Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Anoniem59

Bericht 03 Nov 2013 17:17

Re: Datetopic

Bliss: yep dat is hem. Toen het daten misliep vonden we elkaar nog steeds een dusdanig leuke aanvulling op onze levens dat we wel vrienden wilden blijven en we vonden dat dat best kon. Oa Bazinga zei toen al: dat gaat anders lopen... En voilà. Heel gek want in de tussentijd heb ik nog wel flink rondgeklooid en dat heb ik zelfs met hem besproken! En nu dus weer dit... We hebben gisteravond en vanmorgen nog even lief geappt, en vanavond gaan we nog even met elkaar bellen. Het is echt gek om weer in de dating-fase te zitten met iemand waarmee je al eerder een soort van verkering mee had en waar je al van alles mee gedaan had... Maar het maakt me heel blij voorlopig! Ik hoop dat het blijft.

Ben jij nou een beetje klaar met de serieuze kandidaten? Je gaat voorlopig even scharrelen met de fantasy-jongen?

Baz: knuffelpuppy van me... In de toekomst, als de mist der vaagheid is opgetrokken en alles er nog steeds leuk uit lijkt te zien gaan we wel een keer dubbeldaten! Jij omdat je de Outdoorman wil zien en ik omdat jullie namen me nu al aan het circus doen denken ;)

Nyx: dus eigenlijk creëer je zelf het gedoe... Klinkt ergens wel bekend. Waar ben je bang voor dan, dat je zo reageert?

Mii_joyce: klinkt leuk! Hoe zie jij het vervolg?

Bolletje: je moet bedenken wat goed is voor JOU. Niet voor ons, niet voor hem, maar voor jou en je grote kleine man. Denk er even over, kijk hoe het voelt en laat je niet meeslepen!
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 03 Nov 2013 20:17

Re: Datetopic

RYW schreef:Mii_joyce: klinkt leuk! Hoe zie jij het vervolg?


Ik hoop binnenkort wat meer duidelijkheid te hebben, wil hem als persoon zeg maar beter leren kennen, leuke dingen doen en kijken of we beiden een beetje minder afstand tussen ons kunnen laten zijn haha :) weet alleen niet goed hoe en of ik hem dat moet zeggen.... ik vind hem heel leuk, maar heb eigenlijk niet zo goed een inschatting hoe dat andersom is.

Vandaag hem nog geappt maar nog geen reactie helaas
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 03 Nov 2013 21:24

Re: Datetopic

RYW schreef:Ben jij nou een beetje klaar met de serieuze kandidaten? Je gaat voorlopig even scharrelen met de fantasy-jongen?


Klinkt leuk, die man van je! Ik ben op zich niet klaar met serieuze kandidaten, lijkt me nog steeds leuk als zich er daar één van aandient een keer, maar in de tussentijd kan ik me dan vermaken met de fantasyman :P Hij wipt woensdag weer ff langs :angel: :^^:
❤ 7 juni 2018
<<

Nyx

Bericht 03 Nov 2013 22:13

Re: Datetopic

RYW schreef:Nyx: dus eigenlijk creëer je zelf het gedoe... Klinkt ergens wel bekend. Waar ben je bang voor dan, dat je zo reageert?


Ik schijn het al langer te doen dan ik met mezelf bewust ben. Een ex zei ruim vijf jaar geleden al 'Ze kwam, ze zag en ze ging weer'. En ergens kan ik me wel voorstellen waarom ik het doe.

Tien jaar geleden ontmoette ik via mijn werk een leuke jongen. Alle meiden waren gek op hem en ik ging er met hem vandoor. Binnen een maand vertoonde onze 'relatie' barsten. Maar met wie ik er ook over praatte, en destijds had ik nog geen internet, iedereen vertelde me hoe zijn gedrag te verklaren was en dat ik hem vooral niet moest opgeven. Mijn alarmbellen gingen van alle kanten af, maar ik vertrouwde over het oordeel van anderen. Ik denk dat ik na de relatie, na het verdriet, leugens die steeds meer uitkwamen, en ik die er steeds meer achter kwam dat ik op mijn eigen alarmbellen had moeten vertrouwen overal alarmbellen ben gaan zien en vrij snel uit een situatie wil stappen. Waarschijnlijk om mezelf een hoop verdriet te besparen.

Ik heb hier in het topic veel over de buurman gesproken en terwijl Tabbie me continu vertelde dat niet zijn, maar mijn gedrag vreemd was, blijft er iets in mijn hoofd afgaan die me zegt dat hij niet te vertrouwen is, dat hij me niet wil, dat hij me niet leuk vindt, dat hij me alleen achterlaat en weet ik wat ik zoal op een dag kan bedenken. :P Ergens ben ik zo op mijn eigen alarmbellen gaan vertrouwen, dat ik me soms weleens afvraag of ik ze niet zelf creëer.

Volgens mij best een beetje moeilijk te volgen verhaal. Maar ik zou het ook niet anders kunnen verwoorden. :nerd:
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 03 Nov 2013 22:25

Re: Datetopic

Bliss schreef:
RYW schreef:Ben jij nou een beetje klaar met de serieuze kandidaten? Je gaat voorlopig even scharrelen met de fantasy-jongen?


Klinkt leuk, die man van je! Ik ben op zich niet klaūar met serieuze kandidaten, lijkt me nog steeds leuk als zich er daar één van aandient een keer, maar in de tussentijd kan ik me dan vermaken met de fantasyman :P Hij wipt woensdag weer ff langs :angel: :^^:



Bliss ik moest echt 4x lezen tot het kwartje viel bij de laatste zin van je hahaha have fun! :P
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem59

Bericht 03 Nov 2013 23:01

Re: Datetopic

Haha Bliss, goed geregeld! Als er een echte potentiële leukerd langskomt kan je daarvoor gaan en intussen zit je mooi niet zonder langswipper! Very nice ;)
Ik heb wel ook nog te maken met een serieuze man die achter me aan zit maar waar ik het niet voor elkaar kreeg er wat voor te gaan voelen.. Vond ik zo zonde toen want hij was echt op alle fronten perfect. Op zich wel een superleuk plaatje om te zien, errug lekker (trust me) en 1.96 lang! Ik zal hem eens subtiel op jouw Facebook-profiel wijzen ;)

Mijn date belde me daarnet... Anderhalf uur aan de telefoon gezeten. Het was zo leuk! Het is niet alleen maar van die complimentjes maar het gaat ook echt ergens over.. Zo leuk! We gaan binnenkort met de jongens iets leuks doen, museum of de film, dan wel even opletten dat er niet (zichtbaar) gekust en geknuffeld wordt... En hij vroeg of ik over een paar weekjes een weekendje met hem op stedentrip wil! Jaaaa dat wil RYW wel ;) en ook werd er al voorzichtig gepeild naar mijn bezigheden in de kerstvakantie en hij had ook nog wel wat vrije dagen die op moeten. Ik wil niets jinxen... Maar het klinkt goed toch?

Nyx: ik snap het wel.. Je gevoel, je kompas daarvoor, zeg maar, is ontregeld. Had ik ook zooooo na mijn vreemdgaande ex. Juist omdat je gekozen hebt de alarmbellen te negeren. Alleen, dat moet wel weer een keer op de rit komen hoor. Je geeft geen enkele man ook de kans om te bewijzen dat hij wél te vertrouwen is. Niet alleen staat hij al 10-0 achter als hij eraan begint met je, maar hij heeft ook niet eens de kans dat in te lopen...

Mii_joyce: ingewikkeld! Kan je hem echt niet lezen? Hij wil nog een keer met je afspreken.. Dus er is vast wel interesse!
<<

Nyx

Bericht 03 Nov 2013 23:49

Re: Datetopic

RYW; Fijn dat jullie zo goed met elkaar kunnen praten. Klinkt echt goed.

Het klopt dat mijn kompas is ontregeld. En telkens als ik tegen mezelf zeg dat ik op deze manier nooit een relatie kan aangaan met een man en dat ik de alarmbellen moet laten gaan, komt de vraag: "Maar wat als het niet ontregeld is en ik gewoon gelijk heb?" Het is echt lastig. Ik wou eigenlijk dat ik het eerder had herkend of erkend, dan was ik misschien nu niet zo ontregeld. Of ik niet, die kompas.
<<

Anoniem 53

Bericht 04 Nov 2013 00:35

Re: Datetopic

Bliss schreef:
RYW schreef:Ben jij nou een beetje klaar met de serieuze kandidaten? Je gaat voorlopig even scharrelen met de fantasy-jongen?


Klinkt leuk, die man van je! Ik ben op zich niet klaar met serieuze kandidaten, lijkt me nog steeds leuk als zich er daar één van aandient een keer, maar in de tussentijd kan ik me dan vermaken met de fantasyman :P Hij wipt woensdag weer ff langs :angel: :^^:


Goeie woordkeus :thumbup:

Leuk, alle positieve datingverhalen hier. En die van RYW wordt wel steeds meer een succesverhaal heb ik het idee, leuk!

Rogue, al een datum gepland?

SG, hoe is het met Björn?
<<

Anoniem58

Bericht 04 Nov 2013 09:58

Re: Datetopic

Ryw, wauw wat klinkt dat allemaal leuk en gezellig!
Blies, ben je niet bang dat er een van jullie toch gevoelens krijgt?
Ik hou de boot af vanaf nu, die man heeft het super druk. Dat is ook een reden waarvan hij zegt geen relatie te kunnen aangaan. Ik dacht dat het wel mee viel, maar hij werkt dus gemiddeld 55 uur, 's avonds studeert hij of heeft hij les en van het weekend had hij familieverplichtingen. Hij wilde gisterenmiddag langs komen maar toen belde zijn opa dat hij naar z'n oma moest want daar ging het slecht mee, de eerste avond wanneer hij tijd heeft is donderdag, dus ik heb gezegd dat hij het pakket dan maar vrijdag mee neemt naar de repetitie. Daarna niks gehoord dus ik laat het zo.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Nov 2013 10:10

Re: Datetopic

Haha ik appte m ook letterlijk of ie zin had om ergens deze week nog ff langs te wippen :P

Bolletje, nee, eigenlijk ben ik daar helemaal niet bang voor op de een of andere manier! We zijn elkaars type gewoon niet echt, dus ik vind t best ideaal zo :) (en mocht dat onverhoopt toch gebeuren, dan kappen we er gewoon weer mee toch)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem59

Bericht 04 Nov 2013 16:25

Re: Datetopic

Bolletje, dat klinkt wel slim ja... Maar even afstand nemen en kijken wat er gebeurt... Wel moeilijk lijkt me dat, maar ik denk dat het op termijn beter is voor je.

Bliss, wat fijn dat je daar ook afstand in kan bewaren. En als het een beetje lekker is en je wordt er beiden niet verliefd van, niets aan het handje... En gebeurt dat wel of er komt een serieuze leukerd langs, dan houdt het gewoon weer op. Goed geregeld!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 04 Nov 2013 18:40

Re: Datetopic

Bolletje, ik zou hem proberen los te laten. Als hij jou daadwerkelijk leuk genoeg vindt, maakt hij tijd voor je. Ongeacht hoe druk hij het heeft. Hij heeft ook al aangegeven geen relatie met je te willen, dus waarschijnlijk is hij 'just not that into you'. Heel jammer, maar blijf niet iemand najagen die niet volledig voor je wil gaan.
Laatst gewijzigd door Lady op 04 Nov 2013 19:35, in totaal 1 keer gewijzigd.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem301

Bericht 04 Nov 2013 18:47

Re: Datetopic

Lady schreef:Bolletje, ik zou hem proberen los te laten. Als hij jou daadwerkelijk leuk genoeg vindt, maakt hij tijd voor je. Ongeacht hoe druk hij het heeft. Hij heeft ook al aangegeven geen relatie met je te willen, dus waarschijnlijk is hij 'just not that into you'. Heel jammer, maar het blijft niet iemand najagen die niet volledig voor je wil gaan.

Ja, eens.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 04 Nov 2013 19:46

Re: Datetopic

@ryw Nee niet echt en gaat ook niet gebeuren..... na twee dagen geen bericht van hem gevraagd of ik iets fout had gedaan of dat of dat er iets was gebeurd...

Kreeg terug dat hij het wel gezellig vond maar niet meer dn dat, dat hij geen klik voelt..

Wel een sorry erachter...

nou dat was het dan :(
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 04 Nov 2013 20:02

Re: Datetopic

Jammer Joyce!
<<

Anoniem59

Bericht 04 Nov 2013 20:19

Re: Datetopic

He jakkie Joyce! Wat balen! Had jij de klik wel? Ben je verdrietig? :hug:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Nov 2013 21:12

Re: Datetopic

RYW schreef:Vond ik zo zonde toen want hij was echt op alle fronten perfect. Op zich wel een superleuk plaatje om te zien, errug lekker (trust me) en 1.96 lang! Ik zal hem eens subtiel op jouw Facebook-profiel wijzen ;)


Schroom niet ;) En kan ik de man in kwestie ook op jouw FB bewonderen? :angel:

Joyce, wat jammer! Hopelijk ben je niet al te verdrietig.
❤ 7 juni 2018
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 04 Nov 2013 21:13

Re: Datetopic

RYW schreef:He jakkie Joyce! Wat balen! Had jij de klik wel? Ben je verdrietig? :hug:


Ja vind het heel jammer. Voelde wel een klik maar wilde hem vooral eigenlijk eerst beter leren kennen nog .. ben best een beetje verdrietig en ook beetje teleurgesteld dat hij het niet gewoon gezegd heeft.. maar goed, was sowieso al niet helemaal in mn hummetje vandaag :redface:
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem58

Bericht 05 Nov 2013 07:35

Re: Datetopic

On joyce, wat jammer, maar beter dat je het nu al weet.

Jullie hebben gelijk hoor, ik ben er de laatste twee dagen ook niet meer zo mee bezig geweest. En ik heb ook niets meer gehoord van hem.. Dus dat was mijn date story weer haha!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 05 Nov 2013 11:55

Re: Datetopic

Bolletje schreef:On joyce, wat jammer, maar beter dat je het nu al weet.

Jullie hebben gelijk hoor, ik ben er de laatste twee dagen ook niet meer zo mee bezig geweest. En ik heb ook niets meer gehoord van hem.. Dus dat was mijn date story weer haha!



Ik vind het wel heel jammer voor je!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 05 Nov 2013 11:56

Re: Datetopic

Ik ook! Het klonk zo leuk allemaal Bolletje!
<<

Anoniem 53

Bericht 05 Nov 2013 12:13

Re: Datetopic

Jammer Bolletje, maar misschien inderdaad beter als je hem loslaat. Op deze manier blijf je er teveel in hangen en dat is zonde van de energie die je erin steekt.

Joyce, ook jammer, ook inderdaad dat hij niet gewoon meteen zegt dat er voor hem geen klik was.
<<

Anoniem285

Bericht 05 Nov 2013 22:40

Re: Datetopic

Poeh, wat een werk om alles proberen bij te lezen... Veel leuke verhalen weer!

Caro, fijn dat je geen verdriet meer om hem hebt en gewoon weer relaxt naar je werk kunt gaan. Ik hoop dat je snel iemand tegen komt die wél goed is voor je!

Tabbie, in welk buitenland zit je eigenlijk? Ik ben niet verbaasd dat het niets geworden is met de non-zoener.

Carra, wat LEUK voor je!!! Ik ben enthousiast - heb je meer informatie of zelfs een foto? :-)

Bliss, wat een vreemde vogels spreek je af en toe. Ik ben wel benieuwd naar die blog van je! Ik volg je verhalen altijd met veel plezier :-)

SuperGrover, still going strong - jammer dat hij zo ver weg woont, hij klinkt echt perfect voor je, maar dit houdt het ook weer spannend. In ieder geval is het leuk en een heel goed teken dat jullie nog altijd zo veel contact hebben.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Nov 2013 10:01

Re: Datetopic

Bolletje, heel jammer zeg! Heb je niks meer gehoord nu?
Auxo, wanneer zie je jouw man?
Toet, heb jij die van jou al bij voetbal gezien?
❤ 7 juni 2018
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:33

Bericht 06 Nov 2013 10:22

Re: Datetopic

Jaa Polly! Het is hier inderdaad ineens best druk. Het is inderdaad een goed teken dat we het al zo'n tijd volhouden qua contact en dat het leuk blijft, ook nu we elkaar al ruim 2 maanden niet hebben gezien. We hebben de laatste tijd een aantal heel serieuze gesprekken gehad, wat ik niet echt van ons gewend ben, maar dat is wel heel goed geweest. Nu weten we beter hoe we tegenover elkaar staan, want ook al spreek je af geen relatie te hebben, op een gegeven moment zit je in een situatie waarbij je elkaar enorm leuk vindt en de ander behoorlijk jaloers wordt als je een keer met iemand anders iets doet. Tja, dat klinkt dan toch alsof je in een relatie bent gerold. Dus nou ja, het is serieuzer dan ooit gepland, maar wel erg leuk! :) Hoe gaat het met jouw liefdesleven, Polly? Nog altijd contact met die ene man?

Bolletje: Jammer dat het op niets uit lijkt te draaien. Misschien is het beter zo, dat je je aandacht kunt richten op iemand die wel tijd voor je heeft.

Joyce: Oh dat is altijd naar, als jij die klik wel voelt, maar hij niet. Ik hoop dat je je er inmiddels alweer minder rot over voelt.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers