Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke loopfiets?

<<

Anoniem301

Bericht 29 Okt 2017 15:47

Re: Welke loopfiets?

Minx schreef:
Carrie schreef:
Minx schreef:J is ongeveer 90 cm en past wel op de veloretti. mijn broertje kwam daar van de week ineens mee aan. dus nu hebben we een wishbone met 3 wielen die ik er ook weer even op maak en dan een veloretti. Beiden hebben gewoon andere voordelen.

Welke?

Wij hebben de Veloretti deze week besteld voor onze dochters 2e verjaardag.


De mint en het is echt zo’n mooi ding. Mijn broertje maakt van j een soort mini-me en hij heeft een veloretti dus j moest er ook 1 echt zo grappig.

Lief van je broer! Ik was niet helemaal duidelijk maar bedoelde welke verschillende voordelen hebben de fietsen?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 29 Okt 2017 17:19

Re: Welke loopfiets?

Haha, uhm de wishbone heeft als voordeel dat die ook als 3-wieler kan en ze er vanaf best wel klein dus op kunnen en dat ding is best wel hufterproof want hout. De veloretti moeten ze groter zijn maar is wel lichter dan de wishbone als er 2 wielen op zitten.
2015 💙
<<

Anoniem301

Bericht 07 Nov 2017 19:45

Re: Welke loopfiets?

Minx schreef:Haha, uhm de wishbone heeft als voordeel dat die ook als 3-wieler kan en ze er vanaf best wel klein dus op kunnen en dat ding is best wel hufterproof want hout. De veloretti moeten ze groter zijn maar is wel lichter dan de wishbone als er 2 wielen op zitten.

Sorry Minx, dan leg je het uit en dan reageer ik niet! Ok bedankt, helder! De Veloretti is binnengekomen, nog even wachten tot haar verjaardag. Benieuwd of ze er al op past!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 07 Nov 2017 20:07

Re: Welke loopfiets?

Ooh die Veloretti’s zijn zo leuk!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 07 Nov 2017 20:13

Re: Welke loopfiets?

Ik zit eigenlijk ook te denken aan een Veloretti of de Benwood voor S haar 2de verjaardag. Iemand die laatste in huis? En wat zijn de ervaringen?
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 07 Nov 2017 20:19

Re: Welke loopfiets?

Wij niet haha! Schoonouders hebben haar het fietsje gegeven voor haar verjaardag en het is het loopfietsje van decathlon geworden, fijn ding en het ziet er toch stoer uit!
⁠♡♡♡
<<

Anoniem301

Bericht 07 Nov 2017 20:21

Re: Welke loopfiets?

Lady schreef:Ooh die Veloretti’s zijn zo leuk!

Ja leuk ding! We hadden een zalmkleurige besteld maar door een foutje een gele ontvangen. Maar we vinden geel ook schattig dus die houden we.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 07 Nov 2017 21:40

Re: Welke loopfiets?

Carrie schreef:
Minx schreef:Haha, uhm de wishbone heeft als voordeel dat die ook als 3-wieler kan en ze er vanaf best wel klein dus op kunnen en dat ding is best wel hufterproof want hout. De veloretti moeten ze groter zijn maar is wel lichter dan de wishbone als er 2 wielen op zitten.

Sorry Minx, dan leg je het uit en dan reageer ik niet! Ok bedankt, helder! De Veloretti is binnengekomen, nog even wachten tot haar verjaardag. Benieuwd of ze er al op past!


Hahaha geen probleem hoor, gebeurt toch zo vaak hier. Oeh geel is ook tof!!
2015 💙
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers