Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


November

<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 02 Nov 2017 18:36

Re: November

November bracht mij de eerste zware verkoudheid van het seizoen. Hopelijk is dat gauw weer over want over iets meer dan een week brengt november mij een huwelijk. Ik ga trouwen met mijn lief! Zoveel zin in!
Daarna wordt het ook weer lekker druk met sinterklaas en zo. Tijd voor een huwelijksreis hebben we niet :palm: .
<<

anoniem224

Bericht 02 Nov 2017 19:30

Re: November

Ik ga naar New York! Dat is eigenlijk wel het spannendst.
<<

Anoniem306

Bericht 02 Nov 2017 19:49

Re: November

De zaterdagen zijn aardig vol gepland. Volgend weekend naar de bios met schoonmoeder en daarna uiteten. Heerlijk een uitje zonder kinderen. Week daarna babyshower van schoonzus. Week daarna komt Sinterklaas op het werk van mijn schoonmoeder. Verder niet zo heel veel gepland. Op het werk voornamelijk aan het re-integreren na ziekte en overspannenheid.

Popcorn heel veel sterkte deze maand :hug: .
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 02 Nov 2017 20:06

Re: November

Ik ga volgend weekend met mn moeder naar Volendam. Verder nog niet heel veel plannen. Genieten van vriend en lekker de koudere dagen, thuis in een cocon hihi
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 02 Nov 2017 20:40

Re: November

Even denken, volgens mij heb ik al best leuke dingen gepland staan.
- Middagje naar het Openluchtmuseum en daarna uit eten
- Zaterdag is onze trouwdag, mijn man zegt dat we wat leuks gaan doen, ik weet nog niet wat want het is een verrassing
- We hebben een bruiloft van vrienden
- Ik ga lunchen en de stad in met vriendinnen
- Ik ga met (andere) vriendinnen Sinterklaas vieren eind november
En er zal vast nog wel wat bijkomen!
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 02 Nov 2017 20:43

Re: November

Ik krijg de sleutel van mijn appartement en ga verhuizen
<<

Anoniem242

Bericht 02 Nov 2017 21:50

Re: November

Charles super nieuws!!!

Nov staat in teken van mijn operatie. Grote operatie. En het uiteindelijke herstel daarvan.
Ik heb oprecht angst ervoor en dat is voor het eerst in mijn leven. Maar komt goed!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 03 Nov 2017 08:43

Re: November

Hier een drukke maand wel. Gister was mijn zoon jarig en dat vieren we zondag. Vanavond heb ik een date met Bazinga en onze mannen (de grote mannen, niet de kleintjes, die zijn uit logeren). Zaterdag heb ik de hele dag orkestrepetitie want binnenkort gaan we op concours. Zondag vieren we dus D.'s verjaardag, vet spannend. Zondagavond vertrekt mijn man voor een paar dagen op 'reis' (haha gewoon in NL, maar hij slaapt niet thuis) voor zijn werk. Ik ben dan dus alleen met D. en dat vind ik ook best spannend want dat is nog nooit gebeurd (meerdere dagen achter elkaar dan dus).
Volgend weekend hebben we geen plannen, er wordt dan wel nog iets geleverd voor ons tv-meubel en we gaan dan de woonkamer verder afmaken.
Het weekend daarop is het concours van m'n orkest, dus daar ben ik de hele zaterdag mee zoet, het is in Zutphen dus voor ons een stukje rijden. Na afloop gaan we met z'n allen uit eten. Zondag misschien nog naar een Sinterklaasintocht.
De rest van november is nog vrij geloof ik.

♥♥
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 03 Nov 2017 08:58

Re: November

Ik hoop deze maand te bevallen en dan liefst zo snel mogelijk :redface:
Sinds deze week onder controle van het ziekenhuis vanwege te hoge bloeddruk en iets te veel eiwitten in de urine (niet te veel, maar wel op het randje), dus als het erger wordt, word ik ingeleid, maar ik hoop gewoon dat het één dezer dagen spontaan begint.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 03 Nov 2017 09:13

Re: November

Ik ga volgende week een weekend naar Berlijn en eind november naar het concert van Rondé. Verder geen spectaculaire plannen deze maand. Ik heb zin in december!
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 03 Nov 2017 09:23

Re: November

Vanaf november is het hier altijd druk, druk, druk.

Verjaardag van mijn neefje, verjaardag van mijn schoonmoeder, eigen verjaardag, intocht Sinterklaas. Volgens mij heb ik tot het eind van dit jaar geen weekend meer vrij. Gelukkig wel veel leuke dingen.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 03 Nov 2017 09:35

Re: November

Ik vind november een rare maand; te donker voor herfst maar net geen winter, net geen feestmaand, maar toch druk met voorbereidingen...

Ik ben woensdag begonnen met werken en heb zo min mogelijk in gepland. Ik heb wel straks de eerste vaccinaties voor de jongste, een bruiloft, twee verjaardagen en een Sinterklaas feest op m’n werk.
L2014 & H2017
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers