Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 02 Nov 2013 11:42

Re: Datetopic

:razz: Jaaa!! Vanavond waarschijnlijk date twee met de leuke jongen waarmee ik vorige donderdag ook gedate had :D vind het veel minder spannend en heb juist zin om hem weer te zien
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem4

Bericht 02 Nov 2013 12:02

Re: Datetopic

Leuk Joyce, heel veel plezier! Wat gaan jullie doen?

Bliss, was de jongen die langskwam die ene die van die van die fantasy-hobby's had?

Bolletje, ik vind het knap hoe je erin staat, ik had het niet tof gevonden en denk ik het contact afgekapt.

RYW, wat een leuk verhaal, goed bezig!
<<

Anoniem59

Bericht 02 Nov 2013 12:05

Re: Datetopic

Bazje, lieve poppedop, we moeten nog rustig wennen aan het idee van daten zelf, en naar mogelijk weer iets met elkaar beginnen... En dan wou jij gaan dubbeldaten? Rustig, rustig :) maar laat je door mij niet tegenhouden hoor, race jij maar lekker door ;)

Mii_joyce, wat blij! Wat ga je doen?

Bolletje: ik herken dat rust en afstand en eng enzo best wel hoor, ook ivm kinderen hier! Nogmaals, als jij denkt dat het goed is... Ik hoop alleen dat het je niet gaat tegenvallen!

Ik heb net nog even zitten bellen met mijn date :) was heel leuk en ook een beetje flauw, zo van: ja dat was een hele leuke eerste date! Ik voel wel een klik ja. Wat dacht je ervan om elkaar nog eens te zien? Ik bel je nog ;) wel maf want we hebben al alles met elkaar gedaan dat je kan bedenken, maar ach. En toen was hij even stil en zei: damn je bent echt een lekker ding, en ook nog mooi, lief, slim en leuk... Wauw, 5 complimenten in één zin! Ik ben een lekker ding, haha :)
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 02 Nov 2013 12:11

Re: Datetopic

Geen idee nog gok ergens wat drinken :)
Hij had gister migraine en wilde even afwachten of dat weg zou gaan dus straks navragen en kijken wat we gaan doen :D
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 02 Nov 2013 12:17

Re: Datetopic

Fijn dat je er zin in hebt Joyce, veel plezier!

RYW jij bent goed bezig haha, leuk zeg!

Ik zie mijn date als het goed is morgen! En ik vind het bestwel spannend, want we hebben helemaal geen date maar ik ga voetbal kijken bij hem (niet speciaal voor hem zegmaar, al mijn vrienden voetballen daar en m'n vriendinnen gaan er ook altijd kijken) dus dat is best een beetje gek toch?! Dan is hij klaar met voetballen en dan?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 02 Nov 2013 12:21

Re: Datetopic

Rogue schreef:Bliss, was de jongen die langskwam die ene die van die van die fantasy-hobby's had?


Wow dat is vaak 'die' in een zin :D Maar idd, dat is hij! Als scharrel interesseert me dat dan weer geen hol, zo lang ik me niet als elf hoef te verkleden :wink:
Hoe is t met die (kn)apperd van jou?

RYW: dit is dus weer die eerste man waar je t een tijdje geleden ook over had? Klinkt leuk in elk geval, geniet ervan!
❤ 7 juni 2018
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:33

Bericht 02 Nov 2013 12:23

Re: Datetopic

Dat brengt life action role playing ineens op een heel ander niveau :^^:
<<

Anoniem 52

Bericht 02 Nov 2013 12:51

Re: Datetopic

RYW, lekkerding, keyword was ook 'toekomst'. Dubbeldate is ook niet echt nodig, ik ben gewoon benieuwd naar 'm... Iemand die met awesome cadeautjes voor de jongens aankomt en souvenirs voor jou... ;-)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 02 Nov 2013 12:57

Re: Datetopic

SuperGrover schreef:Dat brengt life action role playing ineens op een heel ander niveau :^^:


Ja dat bedoel ik :P Maar hij deed niet aan larpen trouwens, er kwamen geen verkleedkleren aan te pas :)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem4

Bericht 02 Nov 2013 13:00

Re: Datetopic

Bliss schreef:
Rogue schreef:Bliss, was de jongen die langskwam die ene die van die van die fantasy-hobby's had?


Wow dat is vaak 'die' in een zin :D Maar idd, dat is hij! Als scharrel interesseert me dat dan weer geen hol, zo lang ik me niet als elf hoef te verkleden :wink:
Hoe is t met die (kn)apperd van jou?

RYW: dit is dus weer die eerste man waar je t een tijdje geleden ook over had? Klinkt leuk in elk geval, geniet ervan!


Haha wauw normaal heb ik het wel door als ik een woord zó vaak gebruik in 1 zin.

Haha groot gelijk, al kan dat misschien ook wel heel leuk zijn :p.
Ja dat gaat nog steeds leuk! We hebben elke dag contact en ik zie wel hoe het loopt.
<<

Anoniem58

Bericht 02 Nov 2013 13:06

Re: Datetopic

Jullie brengen me wel aan het twijfelen eerlijk gezegd. Ik weet ook niet of ik dit kan hoor, maar niet geschoten is altijd mis. Ik vind hem leuk, en hij mij en hoe het loopt kunnen we allebei geen uitspraken over doen. Overigens is hij aan zet, ik heb hem geappt dat hij mijn wijnpakket kan langsbrengen dit weekend als hij tijd heeft, en hij zei dat dat goed kwam en ik wacht nu dus gewoon af. Ik sta er wel nuchter in op het moment maar ik denk inderdaad als ik hem weer vaker zie ik hem steeds leuker ga vinden. Ach we zullen zien :)
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 02 Nov 2013 17:08

Re: Datetopic

Toet schreef:Fijn dat je er zin in hebt Joyce, veel plezier!

RYW jij bent goed bezig haha, leuk zeg!

Ik zie mijn date als het goed is morgen! En ik vind het bestwel spannend, want we hebben helemaal geen date maar ik ga voetbal kijken bij hem (niet speciaal voor hem zegmaar, al mijn vrienden voetballen daar en m'n vriendinnen gaan er ook altijd kijken) dus dat is best een beetje gek toch?! Dan is hij klaar met voetballen en dan?

Ik kan wel iets bedenken :^^:
<<

Anoniem 52

Bericht 02 Nov 2013 17:18

Re: Datetopic

Kowalski schreef:
Toet schreef:Fijn dat je er zin in hebt Joyce, veel plezier!

RYW jij bent goed bezig haha, leuk zeg!

Ik zie mijn date als het goed is morgen! En ik vind het bestwel spannend, want we hebben helemaal geen date maar ik ga voetbal kijken bij hem (niet speciaal voor hem zegmaar, al mijn vrienden voetballen daar en m'n vriendinnen gaan er ook altijd kijken) dus dat is best een beetje gek toch?! Dan is hij klaar met voetballen en dan?

Ik kan wel iets bedenken :^^:


Skip-bo.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 02 Nov 2013 17:23

Re: Datetopic

Bazinga schreef:
Kowalski schreef:
Toet schreef:Fijn dat je er zin in hebt Joyce, veel plezier!

RYW jij bent goed bezig haha, leuk zeg!

Ik zie mijn date als het goed is morgen! En ik vind het bestwel spannend, want we hebben helemaal geen date maar ik ga voetbal kijken bij hem (niet speciaal voor hem zegmaar, al mijn vrienden voetballen daar en m'n vriendinnen gaan er ook altijd kijken) dus dat is best een beetje gek toch?! Dan is hij klaar met voetballen en dan?

Ik kan wel iets bedenken :^^:


Skip-bo.

Nou inderdaad!
<<

Anoniem4

Bericht 02 Nov 2013 19:53

Re: Datetopic

Skip-bo vind ik zo'n stom spel. Doe dan yahtzee ofzo.

De kledingzaakjongen en ik zijn al de hele dag aan het appen yay! Het is zo leuk! Nu moet ie me nog even mee uit vragen, dat zou nog leuker zijn.
De jongen waar ik vorige week mee heb gezoend en zou daten appt net ineens wat ik vanavond ga doen.
<<

Anoniem4

Bericht 02 Nov 2013 21:39

Re: Datetopic

Update: knappe kledingzaakjongen heeft me mee uit gevraagd. Hiep hoi!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 02 Nov 2013 21:43

Re: Datetopic

Yay! Wanneer gaan jullie?
❤ 7 juni 2018
<<

Nyx

Bericht 02 Nov 2013 22:18

Re: Datetopic

RYW schreef:Nyx: wat gecompliceerd en ingewikkeld bij jou.. Vind je dat zelf niet lastig? Zou je niet liever iets zonder gedoe hebben? Ik soms wel hoor, het kan zo vermoeiend zijn soms zo..


Ik zou het graag wat minder gecompliceerd en ingewikkeld zien, maar ik ben er inmiddels van overtuigd dat ik het allemaal zelf veroorzaak. Op het moment dat ik iemand leuk vind en gevoelens krijg dan ren ik weg, terwijl ik blijf als iemand er wel mee door kan en ik niet bang hoef te zijn voor gevoelens. Ik ben gewoon niet zo goed meer in de liefde. Of eigenlijk ben ik gewoon bang voor afwijzing. Bang dingen verkeerd te zien. Een man moet gewoon jagen, dan hoef ik niet zo moeilijk te doen?
<<

Anoniem58

Bericht 02 Nov 2013 22:50

Re: Datetopic

Nyx schreef:
RYW schreef:Nyx: wat gecompliceerd en ingewikkeld bij jou.. Vind je dat zelf niet lastig? Zou je niet liever iets zonder gedoe hebben? Ik soms wel hoor, het kan zo vermoeiend zijn soms zo..


Ik zou het graag wat minder gecompliceerd en ingewikkeld zien, maar ik ben er inmiddels van overtuigd dat ik het allemaal zelf veroorzaak. Op het moment dat ik iemand leuk vind en gevoelens krijg dan ren ik weg, terwijl ik blijf als iemand er wel mee door kan en ik niet bang hoef te zijn voor gevoelens. Ik ben gewoon niet zo goed meer in de liefde. Of eigenlijk ben ik gewoon bang voor afwijzing. Bang dingen verkeerd te zien. Een man moet gewoon jagen, dan hoef ik niet zo moeilijk te doen?

Mannen zijn gewoon ingewikkeld wezens en ik ben er langzaam ook een beetje klaar mee. Ben op het moment aan het wachten dat ik op hem af knap maar tot nu toe komt dat niet :(
<<

Marientjuh83

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 219

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:11

Bericht 03 Nov 2013 08:48

Re: Datetopic

June schreef:Lees je onderschrift dan nog eens!


Daar heb je een heel goed punt ja :nerd:
Thanks!
Accepteer wat is. Laat los wat is geweest. En heb vertrouwen in wat komt.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 03 Nov 2013 09:16

Re: Datetopic

Rogue schreef:Update: knappe kledingzaakjongen heeft me mee uit gevraagd. Hiep hoi!

Yeah!
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:33

Bericht 03 Nov 2013 10:49

Re: Datetopic

Bolletje: Wil je nou afknappen op hem alleen omdat hier mensen zeggen dat ze het niet zo zouden willen? Als het voor jullie werkt en jij vindt het niet erg om het zo losjes te houden, waarom niet? Het gaat niet om de anderen hier.

Rogue: Leuk! Wanneer ga je?
<<

Anoniem58

Bericht 03 Nov 2013 10:55

Re: Datetopic

Nee dat is waar. Het is alleen allemaal veel gemakkelijker als er niemand is die m'n hoofd op hol brengt haha. Hij was gisteren op stap en ik kon niet mee, dus ik zat te balen en te wachten tot ik iets van hem zou horen. Toen hij thuis was stuurde hij dat hij het veel leuker had gevonden als ik mee was gegaan. Dus dat vond ik super lief, maar als ik dan niks hoor ga ik twijfelen.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 03 Nov 2013 12:39

Re: Datetopic

Gister was zo gezellig! Rond 20:00 kwam hij me ophalen en hebben uiteindelijk bij hem filmpje/cabaret gekeken. Eerst god bless America (wat een vreemde film) en daarna the big bang theory en stukken van bert visser. Uiteindelijk wilde hij nog een stukje van bert visser laten zien moest hij eerst downloaden maar ging allemaal niet zo soepel haha toch nog gezien en uiteindelijk stond ik 03:15 weer thuis hah.

voor herhaling vatbaar!
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 03 Nov 2013 16:42

Re: Datetopic

Ik heb gisteravond mn date gehad en het was leuk! Wat ik vooral fijn vind is dat hij doorvraagt op een manier waardoor je weer gaat nadenken en verder komt in gesprekken. Ik vind het nu ik werkloos ben best lastig om te daten omdat je soms het gevoel hebt dat je helemaal niets te melden hebt ofzo. Mensen reageren dan vaak op twee manieren: óf zo overpositief van het komt allemaal wel goed, volgende onderwerp. Óf ze gaan honderdduizend adviezen geven.
Ik vond het zo fijn dat deze man gewoon écht geïnteresseerd was naar de persoon achter de oppervlakkigheden zeg maar.

Verder was het naar mate de avond vorderde best wel lacherig en flirterig allemaal maar ik heb nog geen idee waar het verder naartoe gaat. Ik vind het zo stom dat iemand soms alles lijkt te hebben maar dat je het nog niet voelt allemaal.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers