Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Slaapwandelen

<<

Anoniem331

Bericht 03 Nov 2013 22:53

Slaapwandelen

Ik vermoede het al een poosje omdat onze meid zo vermoeid is de laatste weken. Wel op tijd naar bed, geen bijzonder drukke dingen overdag, genoeg tijd en ruimte om op een dag uit te rusten, en toch blijft ze zo vermoeid.
2 nachten terug viel ze uit bed, broek uit, onderbroek uit, en daar zat ze. Ze wist zelf niet hoe het kwam. Vannacht heb ik haar een uur lang heen en weer horen tiepelen op haar kamer. Tussen 3 en 4 ongeveer. Ik ben niet naar haar toe gegaan, want ik heb eens ergens gelezen dat je iemand die slaapwandelt niet wakker moet maken.
Maar wat is wel een oplossing? Het word heel vervelend voor haar, maar ook voor ons dat ze 's nachts niet genoeg rust krijgt.
Iemand een idee? Is het herkenbaar? Ze is nu ruim 4,5 jaar.
<<

Anoniem286

Bericht 03 Nov 2013 23:03

Re: Slaapwandelen

Vervelend zeg, volgens mij kun je wel gewoon naar haar toe en zeggen dat ze naar bed moet (zonder haar dus echt wakker te maken) wie weet helpt dat iets?
<<

meisjesmama

Kletskop

Berichten: 547

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:30

Bericht 03 Nov 2013 23:10

Re: Slaapwandelen

Ik slaapwandel zelf als ik het druk heb of stress. Je moet me zeker niet wakker maken dan doe ik en zeg ik dingen waar je niet blij van word.
Maar je kan wel zeggen ' ga maar weer lekker je bed' dan loop je met haar mee en leg je haar weer in bed.
<<

Anoniem162

Bericht 03 Nov 2013 23:12

Re: Slaapwandelen

Mijn broer deed het vroeger ook (of hij het nu nog doet weet ik niet). We maakten hem niet wakker maar zeiden wel dat hij terug naar bed moest en lekker moest gaan slapen. Meestal deed hij dat wel.
Hij deed het meestal uit 'angst', dan had hij overdag iets op tv gezien waar hij bijvoorbeeld bang/geschrokken van was.
<<

Anoniem331

Bericht 03 Nov 2013 23:15

Re: Slaapwandelen

Ik deed het ook altijd. Jaren lang, de gekste dingen. Dus het verbaasd me niet dat ze het doet. Het belemmert haar alleen, omdat ze er overdag gewoon last van heeft. Maar het is vast niet te voorkomen he?
<<

meisjesmama

Kletskop

Berichten: 547

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:30

Bericht 03 Nov 2013 23:56

Re: Slaapwandelen

Voorkomen kan je het niet. Wel proberen uit te zoeken waar het vandaan komt. bv spanning etc.
En haar niet laten lopen maar weer naar bed brengen.
<<

Anoniem286

Bericht 03 Nov 2013 23:57

Re: Slaapwandelen

Misschien door voor het slapen gaan echt een rustpunt te zoeken? dag stap voor stap doorspreken zodat ze lekker ontspannen het bed in gaat? Volgens mij kun je het niet echt voorkomen maar je zou kunnen kijken of ze het misschien meer doet na hele drukke dagen ofzo, dan weet je waar het van komt.
<<

love_iloverose

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 126

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:24

Bericht 04 Nov 2013 13:00

Re: Slaapwandelen

Ik deed het ook altijd.Nu soms nog.
Mijn ouders die maakten mij ook nooit wakker.Zeiden gewoon ga maar weer lekker op bed liggen.Meestal ging ik dan gewoon weer op bed.Soms ging ik later weer slaapwandelen hihi
Ik denk niet de je der veel aan kunt doen .Misschien wel voor opbed gaan de dag even doorspreken.wat ze op die dag gedaan heeft .
Twa famkes 2011-2014 Trotze mem♥

Nov2010*5weken*
Okt 2012*5weken*
Apr 2014*6.6weken*

In mem hâldt it
handtsje fan har bern
in skoftsje fêst, mar
har hert foar ivich.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers