Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeau 2 jaar

<<

Anoniem291

Bericht 04 Dec 2017 22:41

Cadeau 2 jaar

Mijn zoontje wordt volgende maand 2 jaar en ben een lijstje aan het maken met cadeau ideeën.
Wat vroegen/vragen jullie voor de tweede verjaardag? Ik weet zelf niet eens wat ik moet kopen :palm: .
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 04 Dec 2017 22:51

Re: Cadeau 2 jaar

Loopfiets
Driewieler
Duplo
Krijtjes
Sticker/kleurboeken
Kleding maat 92
Badspeeltjes
Tuinspeelgoed
Houten treinbaan
Speelkassa
Toet toet Vtech of Zoef zoef
04-2014
10-2015
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 05 Dec 2017 06:53

Re: Cadeau 2 jaar

- S kreeg toen van ons het Ikea keukentje en van visite ook spullen voor daar bij, pannen, snijfruit, schort/ handdoek ed.
- Duplo
- Brio trein (groot succes)
- hij kreeg het boek van de gele ballon
- play mais
- klei
- Skippy koe
- puzzels

Dat zijn de dingen die ik me zo herinner en waar veel mee gespeeld is.
25-11-2014 & 09-06-2017

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers