Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat heb je aan vandaag topic!#1

<<

Smooch

Kwebbel

Berichten: 479

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:37

Bericht 05 Nov 2013 10:27

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Wat een leuke chill outfit ChiQ!
Afbeelding
<<

Anoniem29

Bericht 05 Nov 2013 11:57

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Leuk Carrie! En Pepijn haha, daar zou ik nou nooit over kunnen dromen :P

Ik heb weer een kastje in mijn andere kamer staan! Joehoe, nu kan ik weer goede foto's maken. Ik denk ik start gelijk met een mega interessante outfit haha, lekker kleurrijk ook :D

Afbeelding
<<

Anoniem23

Bericht 05 Nov 2013 12:42

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Kleurrijk of niet, ik vind het wel leuk. Pretty little lady!
<<

Anoniem301

Bericht 05 Nov 2013 12:52

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Intoxicated schreef:Leuk Carrie! En Pepijn haha, daar zou ik nou nooit over kunnen dromen :P

Ik heb weer een kastje in mijn andere kamer staan! Joehoe, nu kan ik weer goede foto's maken. Ik denk ik start gelijk met een mega interessante outfit haha, lekker kleurrijk ook :D


Joh het gaat ook nergens over, ik heb ook wel eens een getinte je weet wel droom gehad over mijn baas! En dat is niet echt een aantrekkelijke man :D

Ik vind je laarsjes erg stoer!
<<

Anoniem23

Bericht 05 Nov 2013 12:55

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Haha ik heb ook wel eens over mijn baas gedroomd en die is ook echt niet aantrekkelijk. Toch was ik even in de war toen ik hem 's ochtends op mijn werk zag hahaha! Is ook zo weer over.. Maar wat dromen allemaal met je kunnen doen!
<<

Anoniem301

Bericht 05 Nov 2013 13:01

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Harrison schreef:Haha ik heb ook wel eens over mijn baas gedroomd en die is ook echt niet aantrekkelijk. Toch was ik even in de war toen ik hem 's ochtends op mijn werk zag hahaha! Is ook zo weer over.. Maar wat dromen allemaal met je kunnen doen!


Haha ja raar he? Dan kijk je ineens even met heel andere ogen naar zo'n persoon.
<<

Tamago

Noob

Berichten: 11

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:49

Bericht 05 Nov 2013 14:19

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Carrie leuke vest! Waar heb je m gekocht?
<<

Anoniem301

Bericht 05 Nov 2013 14:24

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Tamago schreef:Carrie leuke vest! Waar heb je m gekocht?


Tnx! Bij Tommy Hilfiger.
<<

Kikou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 316

Geregistreerd: 03 Sep 2013 04:43

Bericht 05 Nov 2013 14:54

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Heel erg leuk Carrie en Intoxicated!

Ik doe ook weer eens mee.

Afbeelding
<<

Anoniem38

Bericht 05 Nov 2013 14:55

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Afbeelding

Met mijn trui die volgens de site als een jurkje moest vallen...
<<

Kikou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 316

Geregistreerd: 03 Sep 2013 04:43

Bericht 05 Nov 2013 14:55

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Whoops, beetje groot. Ik krijg 'm niet kleiner zonder dat ik er vervormd uit zie, haha.
<<

Anoniem315

Bericht 05 Nov 2013 15:00

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Mooi Kikou! En jij bent ook, net als Intoxicated, blond en hebt rood aan. Misschien moet ik me er dan toch ook eens aan wagen.

Jip, ook al moest het een jurkje zijn, ik vind hem sowieso heel mooi!
<<

Anoniem38

Bericht 05 Nov 2013 15:01

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Haha, ja en hij zit heel lekker! Maar nu 'moet' ik alsnog op zoek naar een truijurkje die lang genoeg is! Ik heb maat S en die vallen dus heel kort als je 1m83 bent. Misschien weet Harrison iets? Jij hebt weleens truijurkjes aan toch en bent van mijn lengte en postuur?
<<

Kikou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 316

Geregistreerd: 03 Sep 2013 04:43

Bericht 05 Nov 2013 15:03

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Exo, ik koop ook niet zo snel rood. Maar dit is wat warmer rood, meer bordeaux. Dat vind ik dan wel weer mooi bij blond haar :)
<<

Anoniem23

Bericht 05 Nov 2013 15:07

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Ja, klopt! Ben je echt op zoek naar zo'n soort stof jurkje? En de site had truien en jurkjes van Naketano staan he, heb je niet per ongeluk de trui besteld? Haha! Hij is wel leuk!
<<

Anoniem38

Bericht 05 Nov 2013 15:29

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Nee hoeft niet zo'n stof (al vind ik het wel heerlijk! Lekker warm). Ik had een goedkoper merk van Naketo gevonden bij Zalando...misschien is dat het probleem wel ;-)
<<

Anoniem23

Bericht 05 Nov 2013 15:38

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Oooh, ja dat zou kunnen. Ik vind van die gebreide jurkjes ook erg leuk voor de winter.
http://www.wefashion.nl/Jurken/DAMES-JU ... El3r84aFDh
Zoiets is ook leuk!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 05 Nov 2013 16:44

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Kikou, is dat niet koud met je blote armen? Ik heb twee hemden, een truijurk en een colbert aan en ik bibber er bij.
Het staat je wel heel leuk, mooi figuur heb je.
#teammaple🍁
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 05 Nov 2013 17:00

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Urban Naked schreef:Kikou, is dat niet koud met je blote armen? Ik heb twee hemden, een truijurk en een colbert aan en ik bibber er bij.
Het staat je wel heel leuk, mooi figuur heb je.

Kikou woont volgens mij in het buitenland, dus daar is het vast niet zo koud als hier;)
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 05 Nov 2013 17:02

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Oh en dan heeft ze vast al eens eerder zo'n vraag gehad. Komt me nu wel bekend voor idd :)
#teammaple🍁
<<

Kikou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 316

Geregistreerd: 03 Sep 2013 04:43

Bericht 05 Nov 2013 18:34

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

UN, ik woon in Hong Kong. Het is hier nog steeds tegen de 30 graden, dus eigenlijk was mijn outfit zelfs te warm. Ik wilde graag wat nieuwe kleding kopen, maar ook hier hangen al sinds augustus dikke truien en winterjassen. :( Vandaar mijn eerder herfstachtige outfit.

Dankjewel voor het compliment!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 05 Nov 2013 18:42

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Haha Carrie, ik vind Pepijn stiekem wel heel leuk haha. Of vooral heel grappig :D Dus kan het me wel voorstellen!

Jip, superleuke trui!

Tox, ik vind dat je een heel volwassen uitstraling hebt op die foto, superpretty!
Laatst gewijzigd door Zora op 06 Nov 2013 17:31, in totaal 1 keer gewijzigd.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem301

Bericht 05 Nov 2013 18:47

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Ja toch Zora! Hij is ook een woordkunstenaar, en dan heb je me al snel :D Leuk je pistols!
<<

Anoniem23

Bericht 05 Nov 2013 19:39

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Heel leuk Zoor!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 05 Nov 2013 19:55

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Exo: Ik draag best vaak bordeaux rood, persoonlijk vind ik dat juist leuk staan bij ons blondjes!

Zora: Wat een leuk rokje! Waar vandaan?
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers