Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat heeft jouw kind recent geleerd?

<<

Anoniem245

Bericht 26 Okt 2017 15:30

Re: Wat heeft jouw kind recent geleerd?

Hahaha, de schoenen van mijn zoon vallen wel mee maar hij gebruikt sinds een jaar deo ongeveer.
En hij is van de luchtjes, en hij is veel meer gaan geven om zijn uiterlijk.
<<

Anoniem247

Bericht 26 Okt 2017 15:38

Re: Wat heeft jouw kind recent geleerd?

Nou ik krijg er helemaal zin in :laughcry: En dan ook nog een keer x 2 haha!
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 26 Okt 2017 15:46

Re: Wat heeft jouw kind recent geleerd?

Ja, als hier de een klaar is begint de volgende. Jottum! :nopompom: Idd, deo, luchtjes, haar strak in model. Het is hier allemaal aanwezig hoor.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1028

Geregistreerd: 08 Dec 2013 13:23

Bericht 26 Okt 2017 16:05

Re: Wat heeft jouw kind recent geleerd?

Om in zijn eigen bed te slapen, zonder uren wakker te liggen of gemiddeld 10 keer overstuur wakker te worden per nacht. Ik durf nog niet te hard te juichen na 2 weken, maar ik ben zó trots op hem. Hij wordt volgende maand 3 en de nachten dat hij doorgeslapen heeft waren tot 2 weken terug op 2 handen te tellen..We hebben zoveel geprobeerd tot zijn frustratie en onze frustratie. Hij draagt sinds 2 weken een magneetarmbandje en we hanteren een belongssysteem. En nu dan eindelijk de ommekeer :cheering:
<<

Anoniem245

Bericht 26 Okt 2017 16:39

Re: Wat heeft jouw kind recent geleerd?

Thunder schreef:Ja, als hier de een klaar is begint de volgende. Jottum! :nopompom: Idd, deo, luchtjes, haar strak in model. Het is hier allemaal aanwezig hoor.


:smile: :yes:
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 26 Okt 2017 19:11

Re: Wat heeft jouw kind recent geleerd?

D kan echt onwijs handig en snel overal komen op z'n loopfiets (wel met vier wielen). Stoepen op en af is geen probleem. Lopen kan hij nog niet dus dat is wel heel grappig. Ook kan hij overal opklimmen, gaat gerust op het aanrecht zitten.. Kleine boef.

R kan zoveel slimme dingen. Woordjes schrijven, tellen, rekenen, recepten onthouden, alle groente soorten herkennen, inclusief gember en paksoi.
R. 2013
D. 2016
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 21 Nov 2017 14:28

Re: Wat heeft jouw kind recent geleerd?

Even een upje omdat ik apetrots ben en mijn vriend zijn app niet leest.

Let ik even niet op, ligt die smiecht ineens op haar buik. Ik dacht dat dit nog weleens lang kon gaan duren omdat ze niet zoveel deed qua grove motoriek. Ineens doet ze het en kan er geen genoeg van krijgen. Dat hoofdje ook als het weer lukt. :love:

Jullie kindjes recent nog wat geleerd?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 21 Nov 2017 14:33

Re: Wat heeft jouw kind recent geleerd?

Aaah knappe dame, wat leuk Nan!
Constant in de gaten houden en filmpje maken voor je vriend. Dan kan ie 't vast niet weerstaan!

Ollie gaat gewoon als een speer. Stapt rondjes om de tafel. En valt wel veel :laughcry:
Hij leert nu eindelijk ook weer z'n knietjes te buigen om weer te gaan zitten. Dat zou ik heel fijn vinden want ik word gek van dat gejengel van constant staan maar niet durven zitten weer.
Let's discover the world together.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Nov 2017 14:34

Re: Wat heeft jouw kind recent geleerd?

Wat leuk Nan!

De jonsgte loopt sinds 2.5 week. Maar sinds een week loopt ze steeds meer. Anders hield ze haar nog vaak vast.
2014 2016
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 21 Nov 2017 14:35

Re: Wat heeft jouw kind recent geleerd?

Ze kan sinds dit weekend in haar handjes klappen, zo leuk!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 21 Nov 2017 14:37

Re: Wat heeft jouw kind recent geleerd?

Framboos schreef:Ze kan sinds dit weekend in haar handjes klappen, zo leuk!


Jaa zo leuk!
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 21 Nov 2017 14:38

Re: Wat heeft jouw kind recent geleerd?

bosjesvrouw schreef:Wat leuk Nan!

De jonsgte loopt sinds 2.5 week. Maar sinds een week loopt ze steeds meer. Anders hield ze haar nog vaak vast.


Goed van je jongste. Lief dat gestap he.
Let's discover the world together.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11404

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 21 Nov 2017 14:52

Re: Wat heeft jouw kind recent geleerd?

Sinds zondag zegt ze MAMA!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Nov 2017 15:00

Re: Wat heeft jouw kind recent geleerd?

Marin ja heel leuk. Als ze eenmaal ergens loopt wil ze ook noet meer getild worden. Dus wij zijn soms lang onder weg :wink:

Wat leuk Jip dat ze mama zegt
2014 2016
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 21 Nov 2017 17:09

Re: Wat heeft jouw kind recent geleerd?

Wat leuk Jip! Dat lijkt me zo'n mooi moment. :love: Ik ben alleen bang dat de onze begint met de naam van onze kat. Ze is er erg op gefocust en heeft de eerste klank al goed.

Framboos, superleuk! Ik dacht dat kinderen dat veel later konden, of is de jouwe heel vroeg?

Bosjesvrouw, wat knap! En ook leuk weer een nieuwe fase in te gaan.

Marin, dat is zeker handig! Vind het nog steeds wonderbaarlijk hoe snel dat allemaal gaat bij hem. Zie J dat echt nog niet doen over 2 maanden.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11404

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 21 Nov 2017 17:26

Re: Wat heeft jouw kind recent geleerd?

Nan schreef:Wat leuk Jip! Dat lijkt me zo'n mooi moment. :love: Ik ben alleen bang dat de onze begint met de naam van onze kat. Ze is er erg op gefocust en heeft de eerste klank al goed.



Haha, ja haar eerste woordje was papa, toen poes, lamp, die, hap en nu dan mama.

Ik vind het ook mooi om te zien dat die ontwikkeling zo vanzelf gaat!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 21 Nov 2017 20:40

Re: Wat heeft jouw kind recent geleerd?

Leuk om te zien!
Zoon heeft sinds vandaag door hoor hij met hoge toon geluiden kan produceren. Alsof ie de opera aan het oefenen is. Heel schattig. Alleen hoop ik wel dat hij dit nieuw trucje in de nacht nog even niet doet:)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 21 Nov 2017 20:59

Re: Wat heeft jouw kind recent geleerd?

Haha dat laatste hoop ik ook voor je.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem281

Bericht 21 Nov 2017 21:08

Re: Wat heeft jouw kind recent geleerd?

Ahw leuk om te lezen allemaal! Snelle Jelle, die O!

Nan, 't kan echt heel snel gaan opeens hè? Alsof ze dingetjes oefenen en er niks mee doen en opeens, tadaa!
Jip, de eerste mamma :heart:

Tobias praat nog niet zo heel veel, maar begrijpt alles tegenwoordig! 'Ga je mee boodschappen doen?' dan worden de schoentjes gehaald en staat-ie onder de kapstok :') Hij geeft aan wanneer-ie verschoond wil worden, hij helpt de tafel dekken als je daar om vraagt. Er is gewoon niks meer dat-ie niet begrijpt. Vet irritant, want als ik tegen m'n man zeg 'Oeh ik heb trek in chocolade', dan staat Tobias al bij 't keukenkastje met de koekjes en zo :') En hij kan op melodie 'zingen'! Daar ben ik zo trots op :D
<<

YEX

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 21 Nov 2017 22:01

Re: Wat heeft jouw kind recent geleerd?

Mijn moeder heeft het zover hoor. Eindelijk 1 van de kleinkinderen die ipv mama "oma" zegt....AAAAMAAAAA. Als hij mijn moeder ziet. Volgens mij gewoon toevalstreffers hoor, al valt het me wel op, dat als niemand kijkt naar hem, hij wel idd aaaamaaaaa zegt.. :palm:
Y. #23112010 ♥
E. #16102012 ♥
X. #24022017 ♥
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers