Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat ben jij aan het doen?

<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 05 Nov 2013 08:21

Re: Wat ben jij aan het doen?

Dochter en ik hebben net gegeten. Nu gauw aankleden en boodschappen doen, vriend heeft om 11.00 uur de auto weer nodig om te gaan werken.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Nov 2013 09:39

Re: Wat ben jij aan het doen?

Net de was opgevouwd. Nu even douchen en dan naar mijn moeder.
2014 2016
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 05 Nov 2013 09:39

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik lig nog in bed wakker te worden. Slapen is sinds vorige week een ramp geworden. Gelukkig kan ik het vandaag weer rustig aandoen.
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Nyx

Bericht 05 Nov 2013 10:39

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik ben al ruim een uur aan het wakker worden. Niet mijn beste dag vandaag, maar daarentegen heb ik dan wel heerlijk geslapen. Ik zit nu even de preview aan het kijken van GTST, ga daarna douchen en dan mezelf en mijn laptop verplaatsen van de bank naar de eettafel en solliciteren.
<<

Anoniem 47

Bericht 05 Nov 2013 10:47

Re: Wat ben jij aan het doen?

Kopje thee drinken en dan de was opruimen.
<<

Anoniem315

Bericht 05 Nov 2013 10:57

Re: Wat ben jij aan het doen?

Vers onder de douche vandaan gekomen, appeltje gegeten, nu even een snel boodschapje op de fiets doen, kaartje posten en dan serieus ontbijten/brunchen.
<<

Anoniem32

Bericht 05 Nov 2013 11:07

Re: Wat ben jij aan het doen?

Opruim dag. De papieren inklapperen, poetsen, de enorme berg was weg strijken en dan hoop ik dat ik nog even lekker kan zitten voor dat ik mijn zoon mag halen van school.
Dan 10 minuten gesprek bij de juf, zwemles, naar de winkel en thuis koken.
Zoon in bed en gestrekt op de bank.
<<

Anoniem122

Bericht 05 Nov 2013 11:15

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik zit te wachten op de monteur van de verwarming, die tussen half 9 en 11 zou komen.. Zit al vanaf 7 uur beneden voor het geval hij eerder kwam.. En al die tijd kan ik geen verwarming aanzetten, omdat zodra de thermostaat aan gaat, de storingscode op de CV veranderd in een gewone code.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 05 Nov 2013 11:44

Re: Wat ben jij aan het doen?

Thee drinken met een stukje chocola
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Dennenappel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 05 Nov 2013 11:52

Re: Wat ben jij aan het doen?

Een vakantie zoeken, echt lastig als je nog geen specifieke voorkeuren hebt!
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 05 Nov 2013 11:56

Re: Wat ben jij aan het doen?

TV aan het kijken en forummen in plaats van werken aan mijn to do lijst.
<<

Mezzoforte

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 469

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 05 Nov 2013 11:57

Re: Wat ben jij aan het doen?

Zwangerschapstest doen die waarschijnlijk weer negatief zal zijn, maar ik heb de laatste elke keer toch het idee dat ik zwanger ben (dure grap zo met al die testen :P). Daarnaast thuis op de bank hangen, aangezien ik niet helemaal lekker ben. Misschien ook alvast voor vakantie zoeken, zit alleen met hetzelfde dilemma als Dennenappel :)
<<

Anoniem 53

Bericht 05 Nov 2013 12:06

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik hang op de bank, voel me niks lekker.
<<

Anoniem122

Bericht 05 Nov 2013 12:09

Re: Wat ben jij aan het doen?

Mezzoforte schreef:Zwangerschapstest doen die waarschijnlijk weer negatief zal zijn, maar ik heb de laatste elke keer toch het idee dat ik zwanger ben (dure grap zo met al die testen :P). Daarnaast thuis op de bank hangen, aangezien ik niet helemaal lekker ben. Misschien ook alvast voor vakantie zoeken, zit alleen met hetzelfde dilemma als Dennenappel :)


Bij de Action verkopen ze hele goedkope zwangerschapstesten, volgens mij iets van 2,5 euro voor 2 testen.
<<

Anoniem122

Bericht 05 Nov 2013 13:25

Re: Wat ben jij aan het doen?

TukTuk schreef:Ik zit te wachten op de monteur van de verwarming, die tussen half 9 en 11 zou komen.. Zit al vanaf 7 uur beneden voor het geval hij eerder kwam.. En al die tijd kan ik geen verwarming aanzetten, omdat zodra de thermostaat aan gaat, de storingscode op de CV veranderd in een gewone code.


Heb uiteindelijk om half 1 maar gebeld, wat blijkt.. Er staat helemaal geen afspraak in de planning.. Eikels, vorige week echt moeite moeten doen om een afspraak in te laten plannen, uiteindelijk na veel "gezeur" kunnen regelen dat er vandaag een monteur zou komen, en nu heeft die eikel aan de telefoon die afspraak er gewoon niet in gezet..
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:03

Bericht 05 Nov 2013 13:38

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik ben mij mentaal aan het voorbereiden op het feit dat ik vanavond moet werken :laughcry: Zo geen zin in!
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Anoniem280

Bericht 05 Nov 2013 13:47

Re: Wat ben jij aan het doen?

Bank hangen, beetje tv kijken, series terug kijken. Nu even bezoek van schoonmoeder straks nog bezoek van mijn pa en ik probeer straks nog weer even wat te slapen. Denk dat het de hele week op deze manier zal gaan.
<<

Anoniem185

Bericht 05 Nov 2013 14:02

Re: Wat ben jij aan het doen?

Gegevens aan het verzamelen voor mijn advocate.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 05 Nov 2013 14:06

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik zit lui op de bank beetje tv te kijken en wacht tot mijn dochter wakker wordt.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem331

Bericht 05 Nov 2013 14:14

Re: Wat ben jij aan het doen?

Wachten tot onze dochter klaar is op school, ik achter de computer, jongste op de tablet. Als we straks compleet zijn gaan we naar mijn schoonouders. Mijn schoonmoeder is jarig vandaag!
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 05 Nov 2013 15:15

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik ben aan het bijkomen van een vreselijk bezoek aan de zwaluwhoeve. Vriend had een bon inc high tea geregeld, maar wilde liever op de badkledingdag. Nou dat dus nooit weer. overvolle sauna's en baden en 1 groot kippenhok. Echt waarom mensen toch een bord 'stilte' niet begrijpen. Dus maar vertrokken voordat we de high tea hadden gehad. Vervolgens geklaagd bij de balie en nu mag ik het arrangement komende maand nogmaals boeken. En de slippers die we hadden gekocht(omdat we ze waren vergeten) kregen we gratis... Nu maar lekker relaxed op de bank:)
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Anoniem 53

Bericht 05 Nov 2013 16:32

Re: Wat ben jij aan het doen?

TukTuk schreef:
TukTuk schreef:Ik zit te wachten op de monteur van de verwarming, die tussen half 9 en 11 zou komen.. Zit al vanaf 7 uur beneden voor het geval hij eerder kwam.. En al die tijd kan ik geen verwarming aanzetten, omdat zodra de thermostaat aan gaat, de storingscode op de CV veranderd in een gewone code.


Heb uiteindelijk om half 1 maar gebeld, wat blijkt.. Er staat helemaal geen afspraak in de planning.. Eikels, vorige week echt moeite moeten doen om een afspraak in te laten plannen, uiteindelijk na veel "gezeur" kunnen regelen dat er vandaag een monteur zou komen, en nu heeft die eikel aan de telefoon die afspraak er gewoon niet in gezet..

Nou dat is ook lekker lullig. Jij zit al vanaf 7 uur te wachten zonder verwarming en dan komen ze niet door een fout van hun. En nu, alsnog geweest of een andere afspraak? En kou lijden waarschijnlijk..
<<

Anoniem122

Bericht 05 Nov 2013 16:44

Re: Wat ben jij aan het doen?

Auxo schreef:
TukTuk schreef:
TukTuk schreef:Ik zit te wachten op de monteur van de verwarming, die tussen half 9 en 11 zou komen.. Zit al vanaf 7 uur beneden voor het geval hij eerder kwam.. En al die tijd kan ik geen verwarming aanzetten, omdat zodra de thermostaat aan gaat, de storingscode op de CV veranderd in een gewone code.


Heb uiteindelijk om half 1 maar gebeld, wat blijkt.. Er staat helemaal geen afspraak in de planning.. Eikels, vorige week echt moeite moeten doen om een afspraak in te laten plannen, uiteindelijk na veel "gezeur" kunnen regelen dat er vandaag een monteur zou komen, en nu heeft die eikel aan de telefoon die afspraak er gewoon niet in gezet..

Nou dat is ook lekker lullig. Jij zit al vanaf 7 uur te wachten zonder verwarming en dan komen ze niet door een fout van hun. En nu, alsnog geweest of een andere afspraak? En kou lijden waarschijnlijk..


Nee ze zijn niet meer geweest, ben nog wel teruggebeld, want ze zouden navragen bij de fabrikant wat die code betekende om te kijken of er überhaupt een monteur moest komen (Hadden ze beter gelijk gedaan, toen ik de vorige keer al 3x die code vermeld had.. Maar vorige week heeft de monteur alleen iets veranderd aan de temperatuur van de CV en verzekerde me er van dat die code ook verdwenen ws).
Nu blijkt het geen storingscode te zijn, dus alles is in orde (Wel gek want als je die code invoert op google, kom je wel op een storing uit en dat was ook de reden dat ik graag wilde dat het opgelost zou worden)
Schijnbaar is het gewoon een code die aangeeft in welke staat de CV verkeerd. Dus dat is wel fijn, maar was fijner geweest als ze dat gelijk hadden uitgezocht, ipv een afspraak te beloven en deze niet na te komen.

Nouja 1 voordeel; wel lekker goedkoop, een halve dag niet stoken :laughcry:
<<

Anoniem 53

Bericht 05 Nov 2013 22:52

Re: Wat ben jij aan het doen?

Lekker duidelijk allemaal dan! Je kan nu dus wel weer gewoon je verwarming gebruiken?
<<

Anoniem 3

Bericht 06 Nov 2013 09:32

Re: Wat ben jij aan het doen?

Forummen, het systeem op mijn werk is vastgelopen, dus ik kan niet werken :P .
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers