Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Raarste kledingstuk

<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 27 Dec 2017 11:47

Raarste kledingstuk

Wat is het raarste kledingstuk dat je ooit hebt gedragen?

Een vraag die ik bij Psychologie Magazine voorbij zag komen. Ben benieuwd naar de reacties!
<<

Anoniem223

Bericht 27 Dec 2017 11:57

Re: Raarste kledingstuk

Ik had ooit zo'n strakke tuinbroek. Als ik die terugzie op foto's vind ik dat een behoorlijk raar kledingstuk. Ik was toen ook nog heel dun, zag er niet uit. Die schoenen met enorm dikke zolen waren ook nogal raar.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 27 Dec 2017 11:59

Re: Raarste kledingstuk

Ik had op de middelbare school een soort patchwork blazer, met allerlei verschillende stoffen. Voornamelijk fluweel, allemaal andere kleurtjes. Gekocht bij mijn toen favoriete winkel Ursula in Apeldoorn, daar kocht ik vaak alternatieve kleding. Ik vond het echt een hele mooie blazer, andere mensen vonden hem vooral vreemd. Heb hem heel veel gedragen. Afgaande op reacties van anderen was dat denk ik m’n vreemdste kledingstuk.
#teammaple🍁
<<

Anoniem221

Bericht 27 Dec 2017 13:32

Re: Raarste kledingstuk

Op het moment van dragen vond ik er niets raars aan, maar nu? Op mijn 15e kocht ik een legging met uitlopende pijp die helemaal hip was in het dorp (inclusief met de Nike air max eronder en trainingsjack, Dready en Bomberjack erop). Waar ik geen rekening mee hield was dat ik, in tegenstelling tot andere meisjes die het ook droegen, 30 kg te zwaar was. :palm: Dat moet het meest rare kledingstuk voor mij zijn geweest. (Ja ja, ooit dacht ik dat ik bij de Gabbers hoorde :palm: )
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 27 Dec 2017 18:12

Re: Raarste kledingstuk

Maar waarom een facepalm erbij Fedora? Twee zelfs :( Als je dat toen mooi vond en je er prettig in voelde dan is dat toch helemaal prima?
Ik zou m’n fluwelen patchworkblazer nu ook zo snel niet meer aantrekken maar ik vond hem toen oprecht fantastisch dus tja :)
#teammaple🍁
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 27 Dec 2017 19:04

Re: Raarste kledingstuk

Ik denk dat het een houtje/touwtje jas is die mijn moeder ooit heeft gemaakt. Hij gaat nu al jaren ee als carnavalsjas. Zo lelijk, dat niemand dronken de verkeerde jas ermee wilt nemen. :smile:
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 27 Dec 2017 19:15

Re: Raarste kledingstuk

Hahah SO!

Ik had een lapjesbroek met hele wijde pijpen, had denk ik mooi gestaan onder de blazer van UN :smile:
30-04-2017
<<

Anoniem250

Bericht 27 Dec 2017 19:20

Re: Raarste kledingstuk

Ik had een zeer stakke geruite broek met wijd uitlopende pijpen en een nep leren streep aan de zijkant. Ik kreeg er lange mooie benen in, maar verder was ie wel een beetje gek. En lelijk. Ik heb hem heel veel gedragen.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 27 Dec 2017 19:22

Re: Raarste kledingstuk

Ik heb zelf ook broeken met wijde pijpen gedragen, wat me helemaal niet stond. Ik ben best wel kort namelijk. Daarnaast stond er een of ander raar patroon op. Dat was niet mijn beste keuze toentertijd.
<<

Anoniem273

Bericht 27 Dec 2017 21:12

Re: Raarste kledingstuk

Ik denk dan uit mijn cyber gothic periode: zo’n zwarte rok met allemaal van die kliksysteem dingen aan beide zijkanten. Van boven tot beneden. Wellicht nog raarder dat ik dat ding met dikke winst verkocht heb aan een jongen en het hem beter stond dan bij mij :smile:.
<<

Anoniem239

Bericht 27 Dec 2017 21:17

Re: Raarste kledingstuk

Een zalmkleurige strakke nylon broek met een zilverkleurige riem die er aan vast zat. Ik was toen een jaar of 13 denk ik. Super tekenend natuurlijk je zag alles.
<<

Anoniem221

Bericht 27 Dec 2017 21:35

Re: Raarste kledingstuk

Urban Naked schreef:Maar waarom een facepalm erbij Fedora? Twee zelfs :( Als je dat toen mooi vond en je er prettig in voelde dan is dat toch helemaal prima?
Ik zou m’n fluwelen patchworkblazer nu ook zo snel niet meer aantrekken maar ik vond hem toen oprecht fantastisch dus tja :)


Het was een facepalm keer twee waard, omdat het er niet uitzag. Ik werd ermee gepest.

Ik zou jouw patchworkblazer nu vooral aantrekken, omdat ik hem mooi vind/vond.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 27 Dec 2017 21:44

Re: Raarste kledingstuk

Die netpanty onder mijn ritjesminirok was achteraf gezien toch vrij ordinair. Loved it. Met paarse lippenstift en doorschijnende zwarte blouse met paarste glitters van Morgan.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 27 Dec 2017 22:32

Re: Raarste kledingstuk

Toen ik 14 was waren puntschoenen in. Ik had lichtroze glimmende laklaarsjes met een punt en een witte streep langs de zijkant, daarboven een zwarte strakke broek en dan een shirtje met Britney Spears erop. Best raar.
Toen ik 12 was van de Wonderwoman (bestaat dat nog?) een soort satijnen babyblauwe broek.
Ooit een witte lakjas gehad. Maar ja het was mode.
04-2014
10-2015
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 28 Dec 2017 09:14

Re: Raarste kledingstuk

Kees schreef:Hahah SO!

Ik had een lapjesbroek met hele wijde pijpen, had denk ik mooi gestaan onder de blazer van UN :smile:


Toch ideaal. Je weet hoe dronken mensen zijn met Carnaval. Dus mijn jas is altijd veilig. Plus als ze hem toch meenemen, ik zal er niet wakker van liggen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 352

Geregistreerd: 02 Okt 2016 14:34

Bericht 30 Dec 2017 23:08

Re: Raarste kledingstuk

Van die spicegirl schoenen, zo’n tuinbroek van cars met een gekleurde ruit, een beige rib broek met uitlopende pijpen, plooirokje met overknees en dito naveltruitje. Yep mijn moeder moet af en toe echt op haar tong gebeten hebben.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 01 Jan 2018 21:15

Re: Raarste kledingstuk

Ik heb op Mallorca een keer een pak gekocht, een soort combi van een jumpsuit en een harembroek. Daar in die winkel zag ik mezelf er helemaal mee lopen op mijn sleehakken, met opgestoken haar en een zonnebril, maar uiteindelijk heb ik het maar één keer gedragen en ik voelde me er helemaal niet lekker in. Het ligt nog steeds in de kast.

Verder een soort punkrok, aan één kant spijkerstof en aan de andere kant ruitjesstof, die heb ik ook vrijwel niet gedragen.

In mijn tienertijd had ik ook wel tuinbroeken, maar dat was toen in, dus niet zo heel raar. En van die Naf Naf/Dito Dito truien en vesten met een heel schouwspel van een boerderij erop, of ieder pand een andere knalkleur. En iedereen had natuurlijk een Levi's 501 ongeacht of dat model broek bij je figuur paste of niet. En in de brugklas had ik een T-shirt met Peter en Arnie van GTST, dat droeg ik op mijn allereerste dag op de middelbare school, op een roze driekwartlegging en ik weet niet meer wat voor schoenen, maar waarschijnlijk ook van die net niet hippe gympies. Dat was in ieder geval NIET hip.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 02 Jan 2018 10:39

Re: Raarste kledingstuk

Volgens mij waren dat de broeken die vroeger hip waren, waarbij er een rokje aan de broek vastzat. Dat was een bepaald merk, iedereen in Maastricht ging naar die éne winkel waar ze dan die broeken hadden. En we móesten het hebben. Ik kan me nu alleen maar indenken wat mijn moeder moet hebben gedacht!

Sowieso was toen opeens hip dat je een rokje óver je broek deed. Waarom?
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 02 Jan 2018 13:07

Re: Raarste kledingstuk

Caro schreef:Volgens mij waren dat de broeken die vroeger hip waren, waarbij er een rokje aan de broek vastzat. Dat was een bepaald merk, iedereen in Maastricht ging naar die éne winkel waar ze dan die broeken hadden. En we móesten het hebben. Ik kan me nu alleen maar indenken wat mijn moeder moet hebben gedacht!

Sowieso was toen opeens hip dat je een rokje óver je broek deed. Waarom?
Was dat niet Toi Mon Toi?

Ik heb ook wel wat interessante gedragen vroeger. Niet per se een kledingstuk, maar meer de combi... fluogele panty met hotpants en een fluogroen naveltruitje bv... Dat mijn ouders me zo deur uit hebben laten gaan. :laughcry:
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 03 Jan 2018 10:27

Re: Raarste kledingstuk

Dat zou heel goed kunnen!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 03 Jan 2018 12:28

Re: Raarste kledingstuk

Ik heb trouwens nog en stretchbroek gedragen met daarover een zwarte broek en dan de pijpen van de onderste broek om de bovenste gevouwen.
Kan het me niet echt meer herinneren maar het zat vast heel lekker 2 strakke broeken over elkaar
30-04-2017
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 03 Jan 2018 12:32

Re: Raarste kledingstuk

Dat zullen toch de Aussies, Cavello’s en andere trainingspakken geweest zijn.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 12:45

Bericht 03 Jan 2018 14:51

Re: Raarste kledingstuk

Susan schreef:Ik heb op Mallorca een keer een pak gekocht, een soort combi van een jumpsuit en een harembroek. Daar in die winkel zag ik mezelf er helemaal mee lopen op mijn sleehakken, met opgestoken haar en een zonnebril, maar uiteindelijk heb ik het maar één keer gedragen en ik voelde me er helemaal niet lekker in. Het ligt nog steeds in de kast.

Verder een soort punkrok, aan één kant spijkerstof en aan de andere kant ruitjesstof, die heb ik ook vrijwel niet gedragen.

In mijn tienertijd had ik ook wel tuinbroeken, maar dat was toen in, dus niet zo heel raar. En van die Naf Naf/Dito Dito truien en vesten met een heel schouwspel van een boerderij erop, of ieder pand een andere knalkleur. En iedereen had natuurlijk een Levi's 501 ongeacht of dat model broek bij je figuur paste of niet. En in de brugklas had ik een T-shirt met Peter en Arnie van GTST, dat droeg ik op mijn allereerste dag op de middelbare school, op een roze driekwartlegging en ik weet niet meer wat voor schoenen, maar waarschijnlijk ook van die net niet hippe gympies. Dat was in ieder geval NIET hip.



Dit klinkt echt wel heel tof haha! Heb je het shirt nog bewaard?
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 03 Jan 2018 14:56

Re: Raarste kledingstuk

Oh ja! Ik had vroeger zo'n t-shirt van de Spice Girls met veel te veel glitter haha. Die heb ik volgens mij best vaak gedragen!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 04 Jan 2018 07:05

Re: Raarste kledingstuk

Susan schreef:Ik heb op Mallorca een keer een pak gekocht, een soort combi van een jumpsuit en een harembroek. Daar in die winkel zag ik mezelf er helemaal mee lopen op mijn sleehakken, met opgestoken haar en een zonnebril, maar uiteindelijk heb ik het maar één keer gedragen en ik voelde me er helemaal niet lekker in. Het ligt nog steeds in de kast.
Klinkt als een mooi pak! Mijn interesse is gewekt.
#teammaple🍁

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron