Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Budget verjaardag

<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 01 Nov 2013 13:47

Re: Budget verjaardag

Rond de 100 euro. Voor haar eerste verjaardag waren we 20 euro kwijt aan cadeaus. Misschien dat het volgend jaar iets meer is.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Anoniem12

Bericht 01 Nov 2013 13:50

Re: Budget verjaardag

Ik denk dat wij vroeger ook ongeveer een cadeau van F50,- kregen. Ik heb eens skeelers gehad en een Anne Geddes puzzel en ook wel eens een (tweedehands) fiets.

Maar ik vind €100 wel echt veel geld. Dat wordt ook nog wel een discussiepuntje met mijn vriend 'later' ben ik bang. Hij is grote en dure cadeaus gewend.
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 01 Nov 2013 13:55

Re: Budget verjaardag

Wat ik zelf vroeger kreeg weet ik niet, maar nu meestal €50 euro van mijn ouders, en man hetzelfde (en ook van zijn ouders).
Lotte heeft voor haar eerste verjaardag een fietsje gehad van €70 euro, maar daar hebben we niet zo veel mee gedaan eerlijk gezegd, ze is ook zo klein dat ze nog steeds niet bij de trappers kan. Hopelijk kan ze er in het voorjaar wel mee vooruit. Voor haar tweede verjaardag heeft ze het onderstel van de Ikea keuken gehad, dus dat was €65. Echt een budget hebben we niet, ik had gewoon bedacht dat ze vorig jaar een fietsje zou krijgen en dit jaar het keukentje, volgend jaar zien we dan wel weer!
Van mijn so krijgt ze een cadeau van €50, van haar peettante van €30, van mijn ouders geloof ik ook €30 en haar peetoom neemt haar mee een dagje uit (en dat vind ik zelf eigenlijk nog wel het allerleukste cadeau voor haar).
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 01 Nov 2013 13:59

Re: Budget verjaardag

Op hun verjaardagen worden ze wel schandalig verwend hoor. Van de opa's en oma's krijgen ze ook een cadeau van rond de € 50-70, en van mijn zwager en schoonzusje ook meestal een cadeautje rond die prijs. De rest houdt ongeveer €10-€15 aan.

Wij krijgen van onze ouders nu met onze verjaardagen ook € 100, zowel van onze eigen ouders als onze schoonouders.

Verwend dus :)
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem331

Bericht 01 Nov 2013 14:12

Re: Budget verjaardag

Met de verjaardag zitten we op 50 euro.
Van mijn schoonouders krijgen ze 50 euro, en zo ook van schoonzus. Ik zoek dan vaak al uit wat ze kunnen geven want ik heb liever dat ze er iets groots voor krijgen dan voor 50 euro prul.
Afgelopen zomer kreeg de jongste van zijn tante een grote waterplay, en van ons en schoonouders bruder speelgoed. Zit je zo op een groot bedrag.

Ik kreeg en krijg dat niet van mijn ouders. Maar goed, die hadden 6 kinderen dus dat werd dan ook wel een heel duur grapje.
<<

Anoniem112

Bericht 01 Nov 2013 14:38

Re: Budget verjaardag

Ook hier wederom geen budget.
Mijn zoon kreeg voor zijn tweede Verjaadrag een zandbak huisje voor 260 euro en voor zijn derde verjaardag een fiets (tweedehands) voor 25 euro
Dochter kreeg voor haar eerste verjaardag een houtenpoppenwagrn van 70 euro en t duplo huis (weet niet meer wat die gekost heeft)
<<

Anoniem112

Bericht 01 Nov 2013 14:42

Re: Budget verjaardag

Knillis schreef:Hier zit het ongeveer rond de € 100, maar het hangt er wel een beetje vanaf wat ze krijgen. Er is geen vast budget. Zo kreeg zoon voor zijn derde verjaardag een fiets en die was wel iets duurder. Ik probeer wel altijd een beetje om de bedragen gelijk te trekken. Niet dat ze het nu al snappen, maar het voelt voor mezelf niet goed als de één een cadeautje krijgt van € 100 en de ander van € 30.

Wij kregen vroeger ook altijd wel grote cadeaus wat ik me zo nog herinner. Zal zo rond de 100 gulden hebben gelegen denk ik.



Daar gaan we nu nog geen rekening mee houden hoor, we kijken gewoon wat op dat moment geschikt en leuk is voor ze!
Mijn zoon kreeg een fiets op zijn derde verjaardag, dit werd een tweedehandse van 25 euro, hij vond m geweldig!! Dochter kreeg een poppenwagen voor 70 en nog een duplo huis.
<<

Posh

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 29 Okt 2013 16:51

Bericht 01 Nov 2013 19:39

Re: Budget verjaardag

Wederom geen budget.
The only thing that matters is what you've given me; Unconditional Love.
<<

Calimero

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 493

Geregistreerd: 05 Okt 2013 16:28

Bericht 01 Nov 2013 20:32

Re: Budget verjaardag

Meestal tussen de 50 euro en de 70 euro. Kan ook iets minder zijn. Soms proberen in de aanbieding al wat dingen te kopen.
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 01 Nov 2013 21:03

Re: Budget verjaardag

Dat hangt een beetje af van wat we leuk vinden voor D. We hebben dit jaar € 75 uitgegeven aan de duplo dierentuin, en een goede uitgave was dat. D is er iedere dag druk mee. Vorig jaar hebben we een activiteitenkubus gekocht voor € 50 en D heeft er amper mee gespeeld.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 02 Nov 2013 16:27

Re: Budget verjaardag

Wij hebben geen budget vastgesteld, voor haar eerste verjaardag was het ong. 100 euro.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 02 Nov 2013 20:34

Re: Budget verjaardag

Geen budget eigenlijk. Kijk gewoon wat ik leuk vind en of we het op dat moment kunnen missen. Afgelopen jaar was het het 60 euro per kind heb ik net uitgerekend dus eigenlijk vind ik dat wel heeel erg mee vallen.
:heart: :heart: 2011
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 03 Nov 2013 23:02

Re: Budget verjaardag

Zojuist een fiets via marktplaats gekocht voor 100,-
Zal denk ik voor Max 25,- bijkomen. Iig een klein cadeautje namens S en misschien dat we zelf nog iets kleins kopen.
December 2009
juli 2012
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers