Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Niets willen eten

<<

Anoniem25

Bericht 04 Nov 2013 14:08

Niets willen eten

Ik weet dat het een fase is, dat het vanzelf over gaat, en dat ik vooral nergens een strijd van moet maken omdat dat juist averechts werkt, maar MIJN GOD wat is dit frustrerend zeg...
Luuk eet al een ruime week echt vrijwel niets. Hij was daarvoor al wel kieskeurig, maar was nog over te halen met lekkere dingetjes. Nu neemt hij zelfs van zijn lievelingsdingen (aardbeien, plakjes kaas, cheesedippers, croissantjes, zijn vlees bij het avondeten) maar 1 hapje en is dan 'kaaaaar'. Vandaag heeft hij misschien max een half broodje op (dus ontbijt en lunch bij elkaar) en één hapje van een chocoladelolly. Hij drinkt verder wel goed, dus wbt uitdroging maak ik me geen zorgen. Ik wil gewoon dat hij eet! Wie zegt me dat het goedkomt?
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 04 Nov 2013 14:09

Re: Niets willen eten

Het komt goed!!! Dit houdt ik mezelf ook voor namelijk :laughcry:
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 04 Nov 2013 14:11

Re: Niets willen eten

Heeft hij geen keelpijn ofzo Aimee?
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 04 Nov 2013 14:14

Re: Niets willen eten

Het komt goed, soms eet die van mij ook bijna niks om vervolgens weer te eten als een bouwvakker.
Wat ik doe is het gewone eten aanbieden, geen lekkernijen tussendoor. Als hij trek heeft eet hij heus wel.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem25

Bericht 04 Nov 2013 14:40

Re: Niets willen eten

CCC schreef:Heeft hij geen keelpijn ofzo Aimee?

Voor zover ik weet niet, hij is niet meer verkouden en hij drinkt ook gewoon (zou dat ook niet minderen bij keelpijn?)
<<

loesje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 148

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:50

Woonplaats: achterhoek

Bericht 04 Nov 2013 14:56

Re: Niets willen eten

mijn zoontje heeft altijd prima gegeten en doet dat nog steeds maar mijn dochter is nu al best kieskeurig met eten is dat normaal?
Mama van een knappe zoon van 3,5 en een mooi prinsesje van 1,5 jaar
<<

Anoniem331

Bericht 04 Nov 2013 14:57

Re: Niets willen eten

Bij deze; Het komt goed! Een kind laat zichzelf niet verhongeren. Even checken of hij geen last heeft van tanden en of keel inderdaad, en als dat niet zo is, dan gaat hij vanzelf weer eten.
Lastig, maar pushen werkt echt averechts.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bloom