Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Partner staat op met veel lawaai: -(

<<

Brooke

Bericht 16 Nov 2017 22:03

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Nou inderdaad. Heb niet gezegd dat hij geen koffie mag drinken. Het is alleen geen optie om de senseo te gebruiken als mijn dochter daar elke ochtend veel te vroeg van wakker wordt. Ze heeft d'r slaap toch al zo hard nodig (iedereen natuurlijk, maar voor haar is elke beweging topsport ivm haar CP).
Tuurlijk mag mijn man koffie drinken, heb ook al aangedragen tijdje terug om een extra senseo aan te schaffen voor boven, denk dat het zeker scheelt qua geluid, maar mijn man vond het toen niet nodig. Hij zoekt inderdaad ook zelf niet naar een oplossing, dus uiteindelijk denk ik dan toch dat hij zich er wel bij heeft neergelegd en prima zonder kan en het dus wel meevalt met dat hij koffie moet hebben na het opstaan.
<<

Poutine

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 236

Geregistreerd: 15 Jul 2017 12:32

Bericht 16 Nov 2017 22:42

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Oh jeetje, ik heb het idee dat mijn reactie veel harder wordt opgevat dan ik hem bedoeld heb. Het woord ‘verbieden’ sloeg vooral op jouw opmerking dat jij hem duidelijk hebt gemaakt dat je niet wil dat hij de Senseo op dat moment gebruikt, maar ik heb het expres tussen aanhalingstekens gezet omdat ik het zelf al een groot woord vond maar het even niet anders wist te omschrijven. En eigenlijk wilde ik vooral alleen maar meedenken :nopompom:
<<

Brooke

Bericht 17 Nov 2017 14:47

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Haha, dat waardeer ik ook hoor, ga de link die je hier plaatste ook aan mijn man laten zien. Wie weet zet hij dat wel op zijn lijstje voor sinterklaas.
Maar mijn man is gewoon heel stug op dat soort momenten en dan pas als het mis gaat (in dit geval dus als onze dochter mega vroeg wakker wordt en ze dus ook niet met gaat slapen en dat dus gevolgen heeft), dan ziet hij vaak pas de dingen in, dat het anders moet. Dus ja, soms ben ik misschien een beetje streng of direct of hoe je dat ook noemt, maar hij heeft dat gewoon nodig op dat soort momenten. En nee ik verbied hem niks hoor. :wink:
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 22 Nov 2017 06:41

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

SummerBeach, heb je het er nog met hem over kunnen hebben?
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers