Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Action topic

<<

caribbeanlover

Bericht 29 Okt 2013 19:39

Re: Action topic

Ik heb er vandaag een lekker warm roze huispak gekocht van een lekkere zachte stof . Heb er nog nooit kleding gekocht dus benieuwd hoe lang die mee gaat, was niet duur en tja super kwaliteit is het nou eenmaal niet.

Toen ik het thuis ging passen oogde de broek lichter van kleur, maar dat komt omdat die wat uitgerekt is omdat die aan/om mijn benen zit. Als ik die verfrommel zeg maar is het dezelfde kleur als de trui.

Ben er blij mee, lekker zacht! :yes:
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 30 Okt 2013 14:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 30 Okt 2013 10:42

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:Ik heb er vandaag een lekker warm roze huispak gemaakt van een lekkere zachte stof gekocht. Heb er nog nooit kleding gekocht dus benieuwd hoe lang die mee gaat, was niet duur en tja super kwaliteit is het nou eenmaal niet.

Toen ik het thuis ging passen oogde de broek lichter van kleur, maar dat komt omdat die wat uitgerekt is omdat die aan/om mijn benen zit. Als ik die verfrommel zeg maar is het dezelfde kleur als de trui.

Ben er blij mee, lekker zacht! :yes:


:laughcry:
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Okt 2013 14:07

Re: Action topic

Gekocht natuurlijk, een hoog aaifactor kan je wel zeggen, zo teddyberenachtig.
<<

Anoniem 53

Bericht 30 Okt 2013 14:20

Re: Action topic

Nyx schreef:Ik ben helemaal blij met de Action vandaag! :cheers:

Een paar dagen geleden kwam ik erachter dat mijn loungebroek voor in de avond een gat op de kont had. Dus ik was al gaan speuren naar een nieuwe. Vandaag keek ik op de site van de Action en tussen de 100 nieuwste artikelen stonden loungebroeken. Gelijk naar de Action, want voor 4,95 kon ik hem echt niet laten liggen. En hij zit lekker!!! Ik wil hem nooit meer uitdoen. :P

Afbeelding

Leuk zeg! Komend weekend eens kijken of ze ze hier ook hebben.
<<

Nyx

Bericht 31 Okt 2013 21:05

Re: Action topic

Inmiddels weet ik wat er misgaat met de broeken van de Action en wat je moet doen voor je ze überhaupt aantrekt. En dat is de broek controleren op losse draden. Kennelijk zijn ze niet goed afgestikt. Of hoe het ook heet, want een naaiwonder ben ik nu ook al weer niet. :P Maar als je die even weg brandt, dan moet de broek goed zijn. Ik heb mijn gaatje genaaid en overige draden netjes verwijderd of weggebrand. Moet goedkomen. Zo niet, dan meld ik me hier wel weer. Zonde als we allemaal massaal de mooi broek gaan kopen en we allemaal na een week kunnen melden dat de gaten erin vallen. ;)
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 01 Nov 2013 10:12

Re: Action topic

Moet zeggen dat ik dat nog nooit gehad heb bij action kleding. En ik heb ook een nieuwe tip (van mijn moeder) de glasdoekjes. Daarmee kan je over je spiegel vegen en hij wordt vlekkeloos schoon/droog :)
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Nov 2013 10:43

Re: Action topic

Nyx schreef:Inmiddels weet ik wat er misgaat met de broeken van de Action en wat je moet doen voor je ze überhaupt aantrekt. En dat is de broek controleren op losse draden. Kennelijk zijn ze niet goed afgestikt. Of hoe het ook heet, want een naaiwonder ben ik nu ook al weer niet. :P Maar als je die even weg brandt, dan moet de broek goed zijn. IK HEB MIJN GAATJE GENAAID :silent: [/b] en overige draden netjes verwijderd of weggebrand. Moet goedkomen. Zo niet, dan meld ik me hier wel weer. Zonde als we allemaal massaal de mooi broek gaan kopen en we allemaal na een week kunnen melden dat de gaten erin vallen. ;)
<<

Anoniem185

Bericht 01 Nov 2013 13:05

Re: Action topic

Gisteren was ik in de AH en er zat nog een sticker in mijn rokje van de Action.

Leuk joh. Ik werd gelijk helemaal ondersteboven gekeerd aan de kassa terwijl iedereen stond te kijken... Pas toen ze na het controleren van álles bedacht dat ik ook ergens een stickertje nog zou kunnen hebben zitten vroeg ze me of ik nieuwe kleding aan had. Vraag dat verdorie gewoon als eerste voordat je met alle toeters en bellen naar me toe komt gerend en me 80 keer door dat poortje heen en weer laat lopen en piepen.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 01 Nov 2013 19:57

Re: Action topic

Isis schreef:Moet zeggen dat ik dat nog nooit gehad heb bij action kleding. En ik heb ook een nieuwe tip (van mijn moeder) de glasdoekjes. Daarmee kan je over je spiegel vegen en hij wordt vlekkeloos schoon/droog :)


had mijn moeder het een tijdje terug ook over! ze zegt je witte tafels gaan zelfs ervan glanzen(als het al een beetje glans is natuurlijk)
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 01 Nov 2013 19:58

Re: Action topic

hahaha lampenkapje.. voel je je lullig he! heb ook wel is dat gehad maar dan door een lipgloss
<<

Anoniem185

Bericht 01 Nov 2013 23:19

Re: Action topic

expressob schreef:hahaha lampenkapje.. voel je je lullig he! heb ook wel is dat gehad maar dan door een lipgloss

Ja ik voelde me echt zo naar. En dan nog er bij te bedenken dat ik daar een paar jaar gewerkt heb. Mijn baas zei laatst nog tegen me (toen ik om sponsorgeld kwam vragen voor een stichting) dat hij dat voor mij wel deed omdat ik ook een beetje het 'uithangbord' van de AH was geweest. Onzin natuurlijk, maar wel heel lief dat hij dat toen zei!

Dat meisje wat me moest controleren heb ik nota bene op facebook als vriendinnetje staan nog uit die tijd (heb alleen al een jaar of 2/3 geen contact meer).
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 01 Nov 2013 23:41

Re: Action topic

Tgggg kon je door de grond zakken denk.
Ik moest mn tas over hoop halen (op de bodem liggen altijd losse tampons)
Moet ze is ergens in doen want heb al paar keer gehad dat ik mijn portemonnee bij de kassa pakte en er een tampon aan zat hahahaha of er viel er 1op de grond
<<

Anoniem31

Bericht 02 Nov 2013 12:43

Re: Action topic

Vanmorgen weer even naar de action geweest. Heb een leuke tafelstuk gekocht met waxinehouders erin. Ze hebben ook kransen ervan. Verder nog 3 leuke potjes gekocht voor vetplantjes. Verder 2 pyjama's voor de jongste gehaald voor 4 euro p stuk.
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Nov 2013 13:17

Re: Action topic

Lampenkapje schreef:Gisteren was ik in de AH en er zat nog een sticker in mijn rokje van de Action.

Leuk joh. Ik werd gelijk helemaal ondersteboven gekeerd aan de kassa terwijl iedereen stond te kijken... Pas toen ze na het controleren van álles bedacht dat ik ook ergens een stickertje nog zou kunnen hebben zitten vroeg ze me of ik nieuwe kleding aan had. Vraag dat verdorie gewoon als eerste voordat je met alle toeters en bellen naar me toe komt gerend en me 80 keer door dat poortje heen en weer laat lopen en piepen.


Stom zeg hoe ze je hebben behandeld, zou ik ook niet fijn vinden en ik had gezegd dat ze dat beter eerder konden vragen.
<<

stoplicht

Noob

Berichten: 192

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:40

Bericht 03 Nov 2013 17:37

Re: Action topic

Weet iemand of ze bij de Action de rieten lampenkapjes nog verkopen? Beter zou een gehele lamp met rieten kap zijn, maar ik geloof niet dat ze deze ooit gehad hebben.
<<

Nyx

Bericht 03 Nov 2013 20:28

Re: Action topic

stoplicht schreef:Weet iemand of ze bij de Action de rieten lampenkapjes nog verkopen? Beter zou een gehele lamp met rieten kap zijn, maar ik geloof niet dat ze deze ooit gehad hebben.


Ik zag ze afgelopen zaterdag staan. Al begin ik nu spontaan te twijfelen of ik ze niet bij de Xenos heb gezien.... :confused:
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 03 Nov 2013 20:35

Re: Action topic

rieten lampenkapjes die hebben ze bij action
Afbeelding
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 07 Nov 2013 19:30

Re: Action topic

Heeft iemand het Hello Ktty keukentje gekocht bij de Action? Zo ja, is die een beetje stevig?? Krijg je waar voor je geld?
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 07 Nov 2013 19:49

Re: Action topic

Volgens mij is die erg klein. Ik had ook met het winkelwagentje gestaan maar die was ook maar 35cm hoog. En hetzelfde hoor ik over het gereedsschapsbankje.
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Nov 2013 20:16

Re: Action topic

Ja hoor het is zover er zit nu al een gat in het jasje van mijn huispak. Ik weet dat Action geen kleding verkoopt van superkwaliteit, maar dat het al zo snel kapot is is wel jammer. Ik ga niet terug omdat dit de laatst was in mijn maat en de kleur die ik wilde en de kans dat exact dezelfde in het magazijn ligt is klein. Volgens mij ligt daar zelden wat en alles wat ze hebben ligt in de schappen volgens mij.
<<

Nyx

Bericht 07 Nov 2013 20:20

Re: Action topic

Dat wordt dus jouw gaatje naaien. :P

Volgens mij hebben ze tegenwoordig wel weer snel nieuw voorraad. Dus je zou het altijd kunnen proberen.
<<

Anoniem122

Bericht 08 Nov 2013 07:58

Re: Action topic

Zonde dat er al zo snel een gat in zit! Ik heb in mijn broek (die geruite) nog gelukkig geen gat, maar ik had hem wel extreem groot gekocht, had volgens mij de grootste maat en had zeker minimaal 1 maat kleiner kunnen zijn.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Nov 2013 09:46

Re: Action topic

Nyx schreef:Dat wordt dus jouw gaatje naaien. :P

Volgens mij hebben ze tegenwoordig wel weer snel nieuw voorraad. Dus je zou het altijd kunnen proberen.


Idd dat zou ik kunnen doen, maar door jouw reactie denk ik erover om terug te gaan.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 08 Nov 2013 11:10

Re: Action topic

Weet iemand of ze wekkers hebben bij de action en heel misschien de prijs? Moet gewoon een simpele hebben (van degene die ik nu heb gaat het alarm niet meer af :S)
<<

Nyx

Bericht 08 Nov 2013 11:20

Re: Action topic

Ik moet er zo even heen, dan zal ik kijken of ze wekkers hebben. Digitaal of analoog?
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron