Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stomme vragen topic #4

<<

Anoniem260

Bericht 24 Nov 2017 22:59

Re: Stomme vragen topic #4

In de categorie lalalala TMI lalalala: aambeien moet je ‘terug duwen’. Kreeg deze tip van m’n VK na de bevalling en heb wel het idee dat t daardoor sneller hersteld is
<<

Anoniem328

Bericht 25 Nov 2017 10:58

Re: Stomme vragen topic #4

Auw man! Het doet al zo'n pijn om er crème op te smeren, laat staan om hem terug te duwen! :palm:
Maar ik las het inderdaad ergens anders ook al!

Ik smeer en slik nu een dag curanol. Tot nu toe nog geen verbetering maar 1 dag is ook wel vroeg om dat te verwachten.
Maandag bel ik direct de huisarts voor die poeder, dit is écht niet leuk zo :cry:
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 25 Nov 2017 11:26

Re: Stomme vragen topic #4

Jam of stroop in een boterhamzakje doen en dat een tijdje in de vriezer leggen. Dit bevriest niet helemaal. Dat tussen je billen doen. Het gaat zo niet weg, maar verlicht wel.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 25 Nov 2017 12:05

Re: Stomme vragen topic #4

Cotton schreef:
Olijfje schreef:Cotton ik kan dus wel poepen, om de dag ofzo, maar het kost veel moeite en is knijterhard :palm: En dat zorgt dus voor die kl$#@te aambeien.

Ja door die zakjes vezels kan ik dus iedere dag en is het mooi zacht. Dan hoef je niet zo hard te persen.
Als het zo hard is dan doet het ook zo'n pijn :(

En als je kots misselijk wordt van Movicol (had ik tijdens de zwangerschap) heb je ook Forlax, daar hoeft minder water bij en de smaak is minder sterk (scheelt weer als je negen van die zakjes weg moet atten).
Sudocreme gebruik ik, vrij dik, tegen die brandende jeuk. S nachts geen ondergoed dragen helpt ook qua irritatie.
Terugduwen kende ik nog niet aauw! Gaan ze dan sneller weg oid?
Sterkte! Heel veel ook blijven drinken, anders wordt het met de medicatie nog harder!
<<

Anoniem304

Bericht 25 Nov 2017 13:37

Re: Stomme vragen topic #4

Ik heb movicolon en niet movicol, daar zit verschil in geloof ik.
Maar goed, wat je ook krijgt, het zal je vast helpen!
<<

Sapphire

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 16 Mei 2017 10:53

Bericht 25 Nov 2017 16:26

Re: Stomme vragen topic #4

Hoe valt de meisjeskleding van Zara qua maat? Dochter zit nu in 80-86 en is lang en smal.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 25 Nov 2017 16:51

Re: Stomme vragen topic #4

Kort en breed vind ik. Vooral de shirtjes en jurkjes.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 25 Nov 2017 17:06

Re: Stomme vragen topic #4

Heeeeel kort vind ik zelfs. En ws ook wel breed ja maar dat is voor E alleen maar goed :laughcry:
30-04-2017
<<

Sapphire

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 16 Mei 2017 10:53

Bericht 25 Nov 2017 17:17

Re: Stomme vragen topic #4

Dat klinkt niet helemaal passend bij het postuur van B. Misschien eerst maar eens even een keer langs de winkel. Ze hebben er zulke leuke dingen. Dank voor de reacties.
<<

Anoniem260

Bericht 25 Nov 2017 20:57

Re: Stomme vragen topic #4

Inderdaad kort en breed. En klein. Áls ik al wat had van Zara, dan standaard ‘n maat groter
<<

Anoniem316

Bericht 25 Nov 2017 21:24

Re: Stomme vragen topic #4

Hier dochter met soortgelijk postuur. Ik vind de Zara helemaal niet mooi bij haar zitten.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4409

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 26 Nov 2017 13:47

Re: Stomme vragen topic #4

Hier ook een lange (en slanke) dochter en Zara is altijd te kort en te breed. Heel zonde, want ik vind de kleding daar zo leuk!

Ik heb ook een vraag. M is gek op fruit in zo'n knijpzakje. Je hebt die echt van de babyvoeding lijn, maar hier in de supermarkt staan ze ook bij het fruit in blik enzo in grote verpakkingen met meer stuks. Er staat daar echter geen leeftijd op, vanaf wanneer mag ze dit?
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem316

Bericht 26 Nov 2017 14:03

Re: Stomme vragen topic #4

Vanaf 1 jaar geef ik alles in principe alleen denk ik dat er ik van die zakjes meer suiker zit.. Geen idee of het klopt hoor :wink: Ik zou dat niet zo snel geven dus.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 26 Nov 2017 14:29

Re: Stomme vragen topic #4

Ik geef de ‘gewone’ knijpfruit zo af en toe. Vooral als we weggaan of met een feestje.
Er zitten geen toegevoegde suikers in, maar volgens mij wel meer fruitsuikers dan de babyvariant.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem281

Bericht 26 Nov 2017 14:31

Re: Stomme vragen topic #4

Je bedoelt de knijpfruitjes die bij de appelmoes staan? Ik skip die zelf, geen idee waarom eigenlijk... Heb mezelf ervan overtuigd dat er toegevoegde suikers in zitten denk ik :') Ik geef eigenlijk alleen die biologische knijpfruitjes. Niet zo heel veel meer, trouwens, omdat Tobias ze binnen een halve minuut leeg heeft en dan peeuwt om meer en zo goedkoop zijn ze niet. Maar voor onderweg vind ik ze wel ideaal! (Dat was meer info dan je nodig had. Oh well..)
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 26 Nov 2017 14:33

Re: Stomme vragen topic #4

‘Geen toegevoegde suiker’ zegt nog niet zoveel over het suikergehalte he. Heel vaak zit er dik geconcentreerd appelsap oid in, dus alsnog flink suiker. Ik zeg niet dat je dat dus niet moet geven maar ik vind het zo misleidend altijd.
#teammaple🍁
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4409

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 26 Nov 2017 15:05

Re: Stomme vragen topic #4

Suikers dus, ik zal het eens vergelijken met elkaar! Die baby dingen zijn inderdaad erg duur, dus ik dacht dat dit misschien een goedkoper alternatief zou zijn.
december 2016
juli 2019
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 26 Nov 2017 15:08

Re: Stomme vragen topic #4

Gebruiken jullie die warme wintervoetenzak al voor de kindrrwagen? Of vanaf welke temperatuur ongeveer?

O. trapt constant z'n sollen en sloffen uit en dekentjes trappelt ie ook los. Dus misschien is het tijd voor die voetenzak of is dat nog te warm?
Let's discover the world together.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4409

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 26 Nov 2017 15:10

Re: Stomme vragen topic #4

Marin schreef:Gebruiken jullie die warme wintervoetenzak al voor de kindrrwagen? Of vanaf welke temperatuur ongeveer?

O. trapt constant z'n sollen en sloffen uit en dekentjes trappelt ie ook los. Dus misschien is het tijd voor die voetenzak of is dat nog te warm?


M zit er al een tijdje in. Trok ook haar sokken uit en speelde met haar deken.
december 2016
juli 2019
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 26 Nov 2017 15:21

Re: Stomme vragen topic #4

Niekske schreef:
Marin schreef:Gebruiken jullie die warme wintervoetenzak al voor de kindrrwagen? Of vanaf welke temperatuur ongeveer?

O. trapt constant z'n sollen en sloffen uit en dekentjes trappelt ie ook los. Dus misschien is het tijd voor die voetenzak of is dat nog te warm?


M zit er al een tijdje in. Trok ook haar sokken uit en speelde met haar deken.

Hier ook al een weekje. Ik vind het 's ochtends met wegbrengen erg fris. En dat doe ik lopend met de kinderwagen.
2016
<<

Sapphire

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 16 Mei 2017 10:53

Bericht 26 Nov 2017 15:22

Re: Stomme vragen topic #4

Ik heb de voetenzak er sinds 3 weken weer op zitten.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 26 Nov 2017 15:29

Re: Stomme vragen topic #4

Ah top, dan ga ik 'm maar eens van zolder halen. Het begint ook wel echt iets frisser te worden. Ik heb het zelf zo snel warm en dat vind ik lastig. Ik ben geen goede graadmeter (vind het nu bijv heerlijk zonder jas.)
Let's discover the world together.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 26 Nov 2017 15:41

Re: Stomme vragen topic #4

Marin schreef:Ah top, dan ga ik 'm maar eens van zolder halen. Het begint ook wel echt iets frisser te worden. Ik heb het zelf zo snel warm en dat vind ik lastig. Ik ben geen goede graadmeter (vind het nu bijv heerlijk zonder jas.)

Maar O zit stil hé :P
Ik krijg het ook snel warm als ik loop. En T loopt natuurlijk nu ook zelf. Maar 's ochtends niet want dat duurt te lang haha
2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 26 Nov 2017 15:55

Re: Stomme vragen topic #4

Ja precies, daarom vind ik 't lastig inschatten. Maar ik ga die voetenzak vanavond maar pakken dan.
Let's discover the world together.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 26 Nov 2017 16:02

Re: Stomme vragen topic #4

Zou ik zeker lekker doen Marin! Ik vond het koud vanmorgen op de fiets brr!

Gisteren moesten we ver lopen met F. toen twijfelde ik zelfs of ik niet de kinderwagen met voetenzak zou pakken ipv. de buggy. Al weet ik niet eens of ze er nog inpast?
⁠♡♡♡
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers