Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik vertrek!

<<

Anoniem239

Bericht 30 Okt 2017 21:24

Ik vertrek!

Wie kijkt dit ook :smile:

Ik vind het heerlijke tv. Al denk ik altijd dat ik het veeeeel beter kan :ja: want soms sta ik zo versteld hoe slecht voorbereid mensen zijn.
<<

Anoniem249

Bericht 30 Okt 2017 21:27

Re: Ik vertrek!

De beste stuurlui staan aan wal.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Okt 2017 21:28

Re: Ik vertrek!

Ik vind het ook een heerlijk programma. De laatste aflevering heb ik nog niet gezien.
Let's discover the world together.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 30 Okt 2017 21:29

Re: Ik vertrek!

Dat kijken wij ook altijd (terug) en fantaseren dan wat wij gaan doen in het buitenland.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem239

Bericht 30 Okt 2017 21:30

Re: Ik vertrek!

Claire**** schreef:De beste stuurlui staan aan wal.


:razz: is natuurlijk met een knipoog he
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 30 Okt 2017 21:33

Re: Ik vertrek!

Dit kijken wij ook vaak! Hoewel het niks voor mij is, denk ik het ook altijd beter te kunnen ;)

Wat ik echt niet goed begrijp is dat zo veel mensen vertrekken met echt weinig taalkennis.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Okt 2017 21:37

Re: Ik vertrek!

Dat snap ik ook niet nee. En sowieso vaak naïef.
Let's discover the world together.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 30 Okt 2017 21:38

Re: Ik vertrek!

Heerlijke tv inderdaad.

Ik snap dat vertrekken met slechte taalkennis ook nooit zo goed.

Gisteren had ik het zo met die moeder te doen.
⁠♡♡♡
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 30 Okt 2017 21:39

Re: Ik vertrek!

Uffe schreef:Heerlijke tv inderdaad.

Ik snap dat vertrekken met slechte taalkennis ook nooit zo goed.

Gisteren had ik het zo met die moeder te doen.


Ja die arme moeder!
En die dochters alleen maar ruziën en katten tegen elkaar.
<<

Anoniem239

Bericht 30 Okt 2017 21:39

Re: Ik vertrek!

De afleveringen met kinderen die de taal niet spreken en zo huppa naar school worden gestuurd vind ik altijd zo sneu. Laat dan de kinderen op zn minst op cursus gaan.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 30 Okt 2017 21:41

Re: Ik vertrek!

Dit is echt mijn allerfavorietste programma. Heerlijk!! Ik zit er altijd zo helemaal in, en kijk sommige klassiekers ook nog weleens terug haha
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem336

Bericht 30 Okt 2017 22:00

Re: Ik vertrek!

Jaaaa ik kijkt het maandagochtend vaak, als ik om 10u mijn jongste voed haha
Kop thee en bak yoghurt erbij. Whoppa, klein uurtje leedvermaak.
<<

Anoniem317

Bericht 30 Okt 2017 22:03

Re: Ik vertrek!

Wij kijken dit ook regelmatig. Leuk!
<<

Patsy

Bericht 31 Okt 2017 07:48

Re: Ik vertrek!

Super leuk programma.

Ik verbaas me er altijd over dat mensen zonder enige kennis van het land of de taal alles hier opgeven voor totale onzekerheid. Ik geloof dat ik het niet zou kunnen en willen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 31 Okt 2017 07:55

Re: Ik vertrek!

Soms zijn er trouwens best van die bed & breakfasts waar ik naar toe zou willen. Ik zoek ze ook wel eens op op internet om te zien hoe het gaat en of ze nog steeds open zijn.
Let's discover the world together.
<<

Patsy

Bericht 31 Okt 2017 08:10

Re: Ik vertrek!

Marin schreef:Soms zijn er trouwens best van die bed & breakfasts waar ik naar toe zou willen. Ik zoek ze ook wel eens op op internet om te zien hoe het gaat en of ze nog steeds open zijn.


Wij zijn eens op een camping geweest die bij dat programma geweest is (in Luxemburg). Op tv leek het nog best leuk, maar de werkelijkheid was een stuk minder. Één regenbui en de rest van de dag zonder stroom.

Ooit was er eens een leuk stel die het goed voor elkaar hadden. Ze begonnen een camping in Frankrijk, heel leuk allemaal. Het was alleen een nudistencamping, zo jammer, anders waren we daar misschien nog wel eens naartoe gegaan.
<<

Dorien

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 169

Geregistreerd: 08 Aug 2017 10:58

Woonplaats: Aalst (BE)

Bericht 31 Okt 2017 17:18

Re: Ik vertrek!

Ik kijk ook heel graag naar “Ik Vertrek!”.
Na 16 seizoenen (zoveel zijn er toch al hé?) snap ik nog steeds niet dat mensen zonder enige taalkennis naar het buitenland willen trekken en zich dan ergeren dat mensen hun niet begrijpen. Niets voor mij! :D
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 31 Okt 2017 17:45

Re: Ik vertrek!

Ik kijk het ook graag.
Járen geleden (in 2006) heeft de zoon van een oud-collega meegedaan. Hij zit nog steeds, succesvol, met zijn gezin in Italië.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem252

Bericht 06 Nov 2017 10:21

Re: Ik vertrek!

Weer een pareltje van een aflevering van gisteren :D
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 06 Nov 2017 11:09

Re: Ik vertrek!

Nou inderdaad AM! Ik kreeg het ook warm van die kinderen bij de burgemeester!
⁠♡♡♡
<<

Anoniem239

Bericht 06 Nov 2017 11:47

Re: Ik vertrek!

Ik zag zoveel herkenning van dat stukje bij de burgermeester :palm: gelukkig zijn mijn kinderen dus niet alleen zo :smile:

Maar ze hebben het wel mooi voorelkaar gekregen. Jammer van het zwembad maar die zullen ze nog wel zelf groter gaan neerzetten denk ik.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 06 Nov 2017 12:32

Re: Ik vertrek!

Mooie aflevering :smile: .

Wij hebben anderhalf jaar geleden een aflevering gezien van een stel dat met hun twee kinderen naar Oostenrijk gingen en daar een oud hotel ombouwden tot prachtig appartementencomplex. Aan de hand van die aflevering hebben we toen geboekt en zouden we daar vorig jaar herfstvakantie naar toe gaan. Helaas belde hij een een week van te voren dat ze lekkage hadden in precies ons appartement en dat het onbewoonbaar was. We hebben toen in een appartement van vrienden van hun gezeten, ook erg mooi, en zijn wel een paar keer bij ze geweest voor een borreltje. Het was in het echt net zo mooi als wat we op televisie hadden gezien en hun bedrijf loopt echt supergoed, mede dankzij het programma.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem252

Bericht 06 Nov 2017 13:25

Re: Ik vertrek!

Ja ze hebben wel een mooie camping neergezet moet ik zeggen! Alleen die voorbereiding altijd: de taal niet spreken bijvoorbeeld. Echt zo onhandig! En ik vind haar ook niet bepaald leuk doen tegen haar man.
<<

Anoniem223

Bericht 06 Nov 2017 15:02

Re: Ik vertrek!

Wij hebben ook erg gelachen om dat stel. Die man die overal maar ja en amen op zegt en de vrouw die duidelijk de broek aan had. Als zij dat niet deed was het vast niet gelukt, want ze wist wel echt van aanpakken. Ik vond wel dat ze echt goed Italiaans spraken en dat die kindjes echt hun best deden! Ik hoop voor ze dat ze zelf een mooi zwembad kunnen bouwen, dat gun ik ze wel.
<<

Anoniem284

Bericht 06 Nov 2017 15:30

Re: Ik vertrek!

Ik vond '10 jaar ik vertrek' ook heel leuk. Dan gingen ze na zoveel jaar weer terug naar de deelnemers om te kijken hoe het gaat. Soms ook wel verdrietig, omdat er dan stellen uit elkaar waren of iemand overleden was.

Ik vind dit nog steeds de meest geniale aflevering: https://www.npo.nl/10-jaar-ik-vertrek/2 ... AT_2056853
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers