Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke kortingen en aanbiedingen topic

<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 10 Jan 2018 21:41

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

SophieZMY schreef:Oke totaal off topic hoor, maar hoe doen jullie dat met die fotoboeken? Zo snel (tot wanneer die actie loopt) heb je toch nooit zon fotoboek helemaal gemaakt en klaar om te bestellen?


Zoals ik hierboven dus zei :) ik heb een map laten bedrukken met foto's (via fotofabriek) en dat is het album. En elke paar maanden maak ik een set bladen.
december 2016
juli 2019
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 10 Jan 2018 21:50

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Oja das wel slim Niekske!
Ik neem me steeds voor t bij te houden, maar loop nu alweer ruim 7 maanden achter op m’n dochters 2-3 album haha. En dan ineens krijg ik ergens de geest en begin ik er aan, maar dan ben ik wel een aantal weken (maanden?) zoet ermee in de avonden enzo. Bezigheidstherapie. Zucht. Maar tis zo leuk om die boeken te hebben.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 10 Jan 2018 22:21

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Oh, goeie tip! Ik ga proberen me er ook toe te zetten. Ik sta grandioos achter, dus dat is hopelijk een extra trigger om eraan te beginnen.
2012 & 2016
<<

Anoniem276

Bericht 11 Jan 2018 06:34

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

SophieZMY schreef:Oke totaal off topic hoor, maar hoe doen jullie dat met die fotoboeken? Zo snel (tot wanneer die actie loopt) heb je toch nooit zon fotoboek helemaal gemaakt en klaar om te bestellen?


Ik heb alle foto’s per maand opgeslagen op mijn computer, als ik een fotoboek maak van mijn dochters dan zoek ik van te voren eerst al uit welke foto’s daar dan in moeten komen en als er dan zo een actie is dan heb ik hem in een paar uurtjes af . Deze actie komt voor mij net te vroeg, kan ze pas maken na februari en na maart, maar in mei is er vaak ook deze actie
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 11 Jan 2018 06:56

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Ik ben zo iemand die ook in 1x een heel fotoboek maakt. Maar waar t even duurt omdat ik weet dat t heel veel tijd in beslag neemt.. vooral omdat ik nu dan beide kids tegelijk wil doen
Niekse, wat jij bedoelt met een map aanmaken en extra bladen snap ik nog niet. Of is dat gewoon een albelli ding? Ik maak ze via de Aldi en kan er altijd leve pagina's toe en tussen stoppen.
Zwartwit, gebruik jij maar een paar foto's? Ook al heb ik ze uitgezocht, kom ik nog gerust op 70? foto's uit per maand, dat x12 maanden bekijken waar ik ze op de pagina zet met tekst erbij zorgt dat ik niet binnen paar uur klaar ben (maar paar avonden/weken).
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 11 Jan 2018 07:06

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Top!! Deze aanbieding komt weer lekker op tijd voor mij!
Ik heb alle foto’s van de jongens per maand in mappen op de computer staan. Zo nu en dan vul ik het album al vast weer en met zulke acties maak ik het dan af en bestel. Nu kan ik dus mooi het album van de oudste zijn 3-4 jaar bestellen, leuk!
<<

Anoniem276

Bericht 11 Jan 2018 07:43

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Elro schreef:Ik ben zo iemand die ook in 1x een heel fotoboek maakt. Maar waar t even duurt omdat ik weet dat t heel veel tijd in beslag neemt.. vooral omdat ik nu dan beide kids tegelijk wil doen
Niekse, wat jij bedoelt met een map aanmaken en extra bladen snap ik nog niet. Of is dat gewoon een albelli ding? Ik maak ze via de Aldi en kan er altijd leve pagina's toe en tussen stoppen.
Zwartwit, gebruik jij maar een paar foto's? Ook al heb ik ze uitgezocht, kom ik nog gerust op 70? foto's uit per maand, dat x12 maanden bekijken waar ik ze op de pagina zet met tekst erbij zorgt dat ik niet binnen paar uur klaar ben (maar paar avonden/weken).



Nee ik heb altijd heel veel foto’s, gewoon het maximale aantal pagina’s van het boek vol. Met een paar uur bedoel ik alleen het in het boek stoppen, via albelli. Teksten erbij zetten doe ik niet
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 11 Jan 2018 07:57

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

ZwartWit schreef:
Elro schreef:Ik ben zo iemand die ook in 1x een heel fotoboek maakt. Maar waar t even duurt omdat ik weet dat t heel veel tijd in beslag neemt.. vooral omdat ik nu dan beide kids tegelijk wil doen
Niekse, wat jij bedoelt met een map aanmaken en extra bladen snap ik nog niet. Of is dat gewoon een albelli ding? Ik maak ze via de Aldi en kan er altijd leve pagina's toe en tussen stoppen.
Zwartwit, gebruik jij maar een paar foto's? Ook al heb ik ze uitgezocht, kom ik nog gerust op 70? foto's uit per maand, dat x12 maanden bekijken waar ik ze op de pagina zet met tekst erbij zorgt dat ik niet binnen paar uur klaar ben (maar paar avonden/weken).



Nee ik heb altijd heel veel foto’s, gewoon het maximale aantal pagina’s van het boek vol. Met een paar uur bedoel ik alleen het in het boek stoppen, via albelli. Teksten erbij zetten doe ik niet


Dan nog zou t me niet in een paar uur lukken :)

Ik heb t ooit al wat in voren gedaan bijv de eerste helft. Alleen toen is ergens in de 2e helft mn computer gecrasht en was al dat werk dus voor niks..
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 11 Jan 2018 08:51

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Ik maak geen fotoalbum, ik maak losse fotobladen. Die kunnen dan in een map (een ordner). Ik heb zo'n map met foto's laten bedrukken (dus zelfde idee als een foto kaft bij een album) en daar doe ik die bladen in. Als ik na het afdrukken foto's vergeten ben of er zit een foutje op een pagina (ik ben zo iemand die daar enorm van kan balen) kan ik gewoon een nieuwe pagina ertussen doen. Bij een echt album gaat dat niet.
december 2016
juli 2019
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 11 Jan 2018 08:52

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Dit zijn de bladen: https://www.albelli.nl/fotoboek-maken/losse-fotobladen

Edit: en hier heb ik de map besteld en bedrukt met foto's van de newborn fotoshoot van M.
https://www.fotofabriek.nl/producten/ov ... a4-staand/
december 2016
juli 2019
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 11 Jan 2018 09:12

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Oh dat is ook wel een leuke manier ja
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

mardie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 442

Geregistreerd: 10 Sep 2013 19:56

Bericht 11 Jan 2018 11:54

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Wauw die actie komt voor mij net op tijd! Ik heb bijna een boek af en dit gaat mij dan €80,- schelen. :smile:
April 2012 -juni 2014-september 2016
<<

Anoniem231

Bericht 11 Jan 2018 13:02

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Ik ga er gewoob een paar avonden op zitten. Toevallig net alle foto's verzameld en per maand in een mapje gezet. Dus zal niet heel veel werk zijn. Ik moet er alleen nog 3 maken dus ik kijk hoever ik kom. Anders zet ik hem klaar voor volgend jaar.
<<

Anoniem275

Bericht 11 Jan 2018 19:59

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Sale bij Tumble 'n Dry!
Ik heb voor mijn jongens 6 spijkerbroeken voor €120!
<<

Anoniem231

Bericht 13 Jan 2018 14:58

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Wie weet of je bij Albelli voor ieder fotoboek apart verzendkosten moet betalen of dat je maar 1x betaald, ongeacht het aantal boeken?
Heb nu de eerste af en twijfel of ik die al bestel of wacht op de andere. De site van Albelli werkt nu niet bij mij.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 14 Jan 2018 20:18

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Je betaald per bestelling verzendkosten. Heb je een kortingscode? Momenteel loopt er een 20% kortingscode en een "alle extra pagina's gratis" actie.
Je kunt ze niet beide gebruiken. Ik heb 2 boeken af en ben met de 3e bezig. Had er 1 ingeladen. Deze zou normaal 199,- zijn en nu met de gratis extra pagina's ging er ruim 70,- vanaf. Ik maak die 3e dus nog mooi af voor 24 januari :-p
<<

Anoniem231

Bericht 14 Jan 2018 21:00

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Ik ga idd voor die extra pagina's. Al 2 af dus hoop deze week nog nummer 3 af te maken en dan stop ik er even mee :wink:
Maak ze van verjaardag tot verjaardag dus kan ook echt niet verder!
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 15 Jan 2018 10:42

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Ik zie nu pas dat mijn halve post al allemaal gepost was in de posts boven jouw vraag :laughcry:
Succes ermee! Ben er nu, met een tussenpauze, ook mee bezig.
<<

Anoniem276

Bericht 19 Jan 2018 18:56

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Vanaf maandag 50% sale bij z8
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 19 Jan 2018 19:35

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

ZwartWit schreef:Vanaf maandag 50% sale bij z8


ook op de nieuwe collectie? :love: Oh dear....dit gaat mijn portemonnee voelen....
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 19 Jan 2018 21:29

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Ja de 50% sale van Z8! Ik ga dr wel weer even voor zitten... is trouwens alleen op de wintercollectie.
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2447

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 11:30

Bericht 19 Jan 2018 22:12

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

JaneDoe schreef:
ZwartWit schreef:Vanaf maandag 50% sale bij z8


ook op de nieuwe collectie? :love: Oh dear....dit gaat mijn portemonnee voelen....


De wintercollectie, en dan geen newborn maar de normale kleertjes vanaf 56 geloof ik (ben er al even uit).
Gewoon wat eerst op de reguliere site 25% was, nu 50%.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 20 Jan 2018 01:48

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Slim Niekske! Het eerste jaar wil ik wel in een apart album, maar daarna is dit wel een goed idee! Hoef je niet steeds een heel album te maken.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 23 Jan 2018 06:10

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Radler schreef:Ik vind de kwaliteit prima

Lejow schreef:
Radler schreef:Albelli heeft weer een actie dat alle extra pagina’s in een fotoboek gratis zijn :)


Ik kan m op de site niet vinden?



Kreeg de link niet gekopieerd via de mail
Actie loopt tot 24/1
Is deze actie geldig tot 24/1 of tem 24/1?
2012 & 2016
<<

Anoniem231

Bericht 23 Jan 2018 06:56

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Er staat verloopt op 24 januari dus neem aan morgen ook nog?
Ik heb 3 fotoboeken ingeleverd en 160 euro bespaard. Kwam nog pagina's te kort.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers