Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat voor forummer ben jij vooral?

Wat voor forummer ben jij vooral?

Meelezer
12
21%
Reageren bij interesse
40
71%
Advies geven
3
5%
Advies vragen
1
2%
 
Aantal stemmen : 56
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 01 Nov 2017 10:56

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Weet je wat ik ook het nadeel vind van zulke kletstopics? Het wordt dan altijd zo'n 'ik moet op iedereen reageren' situatie en dan haak ik al snel af. Want ik vind zo'n rijtje "Marin, wat leuk zeg wat je gepunnikt hebt! Cotton, mooie kleur garen. Elliot, waar heb je dat punnikpoppetje vandaan?" altijd lastig, als je iemand vergeet is het lullig en ik heb ook niet op iedereen iets te zeggen. En als ik een tijdje niet ben geweest en er zijn 10 reacties gekomen met nieuwe punnikplaatjes dan heb ik al geen zin meer om aan een reactie te beginnen. Dus dan reageer ik helemaal niet meer.

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Nov 2017 10:56

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Precies! Maar feel free om het te openen (niet alleen aan jou gericht hoor), wie weet is er toch wat animo, maar meestal loopt het na verloop van tijd wel dood.

Ho ho, dat was mijn topic Cotton :razz: Inderdaad, ik probeerde daarmee het stomme vragen topic beetje leeg te trekken qua schema vragen. Elliot had daar wel goed antwoord in gegeven overigens.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 01 Nov 2017 10:57

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Marin schreef:Precies! Maar feel free om het te openen (niet alleen aan jou gericht hoor), wie weet is er toch wat animo, maar meestal loopt het na verloop van tijd wel dood.

Ho ho, dat was mijn topic Cotton :razz: Inderdaad, ik probeerde daarmee het stomme vragen topic beetje leeg te trekken qua schema vragen. Elliot had daar wel goed antwoord in gegeven overigens.

Ja ik zag dat Elliot de tip gaf dat er al een topic over was. :smile:
<<

Anoniem304

Bericht 01 Nov 2017 10:58

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Elliot schreef:Weet je wat ik ook het nadeel vind van zulke kletstopics? Het wordt dan altijd zo'n 'ik moet op iedereen reageren' situatie en dan haak ik al snel af. Want ik vind zo'n rijtje "Marin, wat leuk zeg wat je gepunnikt hebt! Cotton, mooie kleur garen. Elliot, waar heb je dat punnikpoppetje vandaan?" altijd lastig, als je iemand vergeet is het lullig en ik heb ook niet op iedereen iets te zeggen. En als ik een tijdje niet ben geweest en er zijn 10 reacties gekomen met nieuwe punnikplaatjes dan heb ik al geen zin meer om aan een reactie te beginnen. Dus dan reageer ik helemaal niet meer.

:nopompom: :nopompom:

Ja dat iemand vergeten is lullig ben ik al vanaf gestapt hoor. Ik reageer op wat ik tof vind of me aanspreekt.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 01 Nov 2017 11:01

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Ja dat doe ik meestal ook maar ik lees hier toch regelmatig dat mensen het vervelend vinden als er niet op hun gereageerd wordt en daarbij wil ik natuurlijk ook niet onsympathiek overkomen ( :smile: ).

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Nov 2017 11:03

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Ik kijk een beetje per keer. Het gebeurt mij ook wel eens dat een topic stilvalt nadat ik gereageerd heb met bijv een outfitje van O of iets anders, tja dat is dan maar zo. Maar als ik nog wel iets leuks heb om te zeggen (bijv laatst toen Nan leuke kleertjes had gekocht voor J maar er was al een paar wkeen niet op gereageerd ofzo) dan reageer ik alsnog omdat die kleertjes nog net zo leuk zijn als toen ze het postte alleen zag ik het pas later. Zo bekijk ik t beetje per keer. Maar ik ga inderdaad niet hele lijstjes af, ja soms, maar lang niet altijd meer.
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 01 Nov 2017 11:04

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Ja dat werkt wel het beste denk ik Marin. Ik vind juist die lijstjesdingen zo onoprecht overkomen. Laatst zag ik dat ook weer ergens, dan krijgt de ene forummer een heel uitgebreid compliment van 3 zinnen en bij de ander staat er: Leuk zeg.

♥♥
<<

Anoniem306

Bericht 01 Nov 2017 11:05

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Maar je kan toch ook niet op alles en iedereen reageren (of zwengel ik nu weer een discussie aan, die we hadden afgesloten :nopompom: )
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Nov 2017 11:07

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Julia schreef:Maar je kan toch ook niet op alles en iedereen reageren (of zwengel ik nu weer een discussie aan, die we hadden afgesloten :nopompom: )


Nou ja kan kan. Je kunt soms best even de tijd nemen om een stuk terug te lezen en de moeite te nemen om op meer mensen te reageren. Soms doe ik dat wel. Maar zodra het verplicht voelt is het niet meer zo leuk. Dat had ik met ons Lente Mama topic ook. Op een gegeven moment wordt het toch wel een beetje een opsomming van de rest. Ik ging er vaak wel even voor zitten (op m'n werk :silent: ) maar het moet wel een beetje authentiek blijven.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem243

Bericht 01 Nov 2017 12:22

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Ik lees heel veel mee, reageer op wat ik interessant vind of als ik iets kan bijdragen (maar dat idee heb ik niet vaak en ik reageer ook altijd maar vanuit mijn eigen ervaring/referentiekader, echt advies geven ben ik slecht in), ben dol op loze plemp-topics die niet erg inhoudelijk ergens over gaan en vind het ook lastig om altijd op iedereen te reageren in langlopende topics, want gevoelsmatig wil ik dat wel maar het is gewoon te veel werk en soms heb ik simpelweg niks te zeggen. Ik open niet vaak topics, soms als ik een vraag heb, heel soms als me iets te binnen schiet waarvan ik denk; leuk voor een topic. Dus in welk vakje ik hoor weet ik niet.
<<

Bing

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 28

Geregistreerd: 09 Apr 2016 16:32

Bericht 01 Nov 2017 13:20

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Ik ben een jarenlange meelezer maar ga proberen wat mee te schrijven!
<<

Anoniem304

Bericht 01 Nov 2017 13:21

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Bing schreef:Ik ben een jarenlange meelezer maar ga proberen wat mee te schrijven!

Leuk! Jij was hier begin dit jaar wel wat meer toch?
<<

Bing

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 28

Geregistreerd: 09 Apr 2016 16:32

Bericht 01 Nov 2017 13:34

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Ja klopt! 25 keer gepost :laughcry:
<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:33

Bericht 01 Nov 2017 13:44

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Al jarenlang een meelezer. Ik neem de tijd niet om mee te posten, ga nu weer eens een poging wagen!
<<

Anoniem304

Bericht 01 Nov 2017 13:47

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Bing schreef:Ja klopt! 25 keer gepost :laughcry:

Haha beter iets dan niets!
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 01 Nov 2017 14:52

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Ik lees eigenlijk alleen wat ik interessant vind en soms reageer ik daar op, soms lees ik alleen mee. Heel veel topics open ik niet. Of ik reageer als ik iets voorbij zie komen waarvan ik wel een ervaring kan delen maar het niet per se interessant vind.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

anoniem224

Bericht 01 Nov 2017 15:56

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Laatste tijd steeds meer meelezer. Soms reageer ik uit interesse (of verveling). Heel af en toe vraag ik tips ergens over, maar dat is echt maar heel zelden.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 01 Nov 2017 15:59

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Elliot schreef:Weet je wat ik ook het nadeel vind van zulke kletstopics? Het wordt dan altijd zo'n 'ik moet op iedereen reageren' situatie en dan haak ik al snel af. Want ik vind zo'n rijtje "Marin, wat leuk zeg wat je gepunnikt hebt! Cotton, mooie kleur garen. Elliot, waar heb je dat punnikpoppetje vandaan?" altijd lastig, als je iemand vergeet is het lullig en ik heb ook niet op iedereen iets te zeggen. En als ik een tijdje niet ben geweest en er zijn 10 reacties gekomen met nieuwe punnikplaatjes dan heb ik al geen zin meer om aan een reactie te beginnen. Dus dan reageer ik helemaal niet meer.


Hierdoor reageer ik dus ook niet op kletstopics.

Ik reageer bij interesse, en geef advies als ik iets zinnigs te melden heb, maar dat is natuurlijk niet bij alles.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem315

Bericht 01 Nov 2017 17:34

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Ik doe van alles wat. Dus ik heb 'bij interesse' gekozen. Maar voor mij dekt dat de lading niet.
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 718

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:37

Bericht 01 Nov 2017 18:29

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

ik ben een trouwe meelezer, omdat ik eigenlijk altijd op mn telefoon zit en ik gewoon te lui ben om me aan te melden of te reageren :laughcry:
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 01 Nov 2017 18:31

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Oh herkenbaar Elliot. Ik voel me altijd lullig als ik op iemands punnikjereactie vergeet te reageren. Vanaf mijn telefoon forumen is ook wel rot want ik kan niet alle reacties zien die onder je typschermpje staan. Toen ik nog vanaf een computer reageerde (back in the days toen ik nog tijd had om zomaar achter een computer te zitten) reageerde ik ook veel meer.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron