Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Schoenen ruilen

<<

Pluis

Kletskop

Berichten: 522

Geregistreerd: 20 Mrt 2016 14:19

Bericht 26 Nov 2017 09:43

Schoenen ruilen

Gisteren heb ik nieuwe schoenen gekocht voor de kinderen. Om te voorkomen dat ze in de winkel lopen te klieren neem ik ze een voor een mee. Dus eerst met zoon naar de winkel waar we snel klaar waren. Die schoenen moesten zijn maat zijn en klaar.

Daarna gingen we met dochter naar de winkel. De voeten werden gemeten, schoenen opgemeten, schoenen gepast, gelopen, zooltje extra erbij. Heel circus maar gisteren avond bij het schoentje zetten viel me op dat de schoenen van dochter 2 maten groter zijn dan die van zoon terwijl zoon 1,5 jaar ouder is.

Dus ik heb de zool uit de schoenen gehaald en ze er op laten staan en dan blijkt dat de schoenen van zoon best krap zijn. Zouden jullie terug naar de winkel gaan ondanks dat er een middag op gelopen is?

Edit: Het gaat om dezelfde winkel en dezelfde verkoopster.
<<

ChiQ

Bericht 26 Nov 2017 09:51

Re: Schoenen ruilen

Ik snap niet wat je bedoelt met: het moest die maat zijn en klaar.

Is er geen service geweest in de winkel? Zo werken dingen gewoon niet, je moet als je twijfelt altijd even laten meten etc. Dus nee ik zou niet met gedragen schoenen terug gaan.

Ik lees je edit nu pas: maar waarom werden de voeten van je zoon niet gemeten?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 26 Nov 2017 09:57

Re: Schoenen ruilen

Ik zal ze gaan ruilen. Ze zijn nog niet gedragen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

ChiQ

Bericht 26 Nov 2017 10:03

Re: Schoenen ruilen

Silly-One schreef:Ik zal ze gaan ruilen. Ze zijn nog niet gedragen.



Er is een middag op gelopen.
<<

Pluis

Kletskop

Berichten: 522

Geregistreerd: 20 Mrt 2016 14:19

Bericht 26 Nov 2017 10:05

Re: Schoenen ruilen

Geen idee. Ze heeft ze snel op zo’n bord met een schuif gehad en die maat moest het zijn. Schoenen had ie al uitgezocht en die hadden ze in zijn maat en met 5 minuten waren we weer buiten. Hij heeft er nog wel een rondje mee gerend in de winkel en volgens de verkoopster waren ze goed. Ik kan zelf sowieso heel moeilijk voelen waar de tenen zitten dus ik heb er op dat moment verder ook niet naar gekeken.

Een half uur later met dochter moest ze op een apparaat gaan staan, werd er een apparaatje in de schoenen gestopt, de halve winkel viel ineens af omdat die niet bij haar voet paste.

Tot dat me met schoentje zetten opviel dat de schoenen van zijn jongere zus wel heel groot waren in vergelijking met die van zoon
<<

Pluis

Kletskop

Berichten: 522

Geregistreerd: 20 Mrt 2016 14:19

Bericht 26 Nov 2017 10:08

Re: Schoenen ruilen

ChiQ schreef:
Silly-One schreef:Ik zal ze gaan ruilen. Ze zijn nog niet gedragen.



Er is een middag op gelopen.


Dit dus.

Maar als het goedkope scapino’s waren zou ik ook echt denken jammer dan. Deze waren alleen wel wat duurder...
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 26 Nov 2017 10:10

Re: Schoenen ruilen

Ik zou naar de winkel teruggaan met precies dit verhaal. Gewoon precies uitleggen wat er gebeurd is en dat je nu twijfelt of de schoenen van zoon wel de juiste maat zijn.

♥♥
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 26 Nov 2017 10:11

Re: Schoenen ruilen

Silly-One schreef:Ik zal ze gaan ruilen. Ze zijn nog niet gedragen.



Waarom ga jij ze ruilen? Pluis moet er toch zelf mee terug?

♥♥
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 26 Nov 2017 10:12

Re: Schoenen ruilen

Ik snap niet zo goed wat de schoenmaat van jouw dochter ermee te maken heeft? Mijn ene dochter heeft in verhouding grote voeten en de andere kleine voeten. Dat is toch gewoon per kind verschillend?

Volgens mij kan je ook niet echt goed meten door de binnenzool uit de schoen te halen en erop te gaan staan. Wordt mij in ieder geval altijd afgeraden door de kinderschoenenzaak waar ik meestal heen ga. Wellicht zijn de schoenen van jouw zoon wel prima voor hem maar vindt jij het vooral een ding dat jouw dochter een grotere schoenmaat heeft dan hij? Zo komt het nu een beetje op mij over.
<<

ChiQ

Bericht 26 Nov 2017 10:13

Re: Schoenen ruilen

Pluis schreef:
ChiQ schreef:
Silly-One schreef:Ik zal ze gaan ruilen. Ze zijn nog niet gedragen.



Er is een middag op gelopen.


Dit dus.

Maar als het goedkope scapino’s waren zou ik ook echt denken jammer dan. Deze waren alleen wel wat duurder...


Nou, weet je wat je doet, je gaat gewoon inderdaad even terug ermee. Laat hun maar even met een oplossing komen. Maar.. kijk, ze passen, het is niet zo dat ze te klein zijn gekocht/verkocht. De vraag is, wat doet zo’n winkel met schoenen die jou zijn verkocht en passen maar niet vreselijk lang meegaan. Ik zou aan maten etc niet zoveel hebben, de schoenen van je dochter vallen anders blijkbaar.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 26 Nov 2017 10:18

Re: Schoenen ruilen

ChiQ schreef:
Silly-One schreef:Ik zal ze gaan ruilen. Ze zijn nog niet gedragen.



Er is een middag op gelopen.


Die had ik even gemist. Sorry
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 27 Nov 2017 13:24

Re: Schoenen ruilen

Ben je al terug geweest Pluis? Ben wel benieuwd wat ze zeiden!

♥♥
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 28 Nov 2017 12:56

Re: Schoenen ruilen

Elliot schreef:
Silly-One schreef:Ik zal ze gaan ruilen. Ze zijn nog niet gedragen.



Waarom ga jij ze ruilen? Pluis moet er toch zelf mee terug?


:D

On topic: ik geef je weinig kans als het bij een grote keten is geweest. Wel balen.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron