Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vind ik leuk!

<<

Nyx

Bericht 01 Nov 2013 23:39

Re: Vind ik leuk!

Ik vind het leuk dat het november is en dus de lekkerste mandarijnen weer in de winkel liggen. Vandaag twijfelde ik nog of ik het netje wel moest meenemen, omdat het nog maar 1 november is, maar nu ik er één aan het eten ben word ik er helemaal gelukkig en blij van.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 01 Nov 2013 23:40

Re: Vind ik leuk!

Ik vind mandarijnen altijd het lekkerst als sinterklaas in Nederland is, want dat heeft hij de lekkerste meegenomen uit Spanje :yes:
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 02 Nov 2013 09:18

Re: Vind ik leuk!

Ik vind het leuk dat mijn man nog een paar uurtjes maar hoeft te werken en dan tot volgende week dinsdag lekker vrij is! Vanavond gaan we wokken met mijn schoonfamilie omdat mijn schoonmoeder 65 is geworden en maandag gaan we een weekje weg met zijn 3tjes. Heerlijk, heb er onwijs veel zin in!! :dance: :dance:
Afbeelding

Afbeelding
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 02 Nov 2013 15:42

Re: Vind ik leuk!

We gaan vanavond voor het eerst weer uit eten sinds de kleine er is :D En mijn ouders kijken enorm uit naar het oppassen.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 02 Nov 2013 20:27

Re: Vind ik leuk!

Mijn neefje is heel de dag bij mij geweest. Vanochtend eerst gekorfbald (ik train 3-6 jaar), vervolgens wat gedronken en gegeten, boodschappen gehaald om cakejes te maken en versieren, samen geluncht en na zijn slaapje heeft hij mijn ouders en zus gebeld om zijn baksels te proeven. Heerlijk familiedaagje dus!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

luthien

Kwebbel

Berichten: 285

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:23

Bericht 03 Nov 2013 10:41

Re: Vind ik leuk!

Gisteren is mijn hond Nederlands Kampioen geworden (exterieur tentoonstelling)!! Ben super trots op hem. Mooi zijn is geen prestatie, maar hoe hij zich laat presenteren en zich gedraagd tegenover de keurmeester natuurlijk wel.

En ik heb gisteravond eindelijk m'n kitten mee naar huis kunnen nemen. Poes 1 kan het weinig schelen, poes 2 is boos en kitten voelt zich al helemaal thuis. Wat is het leuk om naast twee senior dames weer een happydepeppie gup in huis te hebben. En de hond heeft ook voor de kitten diep respect. De held, een grote herder reu die opzij gaat voor een kitten van nog geen kilo :)
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 03 Nov 2013 10:44

Re: Vind ik leuk!

Parisienne schreef:Ik wil even kwijt dat ik mijn werk súper leuk vind! Ik heb al een paar jaar niet gewerkt. Een paar weken geleden ben ik weer begonnen. Ik heb het zo naar mijn zin! Heerlijk om even iets voor mezelf te hebben, naast het studeren en moederen :wink:


Wat fijn zeg! En kan het me helemaal voorstellen. Geniet ervan!

En Harri en Majira, goed gedaan!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem7

Bericht 03 Nov 2013 12:38

Re: Vind ik leuk!

Ik moet soms lachen om de topictitels, dan lees ik ze te snel en dan verwar ik ze met de topictitels daarboven/-onder. Zo las ik net 'Trouwen in een grote Cars muurposter' :silent: Zeg me dat ik niet de enige malloot ben die dat zo nu en dan heeft.
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 03 Nov 2013 13:12

Re: Vind ik leuk!

Haha nee hoor, ik lees soms ook de raarste dingen omdat ik te snel lees :D
<<

Anoniem 63

Bericht 03 Nov 2013 13:56

Re: Vind ik leuk!

Ik vind het leuk dat ik gisteren een topdag heb gehad met mijn familie. We zijn naar het Rijskmuseum geweest en hebben daarna gegourmet, eindelijk weer eens met z'n allen, heel fijn!
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 03 Nov 2013 14:24

Re: Vind ik leuk!

:khaha: :kt: :kspam: :muts: :kerst: :sint: :piet: :boom: :kboom:
:sdans: :sdans: :sdans: :sdans: :sdans: :sdans: :sdans: :sdans: :sdans: :sdans: :sdans: :sdans: :hoho: :hoho:
:fire: :fire: :fire: :fire: :fire: :fire: :fire: :fire: :fire: :fire: :fire: :fire: :fire: :fire: :fire: :fire:
:paard :paard :paard :proost: :happy: :kboom: :happy: :happy: :happy:

Ik vind deze smileys zo leuk! En ik kon nu nog geen topic vinden om ze te gebruiken dus maar even op deze manier.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Dennenappel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 03 Nov 2013 14:28

Re: Vind ik leuk!

Ik wil de kerstboom opzetten!! Helaas mag dat niet van mijn vriend :(
Terwijl wij rondom kerst weg zijn en ik er dus niet van kan genieten. Bumper!

Ik ben blij omdat we twee super mooie meubels gaan kopen!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 03 Nov 2013 16:03

Re: Vind ik leuk!

Ik wilde het ook net zeggen Rapa Nui.
Ik zag ze net ineens staan en ze zijn echt goed
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem30

Bericht 03 Nov 2013 17:55

Re: Vind ik leuk!

Ik vind het heel erg leuk/lief dat ik net op mijn rekening keek en mijn ouders geld hebben gestort als erfenis van mijn oma om wat moois als herinnering te kopen! :yes:
<<

Anoniem17

Bericht 04 Nov 2013 19:08

Re: Vind ik leuk!

Ik vind dit leuk:
Afbeelding

Deze jurk heb ik in 2006 gekocht in Engeland, en toen aangehad tijdens mijn eindexamengala van de havo. Later nog een keertje tijdens een gala in 2008, maar daarna paste ik er echt niet meer in. En nu dus weer wel. Hoera! :D :cheering:
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 04 Nov 2013 19:19

Re: Vind ik leuk!

Wauw Elliot, staat je super mooi! Slanke taille!!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem73

Bericht 04 Nov 2013 20:26

Re: Vind ik leuk!

Wow mooie jurk!
<<

Anoniem 63

Bericht 04 Nov 2013 22:07

Re: Vind ik leuk!

Prachtige jurk Elliot, staat je super!

Ik vind het leuk dat de kastjes die ik op het oog had bij de praxis enorm afgeprijsd bleken te zijn vandaag! Eindelijk plek voor onze schoenen beneden! :cheering:
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 04 Nov 2013 22:21

Re: Vind ik leuk!

Ik vind het leuk dat ik lekker in bed lig op het forum zit en eindelijk eens wat ME-time heb gecreëerd in de avond!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 05 Nov 2013 09:19

Re: Vind ik leuk!

Ik vind het leuk dat ik net een berichtje kreeg dat mijn zusje in het ziekenhuis is en aan de CTG ligt. Haar bevalling is waarschijnlijk begonnen en ik hoop dat het gauw doorzet. Misschien kunnen we vanmiddag/vanavond/morgen al op babyvisite! :heart: Een spannende dag dus!
<<

Anoniem7

Bericht 05 Nov 2013 13:11

Re: Vind ik leuk!

Ik vind het leuk dat mijn vriend na een dag werkloosheid nu al een nieuwe baan heeft. Wat een verademing vergeleken met de 13 maanden werkloosheid vorige keer :cheering:
<<

Dennenappel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 05 Nov 2013 13:50

Re: Vind ik leuk!

Wat goed nieuws Maple!

Spannend Parisienne, is het al doorgezet?

Ik vind het leuk dat ik binnenkort ga trouwen en nu druk ben met alle bezigheden die erbij horen :)
<<

Anoniem12

Bericht 05 Nov 2013 14:25

Re: Vind ik leuk!

Ik ben echt zo blij met m`n droger. Ik doe gewoon lachend de was tegenwoordig! :D
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 05 Nov 2013 15:18

Re: Vind ik leuk!

Wat goed Maple! Ik heb gemist dat hij werkeloos is geraakt. Hoe kwam het? Hij had toch pas een baan?

Ik ben blij dat ik gisteren een heerlijke verjaardag heb gehad en in plaats van druk aan de slag gaan, ben ik lekker relaxt aan het rommelen in huis.
<<

Anoniem7

Bericht 05 Nov 2013 15:22

Re: Vind ik leuk!

Hij is z'n proefperiode niet doorgekomen omdat ze in hem geen verkoper zagen (wat hij zelf in z'n sollicitatiegesprek al aangegeven had, ze hadden ook klantenserviceprojecten en daar wilde hij graag op) en omdat het project waarop hij zat afgelopen was. Hij wist vorige week maandag al dat hij geen werk meer zou hebben, maandag eind van de middag werd hij gebeld dat ze weer een nieuw project hadden en ze hem daar graag op wilden hebben, gisteren zou hij beginnen. Maar toen hij gisteren op werk aan kwam bleek dat ze allang besloten hadden om toch niet met hem verder te willen en kon hij direct retour naar huis.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers