Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe naam

<<

Anoniem245

Bericht 30 Okt 2017 23:51

Re: Nieuwe naam

:wtf:
<<

Anoniem252

Bericht 30 Okt 2017 23:57

Re: Nieuwe naam

:popcorn:
<<

Anoniem282

Bericht 31 Okt 2017 00:27

Re: Nieuwe naam

Caulfield schreef:
Dee schreef:Wauw... Fedora, heb je weet eens gezopen?


Hou eens op.


Dit is wel makkelijk willen scoren, Dee. Bovendien wist je zelf opeens de 'r' niet meer op je toetsenbord te vinden, dus dat zou ik me bij jou ook kunnen afvragen. Voegt ook niets toe, lijkt me.
<<

Anoniem257

Bericht 31 Okt 2017 01:08

Re: Nieuwe naam

Sodeju,is dit nog steeds gaande?

Mijn opmerking/tip was inderdaad niks mis mee en goed bedoeld. Het is gewoon rete handig als je bepaalde woorden niet weet. That was all.

En Thanks ladies die beamen dat het niks raars is!
<<

Anoniem221

Bericht 31 Okt 2017 09:24

Re: Nieuwe naam

Laten we even beginnen bij het begin. Ik postte dat ik problemen had met pinnen in Duitsland. Hoe we het ook probeerden, de pas werd door het apparaat niet geaccepteerd. 'Wij domme Nederlanders' willen altijd pinnen, waarop mijn ex-collega (die in Duitsland woont en in een Duits ziekenhuis ligt) reageerde met 'Of zijn Duitsers gewoon te langzaam in hun ontwikkeling?. In niets stond dat ik een probleem had met de Duitse taal (Of dat mijn ex-collega dat had gezegd overigens), maar wel dat ik stond te shaken op mijn grondvesten. En dan komt Betty met GT! Niets mis mee. Want stel dat er in mijn update stond dat ik de taal niet machtig was, dan was GT een goede. Het probleem is dat ik geen enkele taal meer machtig ben als me zoiets overkomt. Ik herinner me nog dat een Duits stel me vroeg waar ze lekker konden eten, in eigen dorp, en ik het heb afgedaan met 'alles is gesloten op maandag' om vervolgens verse pizza te ruiken. Een paar uur nadat ik thuis was update ik mijn facebookprofiel, daar waar Betty op reageerde. Mijn man werd er pissig van want 'dat doet ze vaker'. En met dat 'dat doet ze vaker' doelde hij op andere betweterige reacties op mijn stomme updates. Of het zo is? Geen idee. Kan alleen maar zeggen dat ik op dat moment zijn gevoel voelde. En mijn ex-collega reageerde ook nog en sorry, dat versterkte het gevoel dubbel.

Dee, dat was er weer één onder de gordel hè. Dank je. Je hebt bij zijn grote god niet door wat er hier aan de hand is, maar hé één keer gebiecht dat je een alcoholist bent, dan ben en blijf je alcoholist als je reactie afwijkt van de norm, die JULLIE hebben gesteld. Wacht, ik zie net dat de winkel al twaalf minuten open is. Ik moet op zijn minst mijn vervolg halen. Weet je wel waarom ik ooit heb gebiecht te denken dat ik een alcoholist ben? Weet je dat? Door een bericht van een andere forummer die vervolgens meerdere forummers heeft opgelicht, omdat ze haar drank nodig was. Maar kennelijk heb ik credits gekregen door te denken. Mijn probleem is opgelost, maar wacht!! Die kan niet opgelost zijn, want eens een alcoholist, altijd alcoholist toch? Ook al ging het op dat moment om een vermoeden. En dan wil ik ook nog zwanger raken. Ben ik helemaal van de pot gerukt!?

Mensjes, ik heb mijn vermoedden geuit (in 2013). Vervolgens aangegeven tien dagen nuchter te zijn. Die tien dagen werden in verloop van tijd maanden. En die maanden werden jaren. Als het nog niet duidelijk was zeg ik het nu nog een keer, ik heb een man die alcohol verfoeit, een hekel heeft aan mensen die menen dronken te mogen zijn en mij een trap onder mijn hol verkoopt als ik er alleen maar aan denk. Weet je wat hij in een supermarkt zegt? "Doe maar Fedora, toe, pak maar. Je weet dat ik van je af wil als je gaat drinken". En denk jij dat ik dan nog drink? Mijn man is mijn alles. Belangrijker dan alcohol, belangrijker dan wat dan ook. Maar God, Fedora heeft gezopen. Chapeau!
<<

Anoniem304

Bericht 31 Okt 2017 09:26

Re: Nieuwe naam

Guattari schreef:
Caulfield schreef:
Dee schreef:Wauw... Fedora, heb je weet eens gezopen?


Hou eens op.


Dit is wel makkelijk willen scoren, Dee. Bovendien wist je zelf opeens de 'r' niet meer op je toetsenbord te vinden, dus dat zou ik me bij jou ook kunnen afvragen. Voegt ook niets toe, lijkt me.

Ach ze zegt alleen wat (bijna) iedereen denkt.
<<

Anoniem221

Bericht 31 Okt 2017 09:35

Re: Nieuwe naam

Cotton schreef:
Guattari schreef:
Caulfield schreef:
Hou eens op.


Dit is wel makkelijk willen scoren, Dee. Bovendien wist je zelf opeens de 'r' niet meer op je toetsenbord te vinden, dus dat zou ik me bij jou ook kunnen afvragen. Voegt ook niets toe, lijkt me.

Ach ze zegt alleen wat (bijna) iedereen denkt.


En omdat ze het denkt is het waar? O wacht, bijna iedereen dacht het. Wat fijn! Wil je nu een sticker?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 31 Okt 2017 09:37

Re: Nieuwe naam

Wat was er dan aan de hand gisteravond Fedora? En hoe gaat het nu met je? Want het ging niet helemaal lekker volgens mij.
Let's discover the world together.
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 31 Okt 2017 09:38

Re: Nieuwe naam

Lieve Fedora, het ging mensen erom dat je niet inzag dat je onnodig tekeer begon te gaan tegen Betty, dat komt voor de meeste forummers heel raar over en compleet uit het niets, ik weet niet waarom haar opmerking zo betweterig overkomt op jou en je man, maar er is echt niets verkeerd aan die opmerking. Het is júist een handige tip op dat moment, omdat je zelf aangeeft dat wanneer je in paniek bent, je in geen enkele taal op een woord kunt komen. Dan is dat toch juist handig? Ik gebruik het voor de gekste woorden, en wanneer ik de vertaling dan zie denk ik “oh ja, dat wist ik eigenlijk wel.” Waarom voel je je zo aangevallen door die tip? Dat kun je jezelf beter afvragen, denk ik. Ik vind het niet helemaal gezond eigenlijk dat jouw man al je Facebook reacties scant en dan voor je gaat bepalen welke hem aanstaan, en welke niet. Maar daar heb ik verder niets mee te maken natuurlijk, ik hoop alleen wel dat je daarin je eigen grenzen aangeeft, en je eigen beslissingen maakt.

Die opmerking over alcoholgebruik gaat inderdaad te ver en slaat ook negens op. Je hoeft helemaal niet voor altijd een alcoholist te zijn en het is echt heel knap als je voor langere tijd van de alcohol afblijft. En al deed je dat niet, daar heeft niemand verder echt iets mee te maken. Ik vraag me gewoon af of je zelf in de gaten hebt dat het voor de meeste forummers heel raar overkomt wanneer je ineens zo totaal uit je plaat gaat? Op zo’n moment maak ik me ook zorgen ja, dat zou ik bij iedereen hebben, dat is niet omdat jij toevallig Fedora bent.
<<

ChiQ

Bericht 31 Okt 2017 09:39

Re: Nieuwe naam

:palm: i cant.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 31 Okt 2017 09:42

Re: Nieuwe naam

Je kunt toch ook een keer dronken zijn zonder direct alcoholist te zijn? Niemand heeft het woord alcoholist genoemd, ook Dee niet, al was het niet heel netjes geformuleerd misschien.
Het is bij mij ook langsgekomen in m'n gedachten, dronken, zwanger, zware pms, iets waardoor er iets triggerde in dat koppie, geen idee wat. Maar hoe je je gisteravond gedroeg was ook voor jouw doen raar. Dat is toch zorgelijk? Was je man er wel? Hjj was toch weer in 't ziekenhuis met z'n hart? Gaat het allemaal goed met hem?
Let's discover the world together.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11586

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 31 Okt 2017 09:43

Re: Nieuwe naam

WoW WoW WoW dit gaat echt niet goed zo. Het laatste verhaal is super onsamenhangend weer. Ik snap er echt niets van. Het lijkt er op alsof je weer vol in een paniekaanval zit en echt geen idee meer hebt wat je doet. En dit is niet leuk om te horen maar zoals ik het nu lees is zwanger worden echt niet het meest briljante plan. Daar gaat het nu niet om, maar hoe je nu om je heen schopt en er vanalles bij haalt klinkt het echt als pure paniek. Daarbij waar is je eigen mening gebleven ik lees de hele tijd mijn man vind....
2015 💙
<<

Anoniem221

Bericht 31 Okt 2017 09:43

Re: Nieuwe naam

Marin schreef:Wat was er dan aan de hand gisteravond Fedora? En hoe gaat het nu met je? Want het ging niet helemaal lekker volgens mij.


Het is al zes maanden mis. Gisteren was kennelijk de druppel.
<<

Anoniem304

Bericht 31 Okt 2017 09:47

Re: Nieuwe naam

Fedora schreef:
Cotton schreef:
Guattari schreef:
Dit is wel makkelijk willen scoren, Dee. Bovendien wist je zelf opeens de 'r' niet meer op je toetsenbord te vinden, dus dat zou ik me bij jou ook kunnen afvragen. Voegt ook niets toe, lijkt me.

Ach ze zegt alleen wat (bijna) iedereen denkt.


En omdat ze het denkt is het waar? O wacht, bijna iedereen dacht het. Wat fijn! Wil je nu een sticker?

Dat staat er niet. Ik zeg alleen dat ze zegt wat bijna iedereen denkt.
<<

Anoniem328

Bericht 31 Okt 2017 09:48

Re: Nieuwe naam

1 oprechte vraag. Waarom ga je dan in godsnaam voor een kindje? Werk toch alsjeblieft eerst aan jezelf voordat je überhaupt over kinderen nadenkt.
Ik denk dat iedereen zich hier (terecht) zorgen om je maakt.
<<

Anoniem221

Bericht 31 Okt 2017 09:48

Re: Nieuwe naam

Het is de toon die de muziek maakt. Ik ben echt een heks van een vrouw, soms. Maar als ik dan 'lieve Fedora' lees dan smelt mijn hart. Ik heb je hele bericht gelezen, Sugarfall. Het probleem is dat het hier om verschillende redenen mis is. Niet in onze liefde voor elkaar, niet qua huisvesting, niet eens om ons. Het is gewoon mis
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 31 Okt 2017 09:49

Re: Nieuwe naam

Wát is er dan mis?
Let's discover the world together.
<<

Burgemeester Sil

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 07 Jun 2017 10:37

Bericht 31 Okt 2017 09:52

Re: Nieuwe naam

We hebben besloten om dit topic te gaan sluiten.
Fedora, jij krijgt zo een privé bericht van ons.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers