Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 13 Nov 2017 13:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

ChiQ schreef:
Scandic schreef:Haha niet dát huis :) Verder hou ik het nog even geheim :wink:


Leuk!! Spannend :) wel in p?


Nee, maar wel héél vlakbij, 5 minuten fietsen :D
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 14 Nov 2017 15:13

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal omdat we komend jaar onverwacht veel meer aflossing moeten gaan betalen voor onze studieschulden. Natuurlijk moet dat gewoon afbetaald worden enzo, maar terwijl vriend niet héél veel meer is gaan verdienen (en we leven op 1 inkomen) wordt het maandelijks bedrag toch meer dan het dubbele :( Toch even een baalmomentje.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 14 Nov 2017 15:59

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Lilou, is die aflossing nu wel berekend dan op jullie inkomen? Ik begin in januari met aflossen en kreeg vorige maand bericht. Maar dat bedrag is veel hoger dan ik nu op basis van mijn inkomen moet aflossen. (Is gewoon de schuld gedeeld door 180 (15 jaar aflossen). Op de site van Duo stond dat vanaf december je je inkomen kon doorgeven en het dan daarop berekend wordt.
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 14 Nov 2017 16:41

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Sawadee, als het goed is wel. We lossen al een aantal jaren af en vallen onder de oude regels dus dat gaat anders dan bij degenen die nu beginnen met aflossen.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 14 Nov 2017 18:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal dat m’n kapster op eigen houtje een ander kleurtje door m’n haar heeft gegooid!
En het ergste is nog dat ze alleen m’n uitgroei heeft gedaan. Dus de onderkant van m’n haar is een andere kleur. Geen wereld van verschil, maar toch...
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 15 Nov 2017 09:57

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat is dom MissBitchy. Kan het ook een foutje zijn?

Ik baal ook:
Ik heb net T in bed ''gegooid''. Hij was al erg vroeg wakker en niets is goed. Klimmen op meubels en gooien met zijn eten en drinken. Komt mij super slecht uit want ik moet de deur uit.
Hopelijk slaapt hij eventjes en is hij straks weer zo goed als nieuw :eyes:
2016
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 15 Nov 2017 11:10

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal dat ik ziek ben (griep). Vorige week was dochter al ziek.
Morgen wordt ons nichtje geboren (ks) en zo kan ik er echt niet heen. Grrrr...
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8838

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 15 Nov 2017 11:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Mijn wasmachine kan pas donderdag 23 november gemaakt worden :cry:
2012
2016
2020

Instagram
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8838

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 15 Nov 2017 11:44

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Vervelend Salome, hopelijk is hij straks gezelliger.

Balen Gekkie! Spannend morgen!
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem304

Bericht 15 Nov 2017 12:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Jezzie schreef:Mijn wasmachine kan pas donderdag 23 november gemaakt worden :cry:

Kan je niet even naar die Oranje witgoedzaak in J. bellen? Die staan bij ons altijd nog dezelfde dag op de stoep.

Of zijn ze al geweest en is het een groot probleem dat het daarom zolang duurt?
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8838

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 15 Nov 2017 12:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Cotton schreef:
Jezzie schreef:Mijn wasmachine kan pas donderdag 23 november gemaakt worden :cry:

Kan je niet even naar die Oranje witgoedzaak in J. bellen? Die staan bij ons altijd nog dezelfde dag op de stoep.

Of zijn ze al geweest en is het een groot probleem dat het daarom zolang duurt.


Ik weet geloof ik niet welke je bedoelt.
Maar er moet een nieuwe trommel in. Die zouden ze bestellen en dan bellen voor een afspraak.
Dat bellen gebeurde niet, dus heb ik net zelf gedaan.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem304

Bericht 15 Nov 2017 12:46

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ahhh klote. Ik bedoel de Ex.pert :P Maar die zit ook wel in H geloof ik.

Stom zeg dat er een nieuwe trommel in moet :(. En helemaal dat het zolang duurt.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8838

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 15 Nov 2017 12:47

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Cotton schreef:Ahhh klote. Ik bedoel de Ex.pert :P Maar die zit ook wel in H geloof ik.

Stom zeg dat er een nieuwe trommel in moet :(. En helemaal dat het zolang duurt.


Oja! Kan wel even kijken wat die kosten.
2012
2016
2020

Instagram
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Nov 2017 13:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal dat ik net een zware gereedschapskist op mijn voet kreeg en nu een dikke blauwe voet heb
Afbeelding
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 15 Nov 2017 13:50

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh wat rot Sarah! Op je tenen? Dat doet zo'n zeer! Beterschap!

Ik baal dat ik hier weer mega family drama heb. Mijn zus en ik hadden wat issues, gisteren begon dat beetje op te lopen doordat het mij nog meer stoorde dat ze alleen over zichzelf praat (en veel) en niet 1x vraagt hoe mijn colposcopie was of succes wenste. Dus ik had vanochtend in een heel uitgebreid empathisch en subtiel verwoorde mail toch een beetje aangegeven wat mij dwars zat. De eerste reactie via Whatsapp was heel veelbelovend. Oprechte excuses dat ze totaal vergeten was dat ik naar de gynaecoloog moest en dat ze wist dat ik het wel spannend vond allemaal. En daarna... drama! Dat ze mega overstuur is en later haar kant nog mailt en nu krijg ik boze appjes van mijn ouders dat ik haar overdag gemaild heb en had moeten wachten tot vanavond (uh ja dat is handiger maar is wanneer ze het leest/reageert niet haar verantwoordelijkheid (1), dan had ik er nog een dag langer mee gezeten waarom is dat minder belangrijk (2) en ik kan vanavond niet eens (3)) want nu is ze overstuur naar huis van haar werk.

En serieus jongens. Die mail heb ik door 3 vriendinnen laten proeflezen hij was ÉCHT niet verwijtend of naar en heel erg bij mezelf gehouden en echt totaal niet drama waardig maar dit is totaal drama theater on which she thrives van haar kant en mijn ouders gaan er direct in mee en zijn boos op mij want zij is zielig.

Echt, fucking hell.
<<

Anoniem231

Bericht 15 Nov 2017 14:12

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ach we trek het je niet aan. Dat ligt echt aan haar en niet aan jou. Sommige mensen zijn nu eenmaal echte drama makers. Helemaal triest dat ze daarvoor naar huis gaat.
Ik snap dat ze niet gewacht heeft met lezen, je wordt toch nieuwsgierig.
Maar laat het los! Wacht haar reactie af maar blijf bij jouw gevoel. Ga je niet onnodig verontschuldigen want de volgende keer gaat ze weer zo doen.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 15 Nov 2017 14:21

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ja dat snap ik inderdaad ook wel, zou ik ook niet kunnen denk ik maar 1) het was echt niet iets om dramatisch mega emotioneel over te worden en 2) dan zou ik het daarna even snel wegklikken en laten rusten en er pas na mijn werk dieper in duiken en reageren ofzo.

En ik moet inderdaad voor nu maar even haar mail afwachten. Maar het is zo mega frustrerend. Ze is echt enorm moeilijk om mee om te gaan en zo eens per jaar of anderhalf jaar ofzo geef ik wel - en dan mega tactvol verwoord - iets kritiek of grenzen aan (voor de rest probeer ik maar te accepteren dat ze zo is en het contact dus energie kost en geen interesse of vriendelijkheid/ liefde oplevert en dan valt het soms mee) en dan barst iedere keer de hel los. En inderdaad, gaat gewoon weer door zoals het was. Je mag gewoon echt niks zeggen. En mijn ouders laten zich gewoon gelijk door de emotionele manipulatie beinvloeden en het is nu mijn schuld. Echt, flikker op gewoon. Maar ja, het is ook weer niet dramatisch genoeg om echt contact te verbreken (al heb ik dat vaker overwogen) en dan zitten mijn ouders daar nog tussenin, maar dit is ook zo dodelijk vermoeiend en nooit verbeterend.
Laatst gewijzigd door Whatever op 15 Nov 2017 14:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Nov 2017 14:27

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

He wat rot Whatever. Dat soort communicatie is nooit fijn. Heb ik tijdje terug ook met m'n zus gehad en ik lag er echt wakker van. Dat ze overstuur van haar werk gaat, klinkt mij als een beetje overdreven maar is natuurlijk lastig oordelen als buitenstaander. Hoe dan ook, succes/sterkte, hopelijk kunnen jullie het uitpraten en heb jij voor je gevoel straks eruit gehaald wat je wilt.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Nov 2017 14:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

En ik baal dat het nog steeds regent en ik zo echt de deur uit moet om pakketjes te retourneren en naar de apotheek te gaan voor een kuurtje want ik heb blaasonsteking. Dat laatste an sich is al niet fijn, want ik heb er echt vervelende buikpijn door, dus ik wil wel echt graag gauw naar de apotheek. Zoooo geen zin om met baby door de regen te moeten! Dan kan ik kiezen voor de kinderwagen met regenhoes en zelf paraplu (en een mega shopper voor die twee pakketten die terug moeten) of gauw met de auto, maar dan moet ik weer de wagen in de auto laden, want de maxicosi is te zwaar en dan wordt het weer zo'n gedoe. Bleh. Oké bij nader inzien past dit relaas misschien beter in het first world problem topic. Maar ik baal er ook van!
Let's discover the world together.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11347

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 15 Nov 2017 14:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Kun je O niet in de draagzak doen? Hoef je ook geen kinderwagen mee te nemen!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Nov 2017 14:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Hmm ook nog idee. Had ik vanmorgen ook naar die sample sale. Dat was echt de beste beslissing.
En dan heb ik m'n handen nog wel vrij voor een shopper met die pakketten en een paraplu. Thank you!
Let's discover the world together.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 15 Nov 2017 14:55

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ja het is gewoon haar verdediging mechanisme op kritiek. Of keihard ontkennen of finaal zo overdreven emotioneel doen dat de ander gaat zeggen van sorry, maakt niet uit, viel wel mee, komt wel goed, laat maar zitten. En mijn ouders doen er aan mee en ik weiger.

Wat vervelend zeg! Kan je man het nog meenemen op de terugweg van werk of is de apotheek dan al dicht? Zou maat inderdaad wel vandaag beginnen, je kan er zo ziek van worden. Kan het me wel voorstellen hoor. Ik heb ook al steeds geen zin in jas en paraplu en regen en dan heb ik niet eens de baby onderneming!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Nov 2017 14:56

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh bleh Whatever, ik snap heel goed dat dat heel erg frusterend is voor jou. Zeker als je ouders er zo in mee gesleept worden.

Ik ga de Jip-way doen!
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 15 Nov 2017 14:59

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal dat ik elke middag op m'n werk zo gigantisch in zit te kakken! Vanaf een uur of 14.00 ben ik al niks meer waard eigenlijk, zo moe en ik kan me slecht concentreren. Dus ga ik maar steeds forummen tussendoor. :laughcry:
❤ 7 juni 2018
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 15 Nov 2017 15:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Cup a soupje of sugar rush? Of even paar minuutjes frisse neus halen mogelijk?
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers