Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Winter 2012-2013 mama's

<<

YMB

Kwebbel

Berichten: 338

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:15

Bericht 23 Okt 2013 20:46

Re: Winter 2012-2013 mama's

Ach zielig is sat he, Pinkel als de billetjes zo kapot zijn. :(

Ella, t is geen officiele mamafiets. T is n Cortina transportfiets. Stuurslot, dubbele standaard en 3 versnellingen. Ik heb er wel veel plezier van! Kun jij er nog niet uitkomen?
NoName
09-12-2012
22-06-2015
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:25

Bericht 23 Okt 2013 21:03

Re: Winter 2012-2013 mama's

Ja echt heel erg sneu vind ik het voor mijn meisje! Maar gelukkig is ze verder wel lekker vrolijk en gezellig aan het spelen. Ze wil alleen nu wat vaker bij 1 van ons op schoot zitten om even lekker te tutten en te kroelen! :heart: En het volgende moment wil ze met je "stoeien" op bed. Hopelijk zijn haar billetjes een stuk minder rood, want daar heeft ze het meeste last van!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem286

Bericht 23 Okt 2013 22:54

Re: Winter 2012-2013 mama's

S krijgt het volgende:
Fles 180+6 (wil ik binnenkort wijzigen naar een bordje pap)
Fruit +- 100-150 gram
Boterham met boter (ze eet ongeveer een kwart)
Fles 180+6
Restant fruit met wat yoghurt, evt een koekje
Avondeten +- 200 gram
Fles met pap 200+6 en enkele schepjes pap


Edit: haha ik had net per ongeluk een andere pagina open staan ofzo.. Mijn reactie slaat nu nergens op :razz:
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:28

Bericht 24 Okt 2013 08:47

Re: Winter 2012-2013 mama's

Pffff ze wil zoooo niet meer op de commode liggen! er ligt van alles om haar af te leiden maar ze vind het maar niks meer. herkenbaar?
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 24 Okt 2013 15:13

Re: Winter 2012-2013 mama's

Travvel: heel herkenbaar, meneer wordt hier echt boos. vaak geef ik een badeendje in zijn handen om af te leiden.

YMB ik heb nu verschillende fietsen gezien. in Nieuwegein zit een hele grote fietsenzaak daar gaan we misschien het weekend even kijken.
<<

Cinderella

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:23

Bericht 24 Okt 2013 15:28

Re: Winter 2012-2013 mama's

Zooo wat zijn veel kindjes ziek! Hopelijk worden wij overgeslagen. Hier gelukkig nog niks geks.
Zeker nu de 1e verjaardag nadert.
Travel: herkenbaar van de commode. Wat een gewoel en gedraai momenteel. Hier gaat aankleden/verschonen nu een tempo hoger. Probeer zo snel mogelijk klaar te zijn :P
Vorige week heeft mn dochter zich voor t eerst opgetrokken en nu kan ze staan aan tafel + paar stapjes aan de hand :cheering: zo leuk
J. 07-11-2012
<<

Anoniem20

Bericht 24 Okt 2013 19:57

Re: Winter 2012-2013 mama's

Cinderella: Leuk dat ze kan staan en al wat stapjes heeft gezet!

Commode: hier gelukkig nog niet veel gedraai. Ik heb voor achter de commode 2 MDF bomen gemaakt, met stukjes hout als bladeren en vogelhuisjes...en daar zit hij wel vaak aan te friemelen.

Highway: haha, dacht al...waar komt dat ineens weer vandaan :)

Travel: veel plezier in Blijdorp morgen! Als het net zulk mooi weer is als vandaag en dinsdag (dat weet ik toevallig omdat ik toen vrij had.. :) ) dan komt het wel goed!

Bolus: dat komt al in de buurt...de verjaardag van jouw dochter. Ben je zelf niet goed in orde?

YMB: jouw ventje was er al snel bij met de toettoetgarage :) Ik maak niet vaak zelf taarten hoor..vind het wel leuk om zo nu en dan te doen, maar niet als hobby. Ik eet het liever op :yes: Maar voor de eerste verjaardag vind ik het wel leuk!

Pinkel: hier ook rode billen. J poept de hele dag allemaal kleine poepjes...niet prettig voor rode billen dus. Smeer er nu bepanthen op. Fijn iig dat het vooralsnog goed gaat met jouw zwager. Beterschap met de kleine meid.

Bimbam: ook al een ziek ventje in huis dus. Hoe gaat het inmiddels? Wil hij al meer eten ipv alleen drinken?

Ella: Gelukkig is de oorontsteking iig over, hopen dat hij nu snel weer de oude wordt!
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 24 Okt 2013 20:35

Re: Winter 2012-2013 mama's

A had ook zulke rode kapotte billetjes. Maizena en billencreme van weleda bleek de oplossing!
Ik zag vanmorgen dat 2 voortanden doorgekomen zijn eindelijk!

Leuk he als ze gaan optrekken. Kruipen en stappen. A zat vorige week ineens op de trap en op de salontafel.
Veel plezier bin blijdorp!
<<

Anoniem16

Bericht 24 Okt 2013 21:06

Re: Winter 2012-2013 mama's

Leuk al die stappende kindjes. N racet met haar loopwagen de kamer door, alleen sturen lukt niet goed dus ze rijdt gewoon in een rechte lijn overal overheen... tot grote frustratie van grote broer af en toe.

Hier inmiddels bijna 4 tandjes. en ook nog wat rode billetjes.

Hoe is het met de zieke kindjes?
<<

Anoniem20

Bericht 31 Okt 2013 21:03

Re: Winter 2012-2013 mama's

Hoe is het inmiddels met de zieke kindjes? En de niet zieke kindjes natuurlijk :)
Wat hebben jullie kleintjes nu in bed aan, het is toch weer kouder ineens....hier een pyjama met zomerslaapzak.
<<

Anoniem16

Bericht 31 Okt 2013 21:05

Re: Winter 2012-2013 mama's

Hier een flink ziek meisje, al vanaf zondagavond :(

Ze heeft steeds koorts 38.5 en hoger, en vandaag wederom naar de huisarts geweest. Waar ze dinsdag nog dachten aan bijv het rs virus blijkt het nu een dubbele oorontsteking en een keelontsteking te zijn. Ze is zo zielig, haar gezichtje is schraal van het huilen en de snot, ze is kei hees en gewoon helemaal niet lekker.

We hebben nu een ab kuur gekregen en sterkere neusspray dus hopelijk knapt ze nu heel snel op. Vind het niets zieke kindjes
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 31 Okt 2013 21:20

Re: Winter 2012-2013 mama's

Wat zonde printje! Hopelijk knapt ze snel op!

Juani: draagt een pyjama en een tussenin slaapzak.deze is iets dikker als d'r zomerslaapzak maar niet superwarm en heeft geen mouwen.

Nou van de week de uitnodigingen voor A d'r verjaardag geregeld al twijfel ik nog of ik 2 vriendinnen ook nog vraag.zijn nu met z'n 15en met ons erbij.

Ze krijgt wel leuke cadeautjes denk ik. Ik weet dat ze een blokkenkar van Nijntje krijgt, theeserviesje van fisherprice, een houten loopfietsje,midi regenboog van grimms, een ballen olifant van playskool, een zandbak,huis van little people en van ons het poppenwagentje.

Wat ook nog wel spannend/bijzonder is dat binnenkort mijn vader bij ons thuis komt om A voor het eerst te zien.ik heb een beetje dubbel gevoel maar ben wel blij dat hij haar eindelijk ziet.Zij is nu nog te klein om hier last van te hebben dus hoe ons contact ook veder zal verlopen is voor haar nu nog niet belangrijk en ik vind het fijn dat ik haar toch heb kunnen laten kennismaken met mijn vader,ook als ons contact alsnog weer mis zou gaan.
<<

YMB

Kwebbel

Berichten: 338

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:15

Bericht 31 Okt 2013 21:57

Re: Winter 2012-2013 mama's

Wat sneu Printje! Hopelijk slaat de kuur snel aan!

Juani, K draagt al n tijdje pyjama + winterslaapzak zonder mouwen. Hij ligt overigens nooit onder n deken. Alsmhet kouder wordt gz im hem wel weer n beetje proberen onder te stoppen.

Kadootjes klinken goed Bolus! Die olifant heeft mn neefje ook, lijkt erg leuk te zijn! Spannend met je vader.. vier je haar verjaardag overdag in het weekend?

K is ook ziek, moet morgenochtend naar de ha. Hij hoest enorm en was vandaag ook wat benauwd en kortademig. Eind vd middag bleek hij ook koorts te hebben.. voordat hij naar bed ging was t 39.4. Verder was hij prima in zn doen en heeft goed gegeten en gedronken. Slapen gaat nu ook prima. Heb hem ook geen pc gegeven, twijfelde n beetje. Zelf ben ik ook niet van zo snel iets innemen en verder was hij aardig goed te pas. Voordat ik ga slapen voel ik nog wel ff zn voorhoofdje en nek, maar dat is natuurlijk n beetje gissen.
NoName
09-12-2012
22-06-2015
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 31 Okt 2013 22:09

Re: Winter 2012-2013 mama's

Wat balen ymb hopelijk valt t mee! Ik geef ook niet zo snel wat,ook niet bij koorts alleen als ze zich rot voelt.

We vieren het de zaterdag voor haar verjaardag ,s middags. We gaan de zondag lekker zwemmen ofzo. Ik moet zelf werken op haar verjaardag en m'n man zit in het buitenland. Dit vinden we allebei wel jammer maar ach het is niet anders !
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 02 Nov 2013 15:53

Re: Winter 2012-2013 mama's

Printje hoe is het met N? Al helemaal opgeknapt?

YMB: jeetje K ook al ziek... hoe was het bij de huisarts?

Juani: onze zoon heeft al wel een winterslaapzakje aan, maar hij ligt ook niet onder een dekentje, dat werkt hier namelijk niet haha. heb wel de mouwen er af geritst. Hij heeft dan een pyjama en een romper eronder.

Onze knul gaat het kruipen leren, tegelijk met het optrekken en staan aan alles. Wat een ontwikkeling ineens, super leuk om te zien
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 04 Nov 2013 11:12

Re: Winter 2012-2013 mama's

Even een vraagje. Onze zoon wordt echt al weken 's nachts huilende wakker gemiddeld 4x per nacht. We gaan naar hem toe geven zijn speen en tut en hij slaapt vrijwel gelijk verder. Makkelijk natuurlijk maar ga er ook wel een beetje balen. Zeker omdat hij altijd zo goed geslapen heeft, en ik vervolgens wat langer wakker lig.
Sinds kort heeft hij last van verlatingsangst, zou dit met elkaar te maken hebben. Al hoewel het probleem van 's nachts al veel langer speelt.
<<

YMB

Kwebbel

Berichten: 338

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:15

Bericht 04 Nov 2013 15:48

Re: Winter 2012-2013 mama's

Dames even een update van Snoes, veel van jullie hebben al e.e.a. op Facebook gezien.

Gisterenavond laat kreeg ik n appje van dr. R. is gisteren met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Hij kon heel moelilijk ademen, hapte naar adem en krijste het uit van de pijn. ER is iets met zijn darmpjes maar ze weten nog niet wat. Gisterenavond lag hij aan het infuus.

Ik heb d'r zojuist een berichtje gestuurd of ze al meer wist, maar nog geen reactie.

Dat arme ventje, nog geen jaar oud en al zoveel tegenslagen gehad!
NoName
09-12-2012
22-06-2015
<<

YMB

Kwebbel

Berichten: 338

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:15

Bericht 04 Nov 2013 15:54

Re: Winter 2012-2013 mama's

En dan nog even over onze eigen knul. Die had/heeft waarschijnlijk pseudokroep aanvallen. De ha kon het niet goed zeggen, dat is namelijk vrijwel altijd 's nachts het ergst... Ze longetjes en oren e.d. waren iig allemaal goed gelukkig. Hij heeft iets voorgeschreven om de zwelling van het strottehoofd iets te verminderen. Dat hebben we za en zoavond gebruikt en dat leek wel aardig te helpen. Verder is meneer nog steeds prima te spreken en hij heeft ook geen koorts meer.

Ella, K ging gisteren ook ineens kruipen en ook zagen we hem ineens zitten. Zelf gaan zitten deed hij nog steeds niet. Sinds zaterdag heeft hij het gaan staan ook weer herondekt :yes: Op het tv-meubel en de vensterbank staan ook hele interessante dingen :^^:
En wat lastig 's nachts, blijkbaar kan hij echt niet slapen zonder zijn speen en tut. K heeft dat beiden niet dus daar geen last van. Heeft wel een knuffel maar kan op zich ook wel zonder slapen.
NoName
09-12-2012
22-06-2015
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 04 Nov 2013 15:55

Re: Winter 2012-2013 mama's

Ik las het op FB, jeetje wat een pech, hopelijk weten ze snel wat het is. Arm mannetje
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 05 Nov 2013 08:11

Re: Winter 2012-2013 mama's

Ik las het ook van snoes,heftig hoor!

Ik hoop dat jouw zoontje snel van zijn aanvallen af is en het slapen beter gaat.

Even iets heel anders maar misschien vinden jullie het ook leuk: op maakjeslinger.nl heb ik een slinger gemaakt voor Anouk d'r verjaardag met d'r naam om voor t raam te hangen.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 05 Nov 2013 08:46

Re: Winter 2012-2013 mama's

Leuk idee bolus! ik ga eens kijken. Wat heb je erop gezet?
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 05 Nov 2013 09:12

Re: Winter 2012-2013 mama's

Hoera a is jarig! Dan kan die de komende jaren ook nog mee :thumbup:
Laatst gewijzigd door Bolus26 op 05 Nov 2013 13:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 05 Nov 2013 09:34

Re: Winter 2012-2013 mama's

Bolus26 schreef:Hoera a is jarig! Dan kan die de komende jaren ook nog mee


Dat is een beter idee. dankje
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 07 Nov 2013 15:48

Re: Winter 2012-2013 mama's

Bolus: die link die je hier plaatst die is niet goed volgens mij.

Weet iemand hoe het met R van Snoes is?
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 07 Nov 2013 15:59

Re: Winter 2012-2013 mama's

He...er word hier geschreven! Nog niet eens gezien!


Slinger, bij de action liggen bij de verjaardagsspullen doosjes met letters waar je z'n slinger van kan maken. Kost een euro ofzo. Ik heb daar voor d en J ook een slinger van gemaakt en nog zoveel over dat ik een slinger heb kunnen maken voor een ziek zoontje van een vriendin. Misschien een tipje ;)

Zijn de zieke kindjes weer beter?

Wat sneu voor R van bolus! Hij heeft al veel meegemaakt!hoe is het nu met hem?

J is hier weer beter, vermoed dat hij de 5de of 6de ziekte had. Hij is nu al ruim 3 maand uit zijn spreidbroek waar hij ook maar tegen alle verwachtingen in 3 maand in heeft gezeten.
Hij is van alleen op zijn rug kunnen liggen binnen een week beide kanten op gaan rollen, heen en terug. Gaan zitten gaan kruipen en trekt zich nu ook al op tot op zijn knieën. Hij si als een speer gegaan.
Ook heeft hij al 7 tanden en is het echt een reusje van z'n 75 cm en 10,5 kilo.
Met D gaat ook alles goed, afgelopen zondag is ze alweer 3 geworden en heeft enorm genoten en is helemaal blij met haar fiets!

Ik zou het topic ff proberen bij te houden
november 2010-januari 2013-november 2014
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google Adsense [Bot]