Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kleding bij borstvoeding

<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 05 Jan 2018 17:23

Kleding bij borstvoeding

Ik zoek nieuwe kleding waarin ik makkelijk kan voeden en kan kolven. Ik draag het liefst jurkjes en rokken met truien/blouses. Maar qua jurkjes is wat ik zie alles te hoog gesloten. En qua truien etc. kom ik ook niet verder. Dus wie wil helpen zoeken? Budget maakt even niet uit.
10-08-2017 ♥
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 05 Jan 2018 17:35

Re: Kleding bij borstvoeding

Heb je al bij mama manana gekeken? Een aantal jurkjes van topvintage wil ook goed en even op de site van de ouders natuurlijkbeurs kijken bij standhouders daar zitten wat minder bekende sites tussen met ook echt leuke kleding
2015 💙
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Jan 2018 17:44

Re: Kleding bij borstvoeding

Ik had een aantal ontzettend fijne voedingsjurkjes van Seraphine, wel een vrij prijzig merk. Het zijn wikkeljurkjes, ook met lange mouwen voor in de winter.

Nee het waren toch geen echte wikkeljurkjes, maar zulke.

https://www.bellyfashion.nl/seraphine/z ... ouw-claret
Let's discover the world together.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 05 Jan 2018 18:21

Re: Kleding bij borstvoeding

Ik droeg toen juist veel blousejes. Even een paar knoopjes open en klaar. Zowel voor voeden als kolven erg handig. Ik droeg er trouwens altijd een voedingshemdje onder.
Truien deed ik gewoon omhoog, ook met zo'n hemdje eronder. Dan had ik geen blote buik, dus prima.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 05 Jan 2018 20:25

Re: Kleding bij borstvoeding

Ik droeg graag jurkjes met een cache coeur hals, dat is zo'n overslag.
Gewone shirts en truien konden ook prima, shirt omhoog en hemd naar beneden. Vesten of jasjes er over vond ik ook handig en fijn om het allemaal wat meer bedekt te houden.

Speciale voedingskleding heb ik nooit gehad.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 05 Jan 2018 20:30

Re: Kleding bij borstvoeding

Ik had een paar voedingsshirts en twee voedings jurkjes. Maar verder deed ik wat GP ook zegt, shirt omhoog en hemdje naar beneden. Ik had van die microfibre stretch hemdjes van de hema, dat ging prima.
december 2016
juli 2019
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 12:38

Bericht 06 Jan 2018 20:17

Re: Kleding bij borstvoeding

Ik heb een aantal jurkjes van 4 Funky Flavours met knoopjes of rits aan de voorkant. Heel handig en ze hebben nu sale :wink:
Verder shirtjes van Mama Manana en een aantal zelf gemaakt.
Gewoon shirt omhoog kan ook maar ik vind dat minder prettig aangezien S dan steeds probeert mijn shirt over haar hoofd te trekken hahaha

Ohw ik heb trouwens ook een aantal longsleeves met knoopjes aan de voorkant van de Lidl, die vind ik heel fijn als basics onder een vest of zo.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers