Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welk koolhydraatarm brood is lekker?

<<

Fiebie

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 18 Sep 2013 20:33

Bericht 05 Nov 2017 11:23

Welk koolhydraatarm brood is lekker?

Ivm zwangerschapsdiabetes adviseerde de diabetes verpleegkundige mij om koolhydraatarm brood te eten ipv gewoon brood. Maar... Welke is te eten en te betalen? Bij de Appie lag van Dr Atkins en betaal je ruim 2 euro voor een halfje!!! En die van de Jumbo adviseerde de verpleegkundige. Is enigzins betaalbaar maar droog!! Ook geroosterd krijg ik het nauwelijks weg...

Verder wellicht dames met (zwangerschaps) diabetes ervaring en voedingstips?
<<

Poutine

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 236

Geregistreerd: 15 Jul 2017 12:32

Bericht 05 Nov 2017 11:33

Re: Welk koolhydraatarm brood is lekker?

Ik ben sowieso niet zo van het koolhydraatarme brood, maar die van de Hoogvliet vond ik nog wel redelijk te eten.
En andere opties als ontbijt/lunch? Kwark, havermout, crackers?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Nov 2017 11:47

Re: Welk koolhydraatarm brood is lekker?

Mijn moeder heeft koolhydraatarm brood van de bakker. Misschien kan je bij een bakker in de buurt informeren.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Fiebie

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 18 Sep 2013 20:33

Bericht 05 Nov 2017 12:21

Re: Welk koolhydraatarm brood is lekker?

Dank jullie wel voor jullie tips! Als advies kreeg ik ook nog vezelrijke crackers van Wasa, maar die zijn zo slof! Verder wissel ik wel af hoor. Eet ook wel yoghurt, rijstewafels, en salade als lunch enzo, maar ik eet ook gewoon graag n lekkere boterham. Alleen is daar nu niks lekkers meer aan .

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers