Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verbruik databundel

<<

Anoniem223

Bericht 01 Nov 2017 13:29

Verbruik databundel

Kun je ergens op je iPhone zien waar je je databundel precies aan opmaakt? Ik heb 5GB en ben er nu dus al doorheen (moet nog 13 dagen). Thuis zit ik altijd op wifi, dus het zou allemaal buitenshuis zijn gebeurd. Ik ben wel 2 dagen in Barcelona geweest, dat kan ook wel het eea hebben gekost. Ik zie wel dat ik bv donderdag 19-10 ruim 1GB heb gebruikt, ik zat toen ziek thuis. Hoe kan dat? Toen ik nog kon hardlopen gebrujikte runkeeper, Nike+ en Spotify wel redelijk wat MB's, vandaar dat ik toen een grotere bundel heb genomen.
Maar 5GB opmaken in 2 weken is toch belachelijk?
T-Mobile kan die gegevens niet verstrekken en op mijn iPhone vind ik alleen hoeveel MB's per app gebruikt worden, niet wat ik per dag gebruik aan welke apps.
<<

Anoniem278

Bericht 01 Nov 2017 14:18

Re: Verbruik databundel

Volgens mij niet. Je kunt zoals jij zegt wel zien welke apps veel kosten aan data, misschien weet je nog of je op die dag veel op die apps zat? Het kan natuurlijk wel zo zijn dat je de wifi het toen niet deed, of iets dergelijks.

Echter, ik heb 10GB per maand (ze verdubbelen mijn 5) en ik red niet eens een kwart terwijl ik regelmatig buiten de deur van mijn telefoon en apps gebruik maak, dus ik vind 5gb in vijftien dagen wel extreem. Ik heb ook veel uitgezet bij mobiel internet.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 01 Nov 2017 14:20

Re: Verbruik databundel

Je kan wel weer apps downloaden die dat verbruik bijhouden. Maar je kan niet terughalen op welke dag, je wat hebt verbruikt., Kan het niet zo zijn dat je die dag niet op de wifi zat toen je thuis was?
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 01 Nov 2017 14:29

Re: Verbruik databundel

Ja, ik zou ook haast zeggen dat je die dag niet op Wi-Fi zat dan! Ik heb 4gb en ben daar ook regelmatig in 3 weken doorheen, terwijl ik voorheen met 1gb al een eind kwam. Is bij mij sinds ik Spotify en een podcast app vaak buiten de deur gebruik. Wat ik nu vaak die is van te voren playlist/podcast downloaden en dan buiten de deur offline luisteren.
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 679

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:11

Bericht 01 Nov 2017 15:17

Re: Verbruik databundel

Heb je misschien wifi assistentie aanstaan? Instellingen, mobiel netwerk, bijna helemaal onderaan.
03/2019
11/2020
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11403

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 01 Nov 2017 22:39

Re: Verbruik databundel

Via de tmobile app kun je dat inzien.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem255

Bericht 02 Nov 2017 00:11

Re: Verbruik databundel

Ik ben er tegenwoordig ook super snel doorheen. Waar ik eerst vaak nog 200mb over had, zit ik nu vaak al met 3 weken op 0. Thuis, bij vrienden en familie en op het werk heb ik wifi.

Naar mijn idee is het vanaf het moment dat je voortaan ook in de eu vanuit je bundel kunt internetten. Alsof je mb's sinds die tijd ineens sneller gaan.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers