Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is jouw lunch?

<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 25 Aug 2017 11:31

Re: Wat is jouw lunch?

Lekker!
Mijn lunch is een plakje bananenbrood en een verse ijskoffie, ik zit te werken bij de Coffeestar in de bibliotheek.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 25 Aug 2017 11:31

Re: Wat is jouw lunch?

Lekker Mizz_S!

Ik had gisteren ook een lekkere lunch. Een restje zalmsnippers met huttenkase, citroen, mosterd en dille. Op toast.

Vandaag heb ik een restje tomatensoep.

Ooh heerlijk Susan! Zowel je lunch als de plek waar je zit.
Let's discover the world together.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 25 Aug 2017 11:46

Re: Wat is jouw lunch?

Ik had een half bakje pasta salade van de AH, aangevuld met verse tomaatjes, spinazie en een paprika.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 25 Aug 2017 11:57

Re: Wat is jouw lunch?

Marin schreef:
Ooh heerlijk Susan! Zowel je lunch als de plek waar je zit.


Ja, alleen moet ik nu plassen en ik weet niet of ik mijn laptop wel onbeheerd kan achterlaten, maar om nou alles in te pakken, naar de wc te gaan, terug te komen en alles weer uit te pakken is ook weer zo duf. Vraag me altijd af hoe anderen dat doen die zitten te werken in een koffie/lunchtentje, misschien moeten die nooit naar de wc. :palm:
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem313

Bericht 25 Aug 2017 12:24

Re: Wat is jouw lunch?

Ik laat mn laptop altijd staan. Mocht je het eng vinden, kun je altijd een andere werkende vragen een oogje in het zeil te houden.
On topic at ik een restje Lady soep (lekker!) met een snee brood gevuld met spinazie, tomaat en kaas.
<<

Anoniem301

Bericht 25 Aug 2017 12:34

Re: Wat is jouw lunch?

Ik heb in de kantine wortelkoriandesoep gehaald, en eet daarbij zo'n broodje van de Lidl met geraspte kaas op de bovenkant. Daarop roomboter, jong belegen kaas en Italiaanse worst van de Vegetarische slager.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 25 Aug 2017 12:35

Re: Wat is jouw lunch?

Ik ben inderdaad toch maar gewoon gegaan zonder laptop, wc zit gelukkig direct om het hoekje. Bij Bagels & Beans moet je helemaal naar boven. Er zitten twee andere vrouwen te werken achter hun laptop, maar durfde het toch niet aan hen te vragen. Kan ook moeilijk verwachten dat als iemand mijn laptop meeneemt, zij erachteraan gaan.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 25 Aug 2017 12:38

Re: Wat is jouw lunch?

Ik ga dan ook gewoon hoor. Wel snel. Ik heb datzelfde probleem met baby soms in koffietentjes.
Let's discover the world together.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 25 Aug 2017 12:43

Re: Wat is jouw lunch?

2 walkorn broodjes met kipfilet en augurk.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem243

Bericht 25 Aug 2017 14:35

Re: Wat is jouw lunch?

Lekker Mizz S!

Ik heb geluncht bij Bagels & Beans, een bagel met hummus, zongedroogde tomaatjes en rucola en een bananen/aardbeiensapje, té lekker!
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 19:55

Bericht 25 Aug 2017 14:51

Re: Wat is jouw lunch?

ik vergrendelde mijn laptop wel altijd (Windows+L).

ik at vanmiddag een tosti en een broodje met hummus en komkommer.
Afbeelding
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 25 Aug 2017 15:20

Re: Wat is jouw lunch?

Ik heb regelmatig de vraag gekregen even een oogje in het zeil te houden op een laptop bij de Coffee compagny of de nagels and beans, geen probleem wat mij betreft.
Ik ga niet naar de toilet zonder baby, dan hou ik het op tot thuis of zoek ik een invalide toilet, dat voelt niet ok.

Ik had een salade met spinazie, little gem, kerstomaatjes, lente-ui, komkommer en wat balsamico dressing en een rijstenwafel met filet americain, lekker!!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Loes de Poes

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 48

Geregistreerd: 28 Sep 2013 11:31

Bericht 26 Aug 2017 13:18

Re: Wat is jouw lunch?

Twee mueslibollen met kaas en een glas water
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 03 Nov 2017 14:27

Re: Wat is jouw lunch?

Caulfield schreef:
Carrie schreef:
Caulfield schreef:Deze! Hij is er ook in een wortel-variant. De avocado en geitenkaas had ik er zelf op gedaan.

https://www.ah.nl/producten/product/wi3 ... tilla-wrap

Oh ik dacht dat het een recept was, maar het is echt een tortilla van bieten! Cool. Nog niet gespot in mijn AH, zal eens opletten. Ligt-ie bij jou naast de gewone wraps?


Bij mijn Appie ligt ie in het vak met de verse pasta's en sauzen. Ik vind ze echt lekker!


Ik twijfel er nu al een paar weken over om ze te kopen, omdat de suggesties op de verpakking me niet trekken en ik zoekende ben, hoe ik ze het best als lunch kan beleggen. Caulfield, Carrie (inmiddels?), nog inspiratie? Of moet ik even een nieuw topic aanmaken? :-)
L2014 & H2017
<<

IlikeBali

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 93

Geregistreerd: 11 Sep 2013 10:25

Bericht 04 Nov 2017 12:53

Re: Wat is jouw lunch?

4 broodjes met filet americain, hummus, kaas en salami.
<<

Anoniem278

Bericht 04 Nov 2017 12:55

Re: Wat is jouw lunch?

Ik kies weer crackers met rookvlees en augurkjes, want ik zit nu in die periode. (dat ik dat eet, dus)
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 04 Nov 2017 13:00

Re: Wat is jouw lunch?

Een tosti met kaas+ketchup en een haring met augurk.
#teammaple🍁
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 04 Nov 2017 13:54

Re: Wat is jouw lunch?

Pannenkoeken met stroop en suiker.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem243

Bericht 04 Nov 2017 13:55

Re: Wat is jouw lunch?

Lekker Quizzle! Heb ik ook wel weer eens zin in.

Ik had een Italiaanse bol met gekookte worst. Had 'm liever met pesto en carpaccio gehad ;)
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers