Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke trouwjurk zou jij kiezen als je nu zou trouwen

<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 22 Okt 2017 11:02

Re: Welke trouwjurk zou jij kiezen als je nu zou trouwen

Nog steeds mijn eigen trouwjurk. Wij zijn vorig jaar getrouwd dus nog niet zolang geleden. Ik houd absoluut niet van kant dus als ik een andere jurk zou moeten kiezen, zou het weer iets vergelijkbaars worden. In ieder geval met een tule onderkant :heart:

-weg-
Laatst gewijzigd door ThinkPink op 07 Nov 2017 19:17, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
<<

Anoniem223

Bericht 23 Okt 2017 10:25

Re: Welke trouwjurk zou jij kiezen als je nu zou trouwen

Marin schreef:
Ell schreef:Ooooh Marin die van jou! Ik ben verliefd. Die zou ik zo graag een keer aantrekken, gewoon om te zien hoe het staat. Ik zou er dan een zachtoudroze strik omheen willen.


Bedoel je de jurk die ik droeg? Daar had ik inderdaad een ander lint om, wat meer oudroze:
Afbeelding

Of bedoel je een andere?


Ja die bedoel ik! En dan inderdaad precies die kleur lint. Zo mooi, helemaal mijn smaak! Ik ben alleen echt geen jurkenmeisje en zou me op een bruiloft denk ik niet prettig voelen in een echte trouwjurk. Ik zou dan eerder kiezen voor een avondprogramma en dan een leuke cocktailjurk van Karen Millen ofzo dragen. Maar ik zou stiekem wel willen zien hoe zoiets me staat.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 23 Okt 2017 14:19

Re: Welke trouwjurk zou jij kiezen als je nu zou trouwen

Ik zou nog steeds mijn eigen jurk kiezen, maar dan niet met een halter maar met een mouwtje eraan gemaakt.

Deze jurk droeg ik:
-

Ik had er zoals je ziet een vestje over, omdat het op onze trouwdag mega koud was. De gevoelstemperatuur lag op -4, brrr.
Laatst gewijzigd door Elliot op 08 Nov 2017 12:46, in totaal 1 keer gewijzigd.

♥♥
<<

Anoniem257

Bericht 24 Okt 2017 14:56

Re: Welke trouwjurk zou jij kiezen als je nu zou trouwen

Afbeelding
Ik vind dit ook echt een hele mooie jurk.
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 10 Nov 2017 22:14

Re: Welke trouwjurk zou jij kiezen als je nu zou trouwen

Nog steeds mijn eigen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Juno

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 246

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:31

Bericht 12 Nov 2017 13:50

Re: Welke trouwjurk zou jij kiezen als je nu zou trouwen

Deze vind ik zooooo prachtig :heart:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
And don't forget to live the dreams and dream...
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers