Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het is weer maandag! Wat gaan we doen deze week?

<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3616

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 06 Nov 2017 18:33

Re: Het is weer maandag! Wat gaan we doen deze week?

Vandaag heb ik gewerkt
Di: werken
Wo t/m za: Krakau
Zo: bijkomen
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 06 Nov 2017 18:42

Re: Het is weer maandag! Wat gaan we doen deze week?

Marin schreef:Alvast gefeliciteerd Kira. Leuke verjaardagsplannen hoor, juist lekker simpel en gezellig met de mensen die er echt toe doen toch.
Succes met je tentamens Silly.
Wat leuk Mizz_S, naar ballet! Ga je naar een bepaald klassiek stuk?


Het is, als ik het goed heb begrepen want ik heb me nog niet heel goed ingelezen, een nieuwe choreografie van de 'huischoreograaf' op muziek van Rachmaninov en Tsjaikovski. Wel een klassiek stuk, maar nog niet bekend dus. Het is ook nog eens de premiere! Ik ben al eerder naar een voorstelling van Ballett Dortmund geweest, en dat was echt fantastisch, dus ik heb er veel zin in!
<<

Anoniem317

Bericht 06 Nov 2017 18:51

Re: Het is weer maandag! Wat gaan we doen deze week?

Maandag t/m donderdag: werken.
Verder het huishouden, boodschappen doen, sporten en afspreken met familie en vrienden.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 06 Nov 2017 18:53

Re: Het is weer maandag! Wat gaan we doen deze week?

Mizz_S schreef:
Marin schreef:Alvast gefeliciteerd Kira. Leuke verjaardagsplannen hoor, juist lekker simpel en gezellig met de mensen die er echt toe doen toch.
Succes met je tentamens Silly.
Wat leuk Mizz_S, naar ballet! Ga je naar een bepaald klassiek stuk?


Het is, als ik het goed heb begrepen want ik heb me nog niet heel goed ingelezen, een nieuwe choreografie van de 'huischoreograaf' op muziek van Rachmaninov en Tsjaikovski. Wel een klassiek stuk, maar nog niet bekend dus. Het is ook nog eens de premiere! Ik ben al eerder naar een voorstelling van Ballett Dortmund geweest, en dat was echt fantastisch, dus ik heb er veel zin in!


Dat klinkt heel erg tof! Ik vind de muziek van Tchaikovsky heel erg mooi.
Let's discover the world together.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 06 Nov 2017 19:40

Re: Het is weer maandag! Wat gaan we doen deze week?

Dank je wel Marin.

Twee keer 2,5 uur bezig geweest. Ben leeg. Vanavond lekker vroeg naar bed.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem304

Bericht 06 Nov 2017 19:41

Re: Het is weer maandag! Wat gaan we doen deze week?

Ik heb vandaag gewerkt de hele dag en heb morgen vrij, dan hebben we kennismakingsgesprek op het KDV en om 5 uur de 20 weken echo.
De rest van de week niet echt plannen behalve werken. Donderdagavond naar de babydump denk ik. SHOPPEN!
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5688

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 06 Nov 2017 19:59

Re: Het is weer maandag! Wat gaan we doen deze week?

Vandaag gewerkt
Dinsdag; BHV cursus en optijd naar bed
Woensdag; van 12 tot 20 uur werken (en mss daarna even snel naar de intratuin crossen€
Donderdag; vrij, nog geen plannen
Vrijdag; wassen, strijken en zwemles van de kinderen
Zaterdag; optijd de auto in, samen met mijn 2 meisjes naar een bruiloft van een forumster
Zondag; weer werken van 12 tot 19 uur
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 08:19

Bericht 06 Nov 2017 20:28

Re: Het is weer maandag! Wat gaan we doen deze week?

Vandaag: vanmorgen stukje wezen fietsen met dochter en om 11.00 gaan werken. Vanavond doe ik lekker niks!
Morgen: werken en in de avond even op de fiets wat spullen wegbrengen die ik via marktplaats verkocht heb
Woensdag: vrij. Ga in de ochtend even naar een winkelcentrum hier een paar stadjes verder en in de middag naar het consultatie bureau.
Donderdag: vrij. Koffie drinken bij een vriendin en smiddags naar mijn ouders. Mijn vriend heeft een etentje van zijn werk dus ik ga lekker met thee en chocola op de bank expeditie Robinson kijken.... nu al zin in!
Vrijdag: werken tot 15.00 uur. Daarna mijn dochter naar oma brengen om te logeren en dan hebben wij een etentje met de vriendengroep
Zaterdag: werken.
Zondag: naar een verjaardag en verder nog geen plannen
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 06 Nov 2017 21:16

Re: Het is weer maandag! Wat gaan we doen deze week?

Maandag / Vanmorgen met de kindjes bij vrienden langs geweest. Hun zoontje is 3 maanden ouder dan T. en hun dochtertje 2 maandjes jonger dan N. :). Nog even naar het weeguurtje van het CB geweest en eind van de middag nog even een rondje speeltuintjes gedaan.
Nu aan het inlezen voor cursus.
Dinsdag / Peutergym in de ochtend. Verder nog geen plannen. Man heeft cursus na zijn werk, dus de hele dag samen met de kindjes. Geen ramp, maar wel ongezellig en soms pittig, het hele avondritueel alleen doen.
Woensdag / Werken
Donderdag / Werken en aansluitend regio-bijeenkomst.
Vrijdag / Werken
Zaterdag / Cursus
Zondag / Ontbijten met vriendinnen in de stad, verder geen plannen.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 07 Nov 2017 00:23

Re: Het is weer maandag! Wat gaan we doen deze week?

Vandaag: lange werkdag gehad, van 10 tot 22 uur, nu op de bank.
Morgen en woensdag: werken van 10 tot 21 uur, verder geen plannen.
Donderdag: vrij! Zin in, na 5 drukke werkdagen. We gaan naar een puppy kijken! Verder (nog) geen plannen.
Vrijdag: vrij! Overdag geen plannen, einde van de middag gaan we borrelen bij vrienden. En waarschijnlijk ons jaarlijkse weekje weg met hun boeken.
Zaterdag: vrij! In de middag naar de 5de verjaardag van het dochtertje van vrienden.
Zondag: werken van 10 tot 21 uur.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 07 Nov 2017 00:29

Re: Het is weer maandag! Wat gaan we doen deze week?

Maandag: de middag gewerkt tot 17:00

Dinsdag: vrij

Woensdag: vrij. Mijn moeder past normaal altijd bij ons thuis op R als ik moet werken op woensdag, maar ik vraag haar denk ik om R op te halen zodat ik hopelijk wat uurtjes kan slapen overdag, ben zo moe.

Donderdag: werken vanaf 14:30

Vrijdag: vrij, maar even naar mijn werk met R. We moeten teamfoto's maken.

Zaterdag: werken

Zondag: werken
10.04.17
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers