Bericht 03 Nov 2013 14:16

Vraag over mijn laptop

Hoi,

Een aantal dagen geleden heb ik versie Windows 8.1 (gratis upgrade) geïnstalleerd op mijn laptop. Sindsdien ben ik mijn documenten 'kwijt'. Als ik een document wil openen dan geeft hij aan dat ik hem op een ander account in gebruik heb en krijg ik drie opties te zien. Ik mag 'annuleren', hem openen in 'alleen lezen modus' of een 'kopie openen' om hem te kunnen bewerken. Ik kies voor een 'kopie openen', maar als ik hem dan vervolgens bewerk en weer opsla, dan word de huidige versie van het document niet overgenomen en als ik dan weer het document kies dan staan alle oude gegevens er nog.

Nu weet ik dat ik ooit twee verschillende accounts heb aangemaakt. Een onder mijn volledige naam en één onder mijn koosnaam. Omdat mijn volledige naam overal toegang tot heeft heeft het systeem ervoor gekozen om vanaf de update te werken onder mijn volledige naam, maar in het verleden heb ik dus altijd gewerkt onder de koosnaam. Maar wat ik ook probeer, ik kan de koosnaam niet terugvinden, net als ik destijds mijn volledige naam account niet kon terugvinden. Vond ik destijds niet echt een probleem, maar nu word het wel rot omdat ik dus niets meer met mijn documenten kan.

Iemand verstand van laptops en weet hoe ik mijn documenten terugkrijg en hoe ik het koosnaamaccount kan verwijderen?