Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gordon gaat trouwen

<<

caribbeanlover

Bericht 16 Dec 2017 15:05

Re: Gordon gaat trouwen

Guattari schreef:Gisteren keek ik naar RTL Late Night en ik vond dat hij wel een heel goed punt had door te benadrukken dat dit programma er 20 jaar geleden niet had mogen/kunnen zijn met het oog op homo-acceptatie. Ik kan me wel indenken dat hij daar heel erg over struikelde dat kijkers via social media heel negatief waren en bijna niemand repte over LHBTI-rechten. Zelf vind ik ook dat het toch wel een heel positief signaal is dat 2 miljoen mensen dit programma hebben gevolgd; het zegt iets over hoe een substantieel deel van de bevolking denkt over twee mensen van hetzelfde geslacht die willen trouwen. Dat er uiteindelijk niet werd getrouwd, doet aan voorgaande niets af. :)


Dat is waar wat je zegt idd. Ik ben blij dat ik in zo'n vrij land woon mbt homosexualiteit. Heb zelf een mannelijk getrouwd naast ons wonen en dat heb ik tig keer liever dan kids die met name in de zomer alleen maar bleren ed op tijdstippen dat ik het niet waardeer! Ik vond het ook een goed punt dat hij zei dat mocht het na 3 mnd stranden dat dat niet leuk is voor Jamie (dat snapt zij natuurlijk niet). Verder vind ik dat hij niet zoveel moet zeuren.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 16 Dec 2017 15:08

Re: Gordon gaat trouwen

CBL, hoe zou jij het dan vinden om via SM haat berichten te krijgen? Ik kan mij goed voorstellen dat Gordon dat niet leuk vind. Hetzelfde dat Rogier deze week op insta duidelijk heeft aangeven dat hij het niet leuk vindt dat mensen negatief over Manuel schrijven, omdat hij niks laat horen.
Verder eens met Guattari. Ik zie vooral een man die heel graag iemand naast zich wil hebben, maar wel met het juiste gevoel wilt trouwen. Niet alleen trouwen omdat het programma dat van je verwacht. Hij laat hiermee ook zien, dat over trouwen niet lichtzinnig gedacht moet worden. Je gaat wel een verbond aan voor de rest van je leven, niet voor een jaar. Ik geloof dat Manuel dat ook aangaf toen hij het niet werd. Liever een goede vriend, dan een man voor 1 jaar.

Verder misschien een keer zelf nadenken, waarom bepaalde mensen op een bepaalde manier op jou reageren. Het komt ergens vandaan en het is een wisselwerking tussen twee personen dat klopt, maar kijk daarin ook eens naar jezelf ipv zo gemakkelijk af te geven op iemand anders.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem221

Bericht 16 Dec 2017 15:09

Re: Gordon gaat trouwen

Ik volg Gordon op Facebook en iedereen was sinds dag één positief gestemd over het programma. Zoals velen zeiden zagen ze niet een datingshow voor homoseksuelen, maar slechts twee mensen die mogelijk verliefd konden worden. Dat het positief is voor de LHBTI-rechten is heel goed. En alleen daarmee heeft hij, met zijn programma, een bijdrage geleverd. Maar om nu te zeggen dat het vooral daarvoor was, of om dat als statement te gebruiken, nee, daar was de opzet niet naar. Niet in het allereerste begin.

Wel vind ik dat hij de kracht van het huwelijk juist inschat. Je trouwt niet zo maar. Je zegt niet op een dag: Schat, pak je mooiste jurk/pak en laten we kijken of we het jaar halen. Nee, het huwelijk is nog steeds, in ieder geval voor mij, 'tot de dood ons scheidt'. Wat was het commentaar geweest als hij wel was getrouwd voor de camera en hij binnen het kwartaal had gezegd, dat het gewoon simpelweg niet kon werken en dus ging scheiden. We waren er immers van op de hoogte dat de mannen een wurgcontract hadden. Dan moet liefde voor beide personen wel heel erg sterk zijn wil je elkaar het ja-woord geven op nationale televisie.
<<

Anoniem282

Bericht 16 Dec 2017 15:50

Re: Gordon gaat trouwen

Maar zo zei hij het ook niet. Hij gaf alleen gisteravond aan dat er zoveel mensen zo negatief op hem reageerden en daarvan niemand repte over wat zo'n programma betekent voor de acceptatie van LHBTI-rechten. Hij heeft niet beweerd dat hij meedeed om homo-acceptatie te bevorderen. Kijkers kunnen kiezen, als ze al zonodig zich willen laten horen op social media, hoe ze reageerden en i.p.v. positief insteken werd dat door velen juist negatief gedaan. Daar ging het o.a. over bij RTL Late Night. :)
<<

Anoniem221

Bericht 16 Dec 2017 15:57

Re: Gordon gaat trouwen

Excuus, ik heb gisteren niet gezien. Ik probeerde in te vullen wat hij dan mogelijk gezegd zou kunnen hebben. Verkeerd ingevuld. Maar dat het heeft bijgedragen, volgens mij een sowieso.
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Dec 2017 16:29

Re: Gordon gaat trouwen

Silly-One schreef:CBL, hoe zou jij het dan vinden om via SM haat berichten te krijgen? Ik kan mij goed voorstellen dat Gordon dat niet leuk vind. Hetzelfde dat Rogier deze week op insta duidelijk heeft aangeven dat hij het niet leuk vindt dat mensen negatief over Manuel schrijven, omdat hij niks laat horen.
Verder eens met Guattari. Ik zie vooral een man die heel graag iemand naast zich wil hebben, maar wel met het juiste gevoel wilt trouwen. Niet alleen trouwen omdat het programma dat van je verwacht. Hij laat hiermee ook zien, dat over trouwen niet lichtzinnig gedacht moet worden. Je gaat wel een verbond aan voor de rest van je leven, niet voor een jaar. Ik geloof dat Manuel dat ook aangaf toen hij het niet werd. Liever een goede vriend, dan een man voor 1 jaar.

Verder misschien een keer zelf nadenken, waarom bepaalde mensen op een bepaalde manier op jou reageren. Het komt ergens vandaan en het is een wisselwerking tussen twee personen dat klopt, maar kijk daarin ook eens naar jezelf ipv zo gemakkelijk af te geven op iemand anders.


Ik snap hem ergens wel en tuurlijk zijn haatberichten nooit leuk.Het is idd een verstandige keuze dat hij niet met iemand is getrouwd om zo het programma af te sluiten.

Lejow, reageert wel vaker op mij en dan mag ik toch wel vragen waarom dat is? Ik reageer nooit op haar juist omdat ik weet hoe zij is dus daarin ben ik de verstandigste. Zij geeft op mijn nutteloze reactie met een standaard emoticon wat ik nou onderhand ook wel ken.
<<

Anoniem221

Bericht 16 Dec 2017 16:32

Re: Gordon gaat trouwen

Uh, wacht even hoor. Wat zijn SM berichten. Klinkt kinky, is het vast niet.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 16 Dec 2017 16:35

Re: Gordon gaat trouwen

Ik denk dat ze er Social media mee bedoelt. Niet zo kinky!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem221

Bericht 16 Dec 2017 16:38

Re: Gordon gaat trouwen

Teun schreef:Ik denk dat ze er Social media mee bedoelt. Niet zo kinky!



Ik ben niet zo SM. Oeps!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 16 Dec 2017 23:00

Re: Gordon gaat trouwen

Jij hebt zo'n grote mond over Gordon, dat hij altijd zo negatief is enz. Terwijl dat zo ongeveer jouw complete manier van reageren hier weer geeft.
<<

Anoniem315

Bericht 17 Dec 2017 09:42

Re: Gordon gaat trouwen

Ik snap de ophef niet. Nu heb ik het programma niet gekeken, bij voorbaat al geen interesse, maar ik heb direct al gedacht dat óf er na 1 week al een scheiding zou komen óf dat er geen huwelijk zou komen.
Ik begrijp oprecht niet waarom iedereen zo schrikt van dit 'nieuws'.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 19 Dec 2017 00:27

Re: Gordon gaat trouwen

Omdat ik het hem zo gun.. Liefde, thuiskomen en iemand aantreffen die van je houdt en naar je verhalen wil luisteren.
En juist daarom is t dus eigenlijk ook gewoon goed dat hij de keuze heeft gemaakt om niet te trouwen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 19 Dec 2017 12:55

Re: Gordon gaat trouwen

Eigenlijk wel wat Lejow zegt. Gordon is volgens mij een hele lieve man en ik gun hem gewoon geluk in de liefde.
Ik denk wel dat hij deze periode een hele groot stap heeft gemaakt in het kiezen tussen het oude feestleven en het serieuze leven. Hij koos namelijk niet voor Manuel omdat hij alles vertegenwoordigde waar Gordon zich altijd in stortte.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers