Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zoveel (extra) liefde om je heen als je zwanger bent.

<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 13:36

Bericht 28 Okt 2017 10:10

Zoveel (extra) liefde om je heen als je zwanger bent.

Ervaren jullie dat ook zo? Mijn omgeving is echt zo ontzettend lief. We zijn zo verwend met cadeautjes, kaartjes en leuke reacties.
Ook zijn mensen extra voorzichtig met me merk ik, ik wilde afgelopen week een bureaustoel een trap op tillen, zegt mijn collega: ben je gek geworden? Geef mij maar joh!
En als ik moe ben na een dag werken zegt de directeur: ga lekker optijd naar huis he, ik heb liever dat je morgen weer fris en fruitig bent. En mijn moeder is ook zo lief, meer appjes enzo. Ik had dit niet echt verwacht hoor!
Hoe hebben jullie dat ervaren?
Laatst gewijzigd door Flore op 28 Okt 2017 10:29, in totaal 1 keer gewijzigd.
Boys rule!
2018 / 2020
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 28 Okt 2017 10:17

Re: Zoveel (extra) liefde om je heen als je zwanger bent.

Ja, herkenbaar. Tot de baby geboren werd, toen was iedereen vooral into de baby. :smile:

Super lief van je omgeving, ik zou zeggen; geniet er lekker van!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 28 Okt 2017 10:23

Re: Zoveel (extra) liefde om je heen als je zwanger bent.

Mwah.. ik mocht van mijn mannelijke collega niet meer tillen ;)
Maar heb helaas ook vaak zat gehoord: Je bent niet ziek.. je bent zwanger...
<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 13:36

Bericht 28 Okt 2017 10:30

Re: Zoveel (extra) liefde om je heen als je zwanger bent.

SoGood schreef:Ja, herkenbaar. Tot de baby geboren werd, toen was iedereen vooral into de baby. :smile:

Super lief van je omgeving, ik zou zeggen; geniet er lekker van!


Hahaha ja dat hoor ik vaak van vriendinnen enzo. Dat neem ik maar voor lief dan;-)
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 28 Okt 2017 10:49

Re: Zoveel (extra) liefde om je heen als je zwanger bent.

Bij de eerste wel heel veel, bij de tweede veel minder en bij deze moet nog blijken..
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 28 Okt 2017 13:35

Re: Zoveel (extra) liefde om je heen als je zwanger bent.

Jazeker maar bij een tweede is dat wel veel minder dan bij eerste vind ik.

Daarbij liepen de bekendmaking van mijn zwangerschap en het bericht dat mijn moeder ongeneeslijk ziek bleek te zijn echt parallel aan elkaar dus mensen leefden toen zo mee. Dat was wel echt hartverwarmend.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 28 Okt 2017 13:46

Re: Zoveel (extra) liefde om je heen als je zwanger bent.

Leuk!! Ik herken het niet helemaal, maar vooral het contact met mijn moeder is wel 180 graden gedraaid sinds de zwangerschap van T en sinds hij er is. Ik spreek haar veel vaker, en ze is zo verliefd op hem. Echt tof.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem306

Bericht 28 Okt 2017 14:03

Re: Zoveel (extra) liefde om je heen als je zwanger bent.

In het begin van de zwangerschap wel. Leuke reacties gekregen en ook heel veel kaartjes en ook heel lief cadeautjes. Op mijn werk ook. Maar naarmate ik verder in de zwangerschap kwam, werd dat toch wel een heel stuk minder. Jammer dat er op mijn werk ook niet altijd heel begrijpend werd gereageerd als ik wat aangaf (zelfs door vrouwen die al zelf kinderen hadden). In mijn verlof hoorde ik helemaal niks meer van de buitenwereld. Bij de tweede was het al vanaf het begin toch gelijk een stuk minder. Nog steeds leuke reacties, maar een heel stuk minder kaarten en cadeautjes. De nieuwigheid was er al natuurlijk al af :laughcry: .
<<

Joontjuh

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:04

Bericht 30 Okt 2017 21:41

Re: Zoveel (extra) liefde om je heen als je zwanger bent.

Ik zei tijdens mijn zwangerschappen vaak zelf “ik ben zwanger, niet gehandicapt”. Vond het zwaar irritant als mensen voor mij gingen beslissen wat wel en niet zou kunnen. Ik ken mijn lichaam, zij niet...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 30 Okt 2017 21:45

Re: Zoveel (extra) liefde om je heen als je zwanger bent.

Jaa zeker! Zoveel lieve kadootjes en gelukwensen.
En collega's, vrienden en familie die zeggen kijk uit en pas je op en ik doe dit of dat wel.
Maar zeg dan ook vaak van kan het nog wel hoor :wink:
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 31 Okt 2017 00:41

Re: Zoveel (extra) liefde om je heen als je zwanger bent.

Ja en nee.... mijn moeder is enorm lief, maar wel op het betuttelende af haha. Ze behandeld me alsof ik al een toeter van 9 maanden heb en amper nog kan lopen. Maar ik weet dat ze het goed bedoelt.
Op mijn werk is het helaas een en al onbegrip en totaal geen liefde, dat is wel erg jammer. Het enige wat ik ervaar is onbegrip voor het feit dat ik nog gedeeltelijk in de ziektewet zit en gepush om weer te komen werken.
Ik vind het wel superlief om te zien hoeveel mensen er aan ons denken en een kaartje sturen of zelfs met een cadeautje aan komen, superlief! Oh en de zeeman,wibra,prenatal etc draaien sowieso dubbele omzet sinds mijn moeder weet dat ze oma gaat worden :laughcry:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 31 Okt 2017 10:28

Re: Zoveel (extra) liefde om je heen als je zwanger bent.

Wat fijn dat je het zo ervaart Flore! Ik open dit topic steeds en weet niet echt wat ik moet reageren want ik heb 't zelf neutraal ervaren maar ik word dan telkens blij van jouw berichtje.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 31 Okt 2017 10:37

Re: Zoveel (extra) liefde om je heen als je zwanger bent.

Ja, super om mee te maken. :love:
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 20:55

Bericht 31 Okt 2017 12:23

Re: Zoveel (extra) liefde om je heen als je zwanger bent.

Hier nog niets gemerkt van extra liefde, kaartjes of cadeautjes. Wel enthousiast reacties als we het nieuws vertellen hoor maar verder niet.
Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers