Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 18 Nov 2017 17:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Misschien nog door je laatste hormonen van je zwangerschap Marin? Of iets met je spiraaltje was even iets van teveel hormonen afgeeft. Wel vervelend dat je zo chagrijnig bent en dat je eigenlijk niet weet wat je met jezelf aan moet.

Ik snap jullie punten rondom mijn ex heel goed, maar ik heb voor het #metoo gebeuren al besloten melding te doen van het gebeuren binnen de relatie zodra ik mijn laatste geld heb. Dus nog een maand en dan kan ik dat puntje gaan afsluiten. Ik weet dat jullie denken dat het niet verstandig is, maar juist deze keuze heeft mij meer rust gegeven. Ondanks dat ik afgelopen week er weer veel mee bezig ben geweest.
Verder neem ik in het nieuwe jaar contact op met HSK, om het allemaal te verwerken aangezien ik vanuit de POH niet het idee hem verder te komen. Ik wacht tot het nieuwe jaar vanwege mijn eigen risico. Binnen de laatste maand ga ik geen rare dingen meer doen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 19 Nov 2017 10:42

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik heb zo'n enorme hekel aan mensen met kinderen die tegen mensen zonder kinderen zeggen 'wacht maar tot jij kinderen hebt' maar ik moet me af en toe echt heel erg inhouden om dit niet tegen sommige mensen te zeggen.... :nerd:
december 2016
juli 2019
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 19 Nov 2017 11:13

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Niekske schreef:Ik heb zo'n enorme hekel aan mensen met kinderen die tegen mensen zonder kinderen zeggen 'wacht maar tot jij kinderen hebt' maar ik moet me af en toe echt heel erg inhouden om dit niet tegen sommige mensen te zeggen.... :nerd:


Het ligt er ook wel een beetje aan hoe je het zegt toch?
Ik heb er bij 1 vriendin totaal geen moeite mee als ze het zegt maar ik ken ook iemand die mensen zonder kinderen als zwakzinnigen behandelt en dan vind ik het al heel anders.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2501

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 19 Nov 2017 12:16

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Als ze ongevraagd hun mening geven over de jouwe is dat altijd gerechtvaardigd.
<<

Anoniem242

Bericht 19 Nov 2017 12:28

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Nieske ik snap je! Ik zal dat ook niet snel zeggen maar soms......

Ik ken een meisje van nog jonge leeftijd, bewust alleenstaande mama geworden. En echt ze reageerde zowat op alle artikelen die op facebook voorbij kwamen over het hebben van kinderen. En dan vooral reacties als ‘ik heb al jaren lange ervaring’ en soms zelfs afzeikend naar de andere toe. En dan bijt ik ook op mijn lippen om niet te zeggen ‘wacht maar tot je kind er is’
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 19 Nov 2017 12:57

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Pannenkoek schreef:Nieske ik snap je! Ik zal dat ook niet snel zeggen maar soms......

Ik ken een meisje van nog jonge leeftijd, bewust alleenstaande mama geworden. En echt ze reageerde zowat op alle artikelen die op facebook voorbij kwamen over het hebben van kinderen. En dan vooral reacties als ‘ik heb al jaren lange ervaring’ en soms zelfs afzeikend naar de andere toe. En dan bijt ik ook op mijn lippen om niet te zeggen ‘wacht maar tot je kind er is’

He die snap ik niet, ze heeft toch al een kind schreef je?
#teammaple🍁
<<

Anoniem242

Bericht 19 Nov 2017 13:53

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Urban Naked schreef:
Pannenkoek schreef:Nieske ik snap je! Ik zal dat ook niet snel zeggen maar soms......

Ik ken een meisje van nog jonge leeftijd, bewust alleenstaande mama geworden. En echt ze reageerde zowat op alle artikelen die op facebook voorbij kwamen over het hebben van kinderen. En dan vooral reacties als ‘ik heb al jaren lange ervaring’ en soms zelfs afzeikend naar de andere toe. En dan bijt ik ook op mijn lippen om niet te zeggen ‘wacht maar tot je kind er is’

He die snap ik niet, ze heeft toch al een kind schreef je?



Nee ik bedoel toen ze nog in verwachting moest raken. Ze is nu wel pas bevallen. Tijdens de zwangerschap was het nog extremer. Sorry uitleg gaat momenteel wat moeizamer :redface:
<<

Anoniem242

Bericht 30 Nov 2017 08:19

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal omdat mijn herstel niet vlot verloopt. Dikke pech dat de wond open is gegaan (zoals altijd) en nu duurt het allemaal veel langer. Ik slik 60 mm lactulose per dag maar ondanks dat is mijn ontlasting nog niet dun genoeg. De wc bezoeken is gewoon een drama geworden en inmiddels zie ik elke wc beurt er ook tegenop. Daar waar ik dacht dat het beter ging en ik de pijnmedicatie wel kon afbouwen, ben ik nu maar weer aan het opbouwen.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 30 Nov 2017 09:14

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat vervelend en pijnlijk!
Ik weet niet waar je aan geopereerd bent, maar lees dat het zacht en dun moet worden je ontlasting. Ik zou dan om andere medicatie vragen, lactose zorgt ook voor veel lucht in je darmen, winderigheid, etc. Maakt de ontlasting vooral zachter en voller. Er zijn genoeg andere medicatie die ook voor het zachte zorgen, maar niet voor extra winderigheid.

Sterkte!
<<

Anoniem242

Bericht 30 Nov 2017 09:24

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wolfinschaapskleren schreef:Wat vervelend en pijnlijk!
Ik weet niet waar je aan geopereerd bent, maar lees dat het zacht en dun moet worden je ontlasting. Ik zou dan om andere medicatie vragen, lactose zorgt ook voor veel lucht in je darmen, winderigheid, etc. Maakt de ontlasting vooral zachter en voller. Er zijn genoeg andere medicatie die ook voor het zachte zorgen, maar niet voor extra winderigheid.

Sterkte!


Ik heb ook nog movecolon en magnesium gelukkig. Maar uit ervaring heb ik het meeste baad bij lactulose gek genoeg. Het rommelt wel goed idd. Te dun is ook niet prettig want dan moet ik te vaak gaan en dat zorgt ook voor hinder bij de wond die open is. Zo heb ik pas buikgriep gehad en ik loop nu weer rond alsof ik net uit de ok kom zo pijnlijk.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 30 Nov 2017 09:25

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh, het klinkt alleen al pijnlijk! Laat staan hoe het voor jou moet zijn. Sterkte en hopelijk herstel je goed.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 30 Nov 2017 09:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Succes met herstel Pannenkoek.

Ik ben de halve nacht wakker geweest en ik merkte gewoon dat ik verkouden aan het worden was. Nu zit ik op mijn werk met oren die dicht zitten, irriterende keel en een neus vol met snot die minimale ruimte geeft om door mijn neus te ademen. Nog twee lesuurtjes en dan kan ik weer mijn bed in.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 30 Nov 2017 10:17

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Beterschap SO! Dat is ook exact hoe ik gister opstond. Het is er vandaag nog niet beter op geworden. Ik heb me maar geïnstalleerd op de bank met thee, een kleedje en Netflix.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 30 Nov 2017 10:24

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal dat onze Cv ketel kapot is sinds eergisteren en vanochtend de monteur komt. Tussen 07:30 en 12:00, ik had zo gehoopt dat hij al vroeg zou komen, maar helaas
10.04.17
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 30 Nov 2017 10:33

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal dat Internet het half wel, half niet doet hier bij mijn ouders. Ik heb hier mijn hele pc handel neergezet om goed aan mijn studie te kunnen werken (thuis lukt dat echt niet, koud, stoffig en afgeleid haha). Nu had ik dikke drive om te gaan werken en veel vooruitgang te boeken, lukt het me niet eens om in te loggen op mijn mail.. Alleen het forum pakt 'ie af en toe. Stomm!

WIFI doet het hier wel gewoon en de pc van mijn ouders heeft ook gewoon Internet. Waarom die van mij dan niet. Heb alle kabeltjes al aangeduwd en die internetmelding zegt ook dat hij niets verkeerd kan vinden. Ik vind het ook gek dat hij het wel doet maar heel, heel erg sloom en zware dingen dus niet kan openen. Hoe kan ik nu chill werken?
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 30 Nov 2017 10:41

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ah Saga dat is heel vervelend ja! Hopelijk doet alles het straks weer.

Frankie, niets irritanter dan niet-meewerkend materiaal, pff. Waar je nu wellicht niks aan hebt, maar misschien een andere keer; ik heb al mijn bestanden online staan (via google). Dan had je nu op de pc van je ouders kunnen werken..
<<

Anoniem252

Bericht 30 Nov 2017 11:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Frankie heb je flinke data bundel op je telefoon? Misschien kan je die als hotspot gebruiken. Zodat je ik je documenten kan downloaden!
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 30 Nov 2017 11:56

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Het werkt weer! Ik heb gewoon alle kabels losgemaakt, alles opnieuw opgestart en gereset en nu werkt het weer naar behoren. Yes :)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 30 Nov 2017 13:11

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal er van dat ik alweer ziek ben. Ben benauwd hoog op mijn luchtwegen... We zijn 3 weken geleden verhuisd en waren er nog niet uit bij welke huisarts we ons aan wilde melden. Heb eerst wat rondgevraagd enz.
Alleen nu ik dus ziek ben en een afspraak wil maken bij de huisarts heb ik een probleem. Ik moet me eerst maar aanmelden, dat heeft een verwerkingstijd van een week en dan mag ik een afspraak maken.
Nu moet ik maar gewoon naar mijn oude huisarts, want ze hebben helemaal geen gegevens van me, dus ze weten niets.
En als ik zelf niet kan rijden naar mijn oude huisarts (hier dus 35 min vandaan), dan moet iemand me maar even brengen.

:palm:
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 30 Nov 2017 14:27

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ah Lejow dat is irritant, jammer dat ze zich niet wat flexibeler opstellen. Ik mocht destijds wel gewoon een afspraak maken zonder dat het dossier over was.
Ik baal van m'n winterdip. Ik wil gewoon niks, heb geen concentratie voor studie, kan me niet tot gezond eten en sporten zetten blegghh, wil alleen maar op bed liggen. Vaak gaat het als de dagen langer worden langzaam beter, dus nog even een paar weken door..
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 30 Nov 2017 14:31

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat vervelend Lejow dat ze daar niet flexibel in zijn.

Ik baal dat het nog geen half januari is en dat gewoon nog lang wachten is.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Anoniem228

Bericht 30 Nov 2017 14:31

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat balen Lejow kan je straks de hap niet bellen?

Pannenkoek wat rot zeg. Lijkt mij een hele vervelende operatie en dan ook nog eens die nasleep. Sterkte!

Ik baal dat het regent. Ik had gehoopt een flinke wandeling te kunnen maken met mijn kinderen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 30 Nov 2017 14:39

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik snap het punt ook gewoon echt niet. Ik schrijf me ter plekke in en mijn dossier komt er wel achteraan. Zij kunnen toch op basis van wat ze nu zien me behandelen..

Mijn duo collega zei ook al: Bel de HAP, maar wat ga ik vertellen dan?

Het is inderdaad vreselijk rotweer, hier ook weer regen en hagel... alweer...
<<

Anoniem228

Bericht 30 Nov 2017 15:55

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik zou zeggen dat je het hebt aangekeken maar dat je je steeds beroerder gaat voelen.
Zoiets.

Vind het echt vaag hoor idd die inschrijving komt later wel.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 30 Nov 2017 16:53

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Van mijn stiefloeder die van iets absoluut leuks en onschuldigs als kerstcadeautjes voor mijn kinderen nog een drama kan maken waarin zij het middelpunt en slachtoffer is. Ze belde me vandaag om te vertellen hoe gemeen en achterbaks het was van mijn vader en mij dat ik op zijn verzoek even heb meegedacht wat hij in hun pakketje zou doen, zonder haar hierover te bellen. Ze zei dat ze heel goed snapt waarom mijn moeder bij mijn vader is weggegaan... als je hem zo vreselijk vindt, scheid dan alsjeblieft ook van hem, is iedereen blij. :eyes: Ik vind het heel jammer dat hij zo ver weg woont, maar aan de andere kant is het ook maar goed, want zo hoef ik haar ook niet te vaak te zien. En ik heb nu maar even haar nummer opgeslagen, zodat ik voortaan niet kan opnemen als ze belt. Dus.

Flauw dat ze je niet willen helpen Lejow. Hoop dat je je gauw beter voelt! En jij ook Joey! Vanavond lekker onder de deken op de bank met een beker thee en een foute filmfavoriet?
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers