Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kraamtranen, hoe lang?

<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8475

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 16 Dec 2017 18:36

Re: Kraamtranen, hoe lang?

Ah AM! Waarschijnlijk zie je aan alle andere verhalen uit dit topic dat het normale gevoelens zijn in deze overweldigende periode. Maar als je er middenin zit voel je je inderdaad totaal niet jezelf. Geef je grens aan en neem je rust, en als je nog niet wil dat je meisje van hand tot hand gaat ook vooral niet doen. Sterkte!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem252

Bericht 17 Dec 2017 15:56

Re: Kraamtranen, hoe lang?

Thanks voor jullie reacties! Vandaag en gisteren was het bezoek toch wel gezellig. We proberen het lekker te spreiden tot 1 per dag.
Morgenavond alleen thuis, man heeft cursus (voor de rest is hij nog tot na oud en nieuw vrij). Ben benieuwd hoe dat gaat.
Keaamzorg net gedag gezegd, weer lekker lopen janken.
<<

Anoniem252

Bericht 19 Dec 2017 11:15

Re: Kraamtranen, hoe lang?

Gisterochtend nog een unheimisch gevoel, geen ontbijt krijgen van onze kraamzorg maar mijn eigen man. Voelde toch gek. Dus s ochtends nog lekker even gejankt. S middags weer een enorme huilbui en ook even goed zitten kletsen met mijn man over mijn gevoelens. Toen een avondje alleen geweest met M. Na een pittige nacht voel ik mij nu een stuk stabieler. Ik mis de kraamzorg een stuk minder nu ook, voelt alsof ik helemaal gewend ben. Dus heel fijn.

Zouden stuwing en kraamtranen ook gelijk op lopen? Want mijn borsten zijn ook eindelijk weer helemaal soepel. Misschien toch hormonen die stabiliseren.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Dec 2017 11:27

Re: Kraamtranen, hoe lang?

Oh dat zou best kunnen AM. ik heb nooit kraamtranen gehad maar ook geen echte stuwing. Wel enorme last van m'n hormonen maar op andere momenten/manieren.

Fijn dat het wat beter gaat. Beetje bij beetje voel je je vast zekerder en vind je je weg zonder de kraamzorg. Lekker per dag aankijken.
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 19 Dec 2017 11:34

Re: Kraamtranen, hoe lang?

Oh AM het is zo herkenbaar! Bij mij liep het niet gelijk met de stuwing, want dat was het weekend na D.'s geboorte het ergst, terwijl de kraamtranen de week daarna ook nog erg heftig waren. Ik vond het zo'n gekke gewaarwording, ik herkende mezelf totaal niet terug. Het heeft ook echt wel een paar weken, misschien zelfs maanden, geduurd voordat ik weer helemaal de oude was. Maar de echte kraamtranen en dat extreem emotionele heeft denk ik tot anderhalf a twee weken na de geboorte geduurd.

♥♥
<<

Anoniem251

Bericht 19 Dec 2017 15:20

Re: Kraamtranen, hoe lang?

Atelier Madame schreef:Gisterochtend nog een unheimisch gevoel, geen ontbijt krijgen van onze kraamzorg maar mijn eigen man. Voelde toch gek. Dus s ochtends nog lekker even gejankt. S middags weer een enorme huilbui en ook even goed zitten kletsen met mijn man over mijn gevoelens. Toen een avondje alleen geweest met M. Na een pittige nacht voel ik mij nu een stuk stabieler. Ik mis de kraamzorg een stuk minder nu ook, voelt alsof ik helemaal gewend ben. Dus heel fijn.

Zouden stuwing en kraamtranen ook gelijk op lopen? Want mijn borsten zijn ook eindelijk weer helemaal soepel. Misschien toch hormonen die stabiliseren.


Enorm herkenbaar hoor, vooral bij de eerste maar bij de tweede had ik het ook. Ik had het ook net als jij wel moeilijk met de laatste keer verloskundige en kraamzorg. Soort heimwee gevoel vond ik het. Ik weet nog wel dat het na een week of 2 wat stabiliseerde en daarna alleen nog af en toe oppopte. Je leven staat ook gewoon op zijn kop, dus laat het lekker toe.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers