Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hallo December!

<<

Anoniem252

Bericht 01 Dec 2017 23:53

Re: Hallo December!

Mijn hele leven gaat veranderen deze maand, een decemberbaby! Ik ga sowieso nog sinterklaas vieren zondag en voor de rest afwachten tot ze komt. Kerst en oud en nieuw als gezin :heart:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Dec 2017 23:59

Re: Hallo December!

Jaa spannend AM!

December is mijn favoriete maand! Die knusse tijd, ik ben jarig, sint, kerst, de kou, de lichtjes, de geuren, heerlijk!.
5 december vieren we Sinterklaas met schoonfamilie.
9 en 10 is er kerstmarkt waar m'n man wijn verkoopt. Heb de 10e ook een babyshower.
12 december ben ik jarig (word 33), oppas is geregeld, nu nog een leuk restaurant zoeken!
16 december geef ik een verjaardagsborrel voor familie.
Kerst gaan we naar alle familie toe, we blijven paar daagjes na kerst plakken bij m'n moeder.
Oud en nieuw vieren we met vrienden.
Let's discover the world together.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 02 Dec 2017 11:05

Re: Hallo December!

Zo leuk AM!

Wij hebben een betrekkelijk rustige maand eigenlijk.
Wss vieren we maanden Sinterklaar. Over een week of 2 vieren we Sinterkerst met vrienden en de zondag voor kerst gaan we uit eten met m'n schoonfamilie. Met de kerstdagen zelf hebben we geen plannen.

We waren van plan om nog een weekje weg te gaan, maar omdat ik nog steeds misselijk ben en de zolder ook nodig af moet, blijven we toch maar thuis.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 02 Dec 2017 11:18

Re: Hallo December!

Hier is december een drukke maar leuke maand!
Gisteren hebben we al Sinterklaas gevierd met de ouders en broers van mijn man. Vanavond gaan we Sinterklaas vieren met mijn ouders en zus. En mijn oma was gisteren jarig, daar gaan we vanmiddag op bezoek.
Volgend weekend is mijn vader jarig, en is hier vlakbij een Dickens festival.
Het weekend daarna gaan we nog Sinterklaasdobbelen met vrienden, we eten dan ook samen, iedereen maakt wat lekkers.
Op de woensdag daarna heb ik kerstborrel van mijn ballet, en de donderdag erna kerstviering op het werk. Dat is ook altijd erg gezellig! En daarna heb ik vakantie!
Kerstavond zijn we lekker met zijn tweetjes, moeten we maar even kijken wat we dan gaan doen. Eerste kerstdag komt mijn familie hier, en tweede kerstdag gaan we bij de familie van mijn man gourmetten.
Voor oud en nieuw hebben we nog geen plannen.
We hadden ook nog bedacht een paar nachtjes weg te gaan in de vakantie, maar ik denk dat dat niet meer doorgaat, want 8 januari krijgen we als het goed is de sleutel van ons nieuwe huis. Dus ik denk dat we in de vakantie lekker dozen gaan inpakken.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 02 Dec 2017 12:39

Re: Hallo December!

Wij hebben de komende maand een extra echo bij de gynaecoloog.
Kerstavond met de schoonfamilie, 1e Kerstdag met mijn familie en tweede Kerstdag lekker samen.
Verder nog weinig bijzondere dingen op de planning staan.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 02 Dec 2017 14:02

Re: Hallo December!

@ Cotton, waarom een suikertest?

Ik word altijd een beetje emotioneel in december. Bij uitstek een ‘rond deze tijd vorig jaar’ tijd, waarbij ik stil sta bij alle (vnml positieve) veranderingen, maar ook bij wie er niet meer bij zijn en hoe lang dat al zo is. Een beetje de balans opmaken, zeg maar.

Deze maand worden er twee baby’s geboren in m’n vriendenkring. M’n man is met een nieuwe baan begonnen. M’n dochter gaat mee eten. Sinterklaas, kerst.
L2014 & H2017
<<

Anoniem304

Bericht 02 Dec 2017 14:04

Re: Hallo December!

Fiederilsje mijn vader had diabetes, dus dan val ik automatisch in de risicogroep helaas..
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 02 Dec 2017 14:08

Re: Hallo December!

Oh ja, dan is het wel een goed ideevorming de boel iig in de gaten te houden. Succes.
L2014 & H2017
<<

Ikknutsel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 185

Geregistreerd: 17 Aug 2017 07:47

Bericht 02 Dec 2017 14:26

Re: Hallo December!

Ik hou niet van de decembermaand.
Nooit gedaan.
Emotionele maand. En iedereen doet overdreven vriendelijk in de winkels.
Sinds mijn vader 2 jaar geleden in december overleden is mag het van mij snel januari zijn.
2010☆☆☆☆☆☆20162017 2017
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 02 Dec 2017 16:57

Re: Hallo December!

Ikknutsel :hug:
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

anoniem224

Bericht 02 Dec 2017 18:00

Re: Hallo December!

December is ook mijn favoriete maand!

Ik ga de kerstboom zetten, Sinterklaas vieren, paar keer een voetbalwedstrijd bezoeken, beginnen met een nieuwe functie bij mijn tweede baan, bijkletsen met een goede vriendin en vooral genieten van alle gezelligheid!
<<

Anoniem238

Bericht 02 Dec 2017 20:54

Re: Hallo December!

Wij krijgen een hele bijzondere decembermaand, over 2 weken krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis! :banaan: :banaan:
En dan hebben we na 8 jaar wonen in een bovenwoning eindelijk een huis met meerdere slaapkamers en een tuin, wat zal dat genieten zijn :smile:!

Voor de rest vieren we met z'n tweetjes Sinterklaas en vier ik op het werk met collega's Sinterklaas d.m.v. een dobbelspel.

Vanaf half december zijn we dus bezig met het schilderen en inrichten van ons nieuwe huis, de vrijdag / zaterdag voor de kerst moeten we oververhuizen van de bungalow op de camping (wonen we sinds eind september in) naar het nieuwe huis. En dan Kerst vieren we in ons nieuwe huis :cheering:. Zal vooral bestaan uit dozen uitpakken en ons huis verder inrichten. Hopelijk lukt een kerstdiner voor 2 nog :razz:

Kerstavond gaan we nog wel bij mijn ouders dineren, dan zijn mijn broertje & zijn vriendin er ook.

Met de jaarwisseling hebben we nog geen vastomlijnde plannen, proost het liefst het nieuwe jaar in ons nieuwe huis in. Nog even kijken of we nog familie / vrienden uitnodigen...
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Dec 2017 21:01

Re: Hallo December!

Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis Boekenwurm. Veel geluk!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem316

Bericht 02 Dec 2017 21:20

Re: Hallo December!

O wat fijn Boekenwurm! Geniet van jullie nieuwe huis!

Hier best een drukke maar leuke maand.
Vandaag hebben we Sinterklaas gevierd en dinsdag doen we dat nog dunnetjes over met ons drieën.
Ik ga met mijn dochter naar het werk, heb een afscheid van een van mijn liefste collegaatjes :(, heb ik een concert en spelen we met kerstavond. Ook gaan we nog een nachtje weg en komt een vriendin van vroeger langs die ik al veel te lang niet heb gesproken. O en nog op kraamvisite bij de buren.
Hier hebben we alleen 1e kerstdag plannen trouwens. Ook wel lekker.
Drukke maar leuke maand!
<<

Anoniem280

Bericht 02 Dec 2017 22:00

Re: Hallo December!

December is een mooie, drukke, gezellige en feestelijke maand.
Morgen t/m dinsdag sinterklaas vieren.
Morgen bij mijn schoonouders, maandag op mijn werk en thuis en dinsdag op de peuterspeelzaal.
Donderdag samen met mijn vader en de kinderen naar een tuincentrum hier in de buurt.
Denk dat ik vrijdag de kerstboom op ga zetten.
De kerstdagen heerlijk bij schoonouders eten. Ze zetten altijd weer lekkere verse dingen op tafel. Hoofdmaal heeft schoonpa van de week aangereden en ligt hier in de loods, het is een ree.
Tussen kerst en nieuwjaarsdag ben ik vrij, ook hier kijk ik naar uit.
Mijn verjaardag mag ook niet ontbreken deze maand, 31 december, ik vond dit altijd een verschrikkelijke dag, maar nu ik ouder ben, vind ik het een bijzondere dag en mijn verjaardag wordt altijd vrij uitbundig gevierd.
En dan begint Januari een maand die voor mijn gevoel altijd veels te lang duurt, maar ook dit is een erg drukke maand met vele verjaardagen.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 02 Dec 2017 23:42

Re: Hallo December!

O, ik vind het maar gek, ik heb gewoon alle feestdagen al mijn zoon! Ik heb helemaal niks gepland en leef momenteel in mijn eigen bubbel en zal wel een hoop kraamvisite krijgen deze maand, en verder willen we lekker wennen als gezin aan alles en zullen we misschien met de kerstdagen met gezinnen zijn, maar ik wil niks vastleggen en eerst kijken hoe ik me voel en hoe alles gaat. Vind het wel een hele bijzondere maand!
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 03 Dec 2017 00:03

Re: Hallo December!

December is voor mij ook een dubbele maand. Pakjesavond en met het optuigen van de kerstboom mis ik gewoon A. Ontzettend. Ik heb al een paar jaar flink zitten huilen bij het optuigen van de kerstboom.
Daar genoten we samen altijd van, en pakjesavond was altijd zo leuk, hij schreef de prachtigste gedichten.
Het helpt ook niet echt dat hij 6 december 2012 een grote openhartoperatie kreeg en daarna bijna niet meer wakker werd, het ging zo slecht, het was echt verschrikkelijk eng en naar. Eigenlijk was die 6 december 2012 de dag dat ik me realiseerde dat het fout was, echt heel erg fout.
En toch vind ik het ook een fijne maand met leuke fijne en warme feestdagen.

Wij hebben vanmiddag pakjesmiddag gevierd. Met gedichten en cadeautjes, was heel gezellig. Al is mijn man echt mega dyslectisch en mijn schoonmoeder denk ik stiekem ook . Dus daar komen af en toe vreemde zinnen uit, ook met voorlezen. Maar ze doen het toch maar en dat vind ik wel superleuk.

Verder hebben we deze maand voor het eerst een oppas en gaan we lekker samen uit eten.
Verder moet ik met Lu. naar de uroloog en de orthoptist. Uroloog omdat we vorige week op de eerste hulp belandden omdat hij een opgezet balzakje had aan 1 kant, was vrij onschuldig gelukkig. Orthoptist omdat ik toch het idee heb dat Lu. meer scheel is gaan zien.
En ik moet naar de arbeidsdeskundige na mijn klacht tegen de coach van het reintegratietraject, ook best spannend vind ik.
Verder hebben we 18 december kerstfeest van mijn mans werk, ik verzorg een deel van het eten en mijn man gaat samen met zijn broer koken voor de medewerkers.
En dan gaan we lekker een weekje naar Terschelling rond kerst met mijn ouders. Ik hoop dat mijn man en ik dn af en toen lekker samen kunnen gaan wandelen en zo.
En dan is het alweer oud&nieuw, we vieren het waarschijnlijk met vrienden. Anders gaan we naar mijn schoonouders denk ik.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 03 Dec 2017 15:28

Re: Hallo December!

Ik zie heel eerlijk gezegd een beetje op tegen december. Vorig jaar om deze tijd konden we iedereen vertellen dat ik zwanger was en er een broertje of zusje zou komen voor F. We hadden een goede echo dus helemaal het gevoel dat het allemaal goed zat. Alle feestdagen draaide het een beetje om zwanger zijn en een baby krijgen (door eten, niet drinken, cadeautjes). Nu een jaar later en drie miskramen verder voel ik ons niet compleet. Dat besef is er nu heel erg.

Gelukkig hebben we hele lieve familie en kunnen we er samen goed over praten,het is denk ik ook vooral op de momenten dat we thuis zijn dat ik erbij stil sta!

Vanmiddag beginnen we met pakjes bij mijn ouders, dinsdag bij mijn schoonfamilie. F. heeft het nu al heel de dag over de kerstboom en kan niet wachten om die te gaan zetten met haar. Ze heeft haar eerste kerstdiner op de psz. en we vieren met onze families kerstavond en eerste kerstdag. Tweede kerstdag komt mijn oma bij ons eten. Oud en nieuw vieren we met onze vrienden. Ik heb twee weken vakantie en daarin gaan we samen een nachtje weg, gekregen van mijn ouders.

Dubbel allemaal maar wel slaan ons er wel doorheen!
⁠♡♡♡
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 03 Dec 2017 19:46

Re: Hallo December!

Hele dikke knuffel voor jou Uffe!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem306

Bericht 03 Dec 2017 22:54

Re: Hallo December!

Wat verdrietig Uffe, een hele dikke knuffel voor jou.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 04 Dec 2017 05:47

Re: Hallo December!

Uffe, :hug: voor jou!
Bijzondere maand Pippa!

Hier is december een relatief rustige maand na een extreem drukke november-maand.

Gisteren hebben we Sinterklaas gevierd met het gezin en alle opa's en oma's, oom en tante.
9 december hebben we zomermama's-meeting bij Fientje thuis.
10 december ga ik met de kindjes naar een kerstsamenzang bij mijn ouders in het dorp.
Het weekend van 16/17 december gaan we vrienden helpen verhuizen en zijn we in het oosten voor de verjaardag van een vriend.
De 18e heb ik een kerstborrel van de stichting waarbij ik vrijwilliger ben.
Dan is het al bijna Kerst!
Als gezin hebben we 1,5 week samen vrij vanaf de 22e :D
We vieren 1e Kerstdag hier thuis met ouders, schoonouders, zwager en zusje.
O&N vieren we bij vrienden in het oosten des lands.
Wij als enige met kids, maar die gaan hopelijk lekker slapen daar ;).
De dagen daartussen zien we wel. Wie weet lekker een strandwandeling maken, lekker thuis spelletjes spelen, wat bij familie op bezoek...
<<

Anoniem245

Bericht 04 Dec 2017 08:05

Re: Hallo December!

De laatste maand van het jaar alweer....
Ik ga niet echt bijzondere dingen doen geloof ik.
Aankomende vrijdag en zaterdag speel ik mee met een bijzonder concert waar ik wel zin in heb.
Verder werken, kertborrel op het werk. Veel repeteren, kerst vieren, met zoon een dagje weg en dan is het Oud&Nieuw.
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 26 Aug 2015 15:19

Bericht 04 Dec 2017 11:03

Re: Hallo December!

Afgelopen zaterdag Sinterklaas gevierd bij schoonouders, dinsdag thuis met zijn drieën en komende zaterdag bij mijn ouders (kregen het niet meer eerder gepland).
Verder nog kerstboom zetten, controle bij verloskundige, uit eten met mijn familie en N. krijgt een MRI-scan.
1e Kerstdag naar schoonouders en 2e kerstdag bij mijn ouders.
Oudejaarsdag lunchen met mijn vriendinnen en de avond brengen we met vrienden door (hoe, wat, waar is verder nog niet bekend).
Maart 2014
Februari 2018
<<

Anoniem250

Bericht 04 Dec 2017 12:19

Re: Hallo December!

Geel schreef:
HollyGolightly schreef:Hier ook veel gezelligheid. Dit weekend vieren we pakjesavond. Vanavond alles inpakken en morgen voor 10 man eten maken. Tweeling is vlak voor kerst jarig en dat wordt ook groots gevierd. En Kerstmis natuurlijk ook. Ik kijk overal naar uit, maar heb helaas nog drie overvolle en drukke werkweken. Ik moet ook nog twee dingen doen die ik best spannend vind. Met mijn hoofd zit ik dus bij werk, terwijl ik liever in kerstsferen en verjaardagsvoorbereidingen zou zitten. Ik kom tijd tekort.
Sterkte wijffie. Je kunt het!


Lief! Dankjewel! En als ik het (goed) gedaan heb, kan ik extra genieten van de kerstvakantie. Sinterklaas hebben we al gevierd en dat was heel fijn.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 04 Dec 2017 16:08

Re: Hallo December!

Lief van jullie!
⁠♡♡♡
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers