Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Rosacea

<<

Anoniem154

Bericht 29 Feb 2016 18:32

Re: Rosacea

Bedankt voor de tip Forumster.
Woon in Gelderland, dus niet heel dicht in de buurt. Maar mocht het echt dusdanig verergeren, dan is het wellicht een optie. Ik wil nu eerst heel trouw een eetdagboekje bijhouden. Wellicht dat ik daar nog iets uit kan halen.
Vanavond weer douchen, dat beperk ik tot 2 / 3 x per week. Baal er wel van, vind douchen echt even een ontspanmoment. Maar naderhand is het echt vuurrood en knalt het eruit.
<<

Anoniem336

Bericht 30 Dec 2016 19:02

Re: Rosacea

Ik heb ook last van rosacea, al ruim 2 jaar. Heb 1 keer een ab kuur gehad ivm een ontsteking elders, en het was toen nagenoeg weg. Heb vanmiddag Rosaliac AR Intense gekocht van La Roche-Posay. Hoop zo dat het iets doet. Ben er wel echt klaar mee. Krijg ook vaak opmerkingen, als in, vragen wat het is.
Fingers crossed, dat dit iets doet.
<<

Anoniem336

Bericht 14 Jan 2018 23:05

Re: Rosacea

Zijn er wellicht nog mede-forummers die er last van hebben, en tips willen uitwisselen?
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 14 Jan 2018 23:21

Re: Rosacea

Jep, hier ook al 5 jaar last van rosaecea. Na diverse antibiotica kuren, kon ik die niet meer goed verdragen (darmklachten). Toen naar dermatoloog en daar soolantra gekregen (enigszins experimenteel toen nog). En dat werkt erg goed. Nagenoeg geen ontstekingen meer, en veel meer rust in de huid. De rode vlekje zijn niet helemaal weg, maar wel een stuk lichter.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem330

Bericht 08 Apr 2022 19:48

Re: Rosacea

Elja schreef:Ik heb ook last van rosacea, al ruim 2 jaar. Heb 1 keer een ab kuur gehad ivm een ontsteking elders, en het was toen nagenoeg weg. Heb vanmiddag Rosaliac AR Intense gekocht van La Roche-Posay. Hoop zo dat het iets doet. Ben er wel echt klaar mee. Krijg ook vaak opmerkingen, als in, vragen wat het is.
Fingers crossed, dat dit iets doet.

Mega up dit, maar heb je iets gehad aan de rosaliac lijn?
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers