Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pakketje samenstellen :)

<<

Anoniem282

Bericht 03 Nov 2017 16:57

Pakketje samenstellen :)

Ik wil graag een pakketje samenstellen om te versturen naar een vriendin die in het buitenland woont. Ze gaat door een moeilijke tijd, omdat ze binnenkort haar ouder zal verliezen (andere ouder is al overleden). Nog regelmatig is ze in NL, dus het hoeft niet per se een pakketje te zijn met typische Nederlandse producten. Gewoon iets om haar ook wat ontspanning te bieden, doordat ze tegen overspannen zijn aan zit te hikken en ik aan haar denk.

Ik zie hier vaak leuke dingen voorbij komen van forummers die veel creatiever zijn dan ik. Tot dusver kom ik niet verder dan gezichtsmaskertje. Om nog even extra lastig te doen: liefst geen zware dingen, want alles wat ze kan bewaren moet over tijdje mee naar NL verhuizen.

Alle ideeën zijn welkom! :)
<<

Anoniem306

Bericht 03 Nov 2017 17:00

Re: Pakketje samenstellen :)

Wat lief. Dit zijn dingen die ik lekker vind om te ontspannen
Thee
Tijdschriften
Kleine kaarsjes
Iets voor in bad (als ze dat heeft en het fijn vindt om te badderen)
Anders iets voor onder de douche
Chocola
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 03 Nov 2017 17:03

Re: Pakketje samenstellen :)

Wat lief van je.
Ik zou denken aan een tijdschrift, bruistablet voor in bad ( als ze die heeft), thee, indd een masker voor haar of gezicht, of een bon voor iets wat ze daar kan besteden. Desnoods een zelf gemaakte bon.
Als ik naar mijzelf kijk zou ik een persoonlijk kaartje al heel erg waarderen. Heb feit dat vriendinnen al op zo'n moment met he bezig zijn doet mij al goed. En een kaartje kan je ook nog regelmatig terug lezen en in het zicht zetten.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 03 Nov 2017 17:05

Re: Pakketje samenstellen :)

Mits ze een tablet heeft:

- Een boekenbon om ebooks te kopen
- Een bon voor tijdschriften
- Een tegoed van Pathé Thuis om films te huren
- Een abonnement voor een bepaalde periode op Netflix/Bookchoice/Kobo Plus/et cetera.

Het is allemaal makkelijk te versturen, makkelijk te verhuizen en veel mensen ontspannen door lezen/film kijken.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem286

Bericht 03 Nov 2017 17:06

Re: Pakketje samenstellen :)

Kun je niet iets van een massage/welness arrangement boeken voor haar bij haar in de omgeving? en dat als cadeaubon toesturen met nog wat kleinigheidjes?
<<

Anoniem278

Bericht 03 Nov 2017 17:06

Re: Pakketje samenstellen :)

<<

Anoniem282

Bericht 03 Nov 2017 17:07

Re: Pakketje samenstellen :)

Leuke ideeën! Zie je, jullie zijn hier veel beter in dan ik. :) Thanks!

Een bad heeft ze niet en een bon wordt wat lastig, omdat ze in het buitenland woont. Maar de andere ideeën ga ik zeker iets mee doen! Ze heeft overigens wel veel hoofdpijn. Zou daar iets ontspannends voor bestaan, wat makkelijk is te versturen?
<<

Anoniem282

Bericht 03 Nov 2017 17:08

Re: Pakketje samenstellen :)



Ooooh, Toon Tellegen! :heart: Thanks! Zo'n boekje is idd heel mooi.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 03 Nov 2017 17:10

Re: Pakketje samenstellen :)

Guattari schreef:Leuke ideeën! Zie je, jullie zijn hier veel beter in dan ik. :) Thanks!

Een bad heeft ze niet en een bon wordt wat lastig, omdat ze in het buitenland woont. Maar de andere ideeën ga ik zeker iets mee doen! Ze heeft overigens wel veel hoofdpijn. Zou daar iets ontspannends voor bestaan, wat makkelijk is te versturen?


Daarom ook bonnen die je online kan besteden, voor dingen die je online krijgt. Volgens mij moet dat wel kunnen in het buitenland.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem282

Bericht 03 Nov 2017 17:16

Re: Pakketje samenstellen :)

Een bon die je online kunt besteden is natuurlijk wel een optie. Nogmaals dank voor de leuke ideeën!

Ik vind haar heel lief en wil haar graag wat geven, maar voor een beetje arrangement in Scandinavië ben ik zo honderd euro lichter, vermoed ik. Dat gaat me net iets te ver. Het is puur een gebaar om te laten weten dat ik aan haar denk.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 03 Nov 2017 17:48

Re: Pakketje samenstellen :)

Wat lief van je.
Een tijdschrift, thee, wat lekkers, douchegel ofzo bij de etos verkopen ze veel van die mini's voor mee op reis.
En een lief kaartje dat je aan haar denkt.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem228

Bericht 03 Nov 2017 19:21

Re: Pakketje samenstellen :)

Wat lief van je! Het zou mij echt niet uitmaken wat erin zit.
Ik zou het al heel attent vinden als een vriendin hier aan denkt en deze moeite doet.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 04 Nov 2017 10:54

Re: Pakketje samenstellen :)

Wat een lief idee van jou. Ik zou er dingen in doen als thee, chocolade, maskertje inderdaad, klein flesje handcreme/bodylotion oid, iets van douchespul, tijdschrift, misschien een puzzelboekje als ze daar van houdt.
<<

Wasmand

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 09 Okt 2013 21:19

Bericht 04 Nov 2017 14:16

Re: Pakketje samenstellen :)

Een mooi dagboek/notitieboekje om haar gevoelens in op te schrijven?
Dit helpt mijn moeder heel erg sinds ze depressief is.
<<

Anoniem282

Bericht 04 Nov 2017 17:31

Re: Pakketje samenstellen :)

Heel leuke ideeën, thanks! Dit wordt vast een mooi pakketje. :)
<<

Ikknutsel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 185

Geregistreerd: 17 Aug 2017 07:47

Bericht 05 Nov 2017 05:40

Re: Pakketje samenstellen :)

Lekkere warme fleece deken.
Zakjes chocomelkpoeder
Marshmallows
Warme sokken
Knip lavendel doucheschuim.
2010☆☆☆☆☆☆20162017 2017
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 05 Nov 2017 08:45

Re: Pakketje samenstellen :)

Mss een fotolijstje waar ze een foto van haar ouder in kam doen? Of misschien heb jij nog een foto van de ouder (via Facebook ofzo)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem223

Bericht 08 Nov 2017 09:20

Re: Pakketje samenstellen :)

Via de website van Tony's Chocolonely kon je ooit de wikkels personaliseren. Ik weet niet of dat nog kan, maar dat vind ik ook altijd leuk.
Een gedroogd klavertje vier vind ik ook altijd wel mooi. Of misschien een armbandje of ander sieraad.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: High Heels