:24

Re: Trouwen in 2014

Haha Sam, maar zonde om je dan hierover druk te maken!

Wij hebben ook net ons huis gekocht en hebben voor de overbruggende 10 maanden een samenlevingscontractje opgesteld.

Net samen weer even onze checklist bijgewerkt. We lopen aardig op schema! Moeten komende weken achter de DJ en het vervoer aan!
<<

Zero

Bericht 30 Okt 2013 11:49

Re: Trouwen in 2014

hoi meiden,

Heeft een van jullie toevallig afgelopen september die trouwlocatie route nog gedaan?
(En zo ja hoe was dat?)
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 30 Okt 2013 14:14

Re: Trouwen in 2014

Ja ik en ik word natuurlijk voor gek verklaard, want wij hebben pas voor 2015 trouwplannen (tenminste, dat stond in het 'kritiek' topic), maar een collega van m'n vriend was op een kasteel getrouwd en we hebben toen de website bekeken waar we iets zagen over de NTBO Open Trouwlocatie dag. Zo kwamen we weer uit bij de Open Top Trouwlocaties route.

Wij hebben op beide dagen vier locaties bezocht en het is ons wel goed bevallen. Zo krijg je heel vrijblijvend een goed idee / beeld van de locatie, wat voor ons betekende dat we al snel wisten welke locatie wel een mogelijkheid zou worden en welke locatie niet.
Daarnaast heb ik ook gemerkt dat de ontvangst meespeelt. Ik dacht dat we zelf rond konden kijken, maar meestal werden we rondgeleid en werden de mogelijkheden per ruimte besproken. Achteraf gezien vond ik dat fijner dan gewoon 'los' rond lopen, wat we ook bij een paar locaties hebben meegemaakt.

Als je nog meer wil weten, dan 'roep' maar! :wink:
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 01 Nov 2013 23:15

Re: Trouwen in 2014

Waarom wilde je dat eigenlijk weten Zero?
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Tissie

Bericht 03 Nov 2013 12:34

Re: Trouwen in 2014

Hi dames,

Ben weer wat gekalmeerd, de eerste afspraken staan ( lokatie).

Zijn er hier dames die een goede videograaf weten? Omgeving Amsterdam? We twijfelen erg tussen een fotograag en videograaf, want we zijn niet zo goed in poseren :thumbdown:


Lejow: heb die link van jou bekeken! Ziet er goed uit.
Laatst gewijzigd door Tissie op 03 Nov 2013 12:57, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Zero

Bericht 03 Nov 2013 12:51

Re: Trouwen in 2014

Sorry KOL, beetje trage reactie maar heel erg bedankt!

Ik ben op zoek naar een paar locaties voor een eventuele fotoshoot volgend jaar en wil het bruidspaar graag helpen (die hadden totaal geen idee en ze wilde graag naar die open dag maar konden toen niet)
Ik had zelf ook graag gewild, ik ben mezelf al in het geheim aan het klaarstomen voor ceremoniemeester (of nou ja geheim... mijn zusje en ik hebben het er al tijden over, ze moet alleen nog gevraagd worden) maar ik kon zelf ook niet :( het leek me echt heel leuk om te doen/zien.
Maar ook om te netwerken met de locaties, we hebben vaak wel wat visitekaartjes liggen als we weer een bruidspaar mogen ontvangen, mochten ze nog iets zoeken dan kunnen we ze misschien verder helpen.

Maar nu weet ik zeker dat ik de volgende keer ga, ik vroeg me dus af of het gewoon 'open' was of dat je echt werd rondgeleid en geïnformeerd.
<<

Zero

Bericht 03 Nov 2013 12:55

Re: Trouwen in 2014

Tissie schreef:Hi dames,

Ben weer wat gekalmeerd, de eerste afspraken staan ( lokatie).

Zijn er hier dames die een goede videograaf weten? Omgeving Amsterdam? We twijfelen erg tussen een fotograag en videograaf, want we zijn niet zo goed in poseren :thumbdown:


Er zijn genoeg fotografen die je niet laten poseren :) maar je moet eigenlijk voor jezelf bedenken wat je leuker vind / vaker naar zult kijken ; bewegende beelden of stilstaande beelden. Zou je eerder je trouwvideo op zetten of je trouwalbum er bij pakken?

En er zijn ook een x aantal bedrijven die beide aan bieden. Ik wil dat in de toekomst ook gaan doen, onze assistent is nu aan het studeren voor videograaf. In Amsterdam zitten er ook genoeg, maar dan moet je wel een flink budget hebben als je beide zou willen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 03 Nov 2013 13:26

Re: Trouwen in 2014

Tissie schreef:Hi dames,

Ben weer wat gekalmeerd, de eerste afspraken staan ( lokatie).

Zijn er hier dames die een goede videograaf weten? Omgeving Amsterdam? We twijfelen erg tussen een fotograag en videograaf, want we zijn niet zo goed in poseren :thumbdown:


Lejow: heb die link van jou bekeken! Ziet er goed uit.



Ik kan je hem echt aanraden, hij is betaalbaar, en gaat door heel Nederland.
Vind zijn werk (op zijn site) echt onwijs mooi, en daarbij is hij zelf een onwijs aardige gozer!
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 04 Nov 2013 12:23

Re: Trouwen in 2014

Tissie schreef:Hi dames,

Ben weer wat gekalmeerd, de eerste afspraken staan ( lokatie).

Zijn er hier dames die een goede videograaf weten? Omgeving Amsterdam? We twijfelen erg tussen een fotograag en videograaf, want we zijn niet zo goed in poseren :thumbdown:


Lejow: heb die link van jou bekeken! Ziet er goed uit.


Tissie, misschien heb je hier ook iets aan? Googlen levert ook vaak handige tips op!
http://www.theperfectwedding.nl/artikel ... el-trouwen
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Nov 2013 13:58

Re: Trouwen in 2014

Tissie schreef:Hi dames,

Ben weer wat gekalmeerd, de eerste afspraken staan ( lokatie).

Zijn er hier dames die een goede videograaf weten? Omgeving Amsterdam? We twijfelen erg tussen een fotograag en videograaf, want we zijn niet zo goed in poseren :thumbdown:


Lejow: heb die link van jou bekeken! Ziet er goed uit.


Ik heb je een prive bericht gestuurd.
2014 2016
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Nov 2013 21:58

Re: Trouwen in 2014

Hebben jullie van te voren verschillende feestlocatie bezocht of gebeld om te vragen naar de mogelijkheden en prijs?
2014 2016
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 04 Nov 2013 22:06

Re: Trouwen in 2014

Wij zijn bij 2 locaties geweest.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Snirp

Bericht 04 Nov 2013 22:08

Re: Trouwen in 2014

Wij zijn ook bij 2 strandtenten langs geweest.
Bij een hadden we meteen een veek fijner gevoel, dus die is het geworden :).
<<

No. 3

Bericht 05 Nov 2013 18:10

Re: Trouwen in 2014

Elliot schreef:No. 3, wat ik me altijd afvraag bij mensen die het burgerlijk huwelijk en het kerkelijk huwelijk op twee verschillende dagen houden; welke datum houden jullie straks aan als jubileum?
Da's een goeie vraag! Daar heb ik eerlijk gezegd nog niet over nagedacht, haha. Suggestions, anyone? :)

Edit: O, ik heb eindelijk een afspraak gemaakt bij een bruidsmodezaak. Over tweeënhalve week is het al zover. Ik moet echt loeisnel afvallen nu. :pale:
<<

Anoniem129

Bericht 05 Nov 2013 18:24

Re: Trouwen in 2014

Bij ons is de eerste stap ook gezet, de datum die wij willen is nog de hele dag vrij op het gemeentehuis, nu dus nadenken wat ik wil qua tijd. Hoelaat trouwen jullie?
<<

Snirp

Bericht 05 Nov 2013 18:27

Re: Trouwen in 2014

Wij trouwen om 14.00u.
Daarvoor foto's maken en lunchen met de daggasten bij mijn ouders thuis.
Rond 15:30/16:00 worden we verwacht bij de feestlocatie! Daar blijven we dan de rest van de dag.
<<

Tissie

Bericht 05 Nov 2013 18:39

Re: Trouwen in 2014

Bedankt voor de tips, dames!!

Wij zijn vandaag gaan kijken bij de eerste lokatie en IK ben al helemaal om. Nu is het afwachten wat betreft de offerte (Ik houd mijn hart vast!)

Lien: Wij trouwen om 15.00.

NO3: Denk dat qua jubileum ligt aan wat je zelf de grootste verbintenis vindt. Voor God of voor de wet? Het lijkt mij, maar dat is een aanname, want ik ken je verder natuurlijk niet, dat ALS je voor de kerk trouwt, dit de belangrijkste is en de wet omdat het 'moet'.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers