Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Meerdere positieve ovulatietesten in 1 cyclus

<<

Wednesday

Noob

Berichten: 79

Geregistreerd: 23 Sep 2013 06:36

Bericht 19 Nov 2017 14:38

Meerdere positieve ovulatietesten in 1 cyclus

Ik hou nu sinds 11 november mijn cyclus bij doormiddel van ovulatietesten. Op de 16de had ik ‘s middags een positieve test en ‘s avonds was ie al duidelijk terug gelopen. Op de 18de had ik weer een positieve test, ‘s avonds was het niet meer positief en vanmorgen weer wel.

Ik begrijp het niet meer. Herkent een van jullie dit? Ik heb de testen niet met ochtendurine gedaan want dat schijnt een vertekend beeld te geven.
<<

Anoniem231

Bericht 19 Nov 2017 15:19

Re: Meerdere positieve ovulatietesten in 1 cyclus

Ben je misschien al zwanger?
Heb je een foto van de testen?
Steeds op hetzelfde tijdstip?
<<

Wednesday

Noob

Berichten: 79

Geregistreerd: 23 Sep 2013 06:36

Bericht 19 Nov 2017 15:33

Re: Meerdere positieve ovulatietesten in 1 cyclus

Pollepel schreef:Ben je misschien al zwanger?
Heb je een foto van de testen?
Steeds op hetzelfde tijdstip?



Ik heb na de tweede positieve ovulatietest een zwangerschapstest gedaan en die was negatief. Ik heb een foto maar dan moet ik even uitzoeken hoe ik die hier kan plaatsen. Niet steeds op het zelfde tijdstip. De eerste positieve ovutest was rond een uur of 13, de tweede positieve test was om 12.10 en de derde om 9.20.
<<

Anoniem260

Bericht 19 Nov 2017 15:40

Re: Meerdere positieve ovulatietesten in 1 cyclus

Drink je voldoende?

Ovulatietesten moet je niet doen met (te) geconcentreerde urine
<<

Wednesday

Noob

Berichten: 79

Geregistreerd: 23 Sep 2013 06:36

Bericht 19 Nov 2017 15:49

Re: Meerdere positieve ovulatietesten in 1 cyclus

Jerry schreef:Drink je voldoende?

Ovulatietesten moet je niet doen met (te) geconcentreerde urine



Zo’n anderhalve liter per dag denk ik.
<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 995

Geregistreerd: 23 Feb 2016 22:09

Bericht 19 Nov 2017 16:12

Re: Meerdere positieve ovulatietesten in 1 cyclus

Volgens mij betekent een positieve ovulatietest niet meteen een eisprong maar wel een LH-piek toch? Misschien is er na die eerste geen eisprong geweest en heb je nog 1 LH-piek gehad?

Edit: volgens deze site kan dat niet: https://m.sensitest.nl/veelgesteldevrag ... -waarnemen
Hier kan het dus aan liggen.
Waren beide streepjes echt duidelijk donkerder dan de controle streep?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 19 Nov 2017 17:21

Re: Meerdere positieve ovulatietesten in 1 cyclus

Ik had dat met de extra gevoelige testen van Sensitest. Die waren steeds positief terwijl andere testen dat niet waren. Ik zou eens een ander merk proberen en dan ook een keer tegelijkertijd gebruiken wanneer je huidige merk weer positief uitslaat.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Poutine

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 236

Geregistreerd: 15 Jul 2017 13:32

Bericht 19 Nov 2017 17:45

Re: Meerdere positieve ovulatietesten in 1 cyclus

Misschien was je middagurine alsnog meer geconcentreerd dan je avondurine?

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers