Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat doen jullie in het weekend met de kinderen?

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 05 Nov 2017 18:51

Re: Wat doen jullie in het weekend met de kinderen?

Ja dat vind ik ook lekker hoor. Moet zeggen dat me het met een baby makkelijker lijkt dan met m'n stiefdochter. Met onze baby zou ik sneller gewoon naar vrienden gaan bijvoorbeeld, maar m'n stiefdochter heeft daar gewoon weinig aan. Ze kent die mensen niet en er zijn geen kinderen van haar leeftijd dan (behalve bij één vriendin, maar die woont aan de andere kant van het land, dus daar gaan we meestal ook niet zomaar even op bezoek).

In de weekenden dat ik alleen met m'n vriend ben, ondernemen we sowieso bijna altijd wel wat, maar met haar ben ik gewoon een beetje zoekende.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Nov 2017 18:56

Re: Wat doen jullie in het weekend met de kinderen?

Ja kan ik me voorstellen. Een baby sleep je over 't algemeen wel mee maar een kind van haar leeftijd is al lastiger. Dan ga je toch meer zoeken naar activiteiten die echt bij haar passen.
Let's discover the world together.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 05 Nov 2017 19:31

Re: Wat doen jullie in het weekend met de kinderen?

Gisterenochtend hebben we de keuken definitief besteld en daarna reed mijn man meteen door naar een nachtje weg met vrienden, toen heb ik met de jongens ergens een broodje gegeten en zijn we daarna met de metro en de bus naar huis gegaan. In de middag regende het, anders was ik nog even naar het park gelopen. Vanmorgen ben ik met de jongens even 2 uurtjes in Artis geweest ( abbonement) en ‘s middags was mijn man weer thuis en heeft hij S mee genomen om wat verhuis dozen te kopen en naar de auto wasstraat.

Wij doen elk weekend wel iets, binnen blijven met een peuter in een appartement is wat mij betreft geen optie. We hebben vrienden en familie ver weg dus daar logeren we regelmatig een weekend ivm verjaardagen ed, we gaan elke maand wel een keer naar Artis, de speeltuin in het park is favoriet, zo nu en dan gaan we naar Nemo, ergens lunchen, fietsen naar een speeltuin wat verder weg, de kinderboerderij, uit eten enz.

M is zo klein die vind alles nog wel best, zeker in de draagzak of doek, ik kan hem inderdaad overal mee naar toe slepen nog.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 05 Nov 2017 20:25

Re: Wat doen jullie in het weekend met de kinderen?

E slaapt alleen in bed en niet in de kinderwagen of auto, wij zijn dus best wel aan dr slaapjes gebonden waardoor we nog niet heel veel kunnen.
Meestal gaan we naar het centrum en daar dan lunchen of bij iemand op de koffie. Vorige week zijn we gaan kijken hoe J over de finish kwam na de halve marathon en hebben we daarna wat gedronken op het terras onder de luifel. Eind van de middag heeft ze altijd maar een slaapje van hooguit een uur en die hebben we toen overgeslagen. Gelukkig kan dat tegenwoordig op goede dagen met veel afleiding. Als ze wat groter is wil ik naar de kinderboerderij en hier om de hoek de eendjes voeren en spelen in het parkje.
Ik kijk er wel naar uit dat we weer wat meer kunnen want nu is het toch best wel wat plannen.
30-04-2017
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 05 Nov 2017 20:30

Re: Wat doen jullie in het weekend met de kinderen?

Ik ga meestal één dag iets doen (ballorig, tuincentrum, ergens lunchen, bos, kinderboerderij, etc). De andere dag heb ik nodig voor het huishouden en de was en doen we in huis wel wat (knutselen, uitgebreid met de lego spelen, hut bouwen)
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 05 Nov 2017 20:42

Re: Wat doen jullie in het weekend met de kinderen?

En doen jullie ook weleens gewoon wat voor jezelf, terwijl je kind alleen speelt? Of spelen jullie de hele dag met je kind?
❤ 7 juni 2018
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 05 Nov 2017 20:43

Re: Wat doen jullie in het weekend met de kinderen?

Haha doe niet zo gek, het is voor mij ook weekend ;) soms ga ik zelfs powernappen terwijl zij aan het spelen zijn.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 05 Nov 2017 20:44

Re: Wat doen jullie in het weekend met de kinderen?

Haha goed om te horen, dat doen wij hier ook weleens namelijk. :P Of vanmiddag ging ik even een serie kijken boven, m'n vriend was toen trouwens wel beneden bij stiefdochter, maar die deed ook iets voor zichzelf en stiefdochter was aan het puzzelen.
❤ 7 juni 2018
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 05 Nov 2017 20:47

Re: Wat doen jullie in het weekend met de kinderen?

Bliss, ik speel niet de hele tijd met ze. Ook niet toen ze klein waren, nu spelen we wel spelletjes of ik krijg thee van ze of een heel (speelgoed) maaltijd. Maar ze spelen vaak samen en ze kunnen ook goed alleen spelen.
Ik doe dan vaak dingen voor het huishouden of in de tuin. Maar lees ook wel eens een tijdschrift hoor ben echt niet de hele dag alleen met hun bezig, maar wordt wel regelmatig gestoord tijdens het lezen :-)
:heart: :heart: 2011
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 05 Nov 2017 21:08

Re: Wat doen jullie in het weekend met de kinderen?

Ik vind de weekenden momenteel zwaarder dan mijn werkdagen en snak nu dus naar de maandag. Dan kan ik namelijk gewoon mijn ding doen zonder de hele dag mama te horen en bipsen af te vegen enz. :smile:
Op zaterdag ben ik altijd gewoon erg moe van het werk en heb ik geen zin dus om iets te doen. Hij doet dan de grote weekboodschappen met de oudste en ik ga met de jongste in het kielzog de was doen en boven en beneden aan de schoonmaak. Als ze slapen 's middags doe ik vaak mee.
Op zondag sporten we om de beurt en gaan we daarna wel iets doen, vaak op familiebezoek of met goed weer naar buiten of naar Monkeytown, enz.
04-2014
10-2015
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 05 Nov 2017 22:22

Re: Wat doen jullie in het weekend met de kinderen?

Ik ga er liever op uit dan dat ik thuis hang. Heel af en toe komt het eens voor dat we een dagje thuis blijven maar meestal hebben we meer plannen dan tijd in het weekend. Weekenden vliegen altijd zo om!
Afbeelding
Afbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Nan