Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wintertijd

<<

Anoniem306

Bericht 29 Okt 2017 15:20

Re: Wintertijd

Ik vind de winter- en zomertijd prima. Ik heb er alleen last van bij de zomertijd, maar goed, dat komt uiteindelijk ook weer goed. Ik vind het fijn dat we dan het zonlicht het meest benutten. Helaas beide kinderen er vannacht wel een beetje van slag. De oudste was al om 3:30 wakker :sleep: en is daarna om 5:30 tv gaan kijken. Gelukkig heeft mijn man het allemaal geregeld vannacht.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 29 Okt 2017 15:47

Re: Wintertijd

Taeda schreef:
SoGood schreef:Ik ben weleens een uur langer jarig, ik stem dus voor de wintertijd! :smile:

Ik ook!


Wat leuk! Dan ben jij ook op zeer korte termijn jarig (geweest)!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 29 Okt 2017 16:50

Re: Wintertijd

Julia schreef:Ik vind de winter- en zomertijd prima. Ik heb er alleen last van bij de zomertijd, maar goed, dat komt uiteindelijk ook weer goed. Ik vind het fijn dat we dan het zonlicht het meest benutten. Helaas beide kinderen er vannacht wel een beetje van slag. De oudste was al om 3:30 wakker :sleep: en is daarna om 5:30 tv gaan kijken. Gelukkig heeft mijn man het allemaal geregeld vannacht.


Maar dat de oudste al om 3.30 wakker was heeft toch niks met de wintertijd te maken? Ik kan me dat te minste niet voorstellen, aangezien het dan net een half uurtje vroeger is.

5.30 is wel erg vroeg! :thumbdown:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem280

Bericht 29 Okt 2017 17:13

Re: Wintertijd

Lady schreef:Ik heb trouwens ook weleens nachtdienst gehad toen de wintertijd inging. Dat is wel een pittige nacht dan hoor!


Ik heb het nog nooit zo druk gehad in een nachtdienst.
En ja, ik heb het 2x 3 uur zien worden en in dat uur kreeg ik precies dezelfde bellen als ervoor.

Mijn uur extra wordt sinds dit jaar wel uitbetaald, waar normaal altijd 8 uren staat, staat er nu 9 uren.
Zat met een collega die al jaren nachten draait en al jaren in deze instelling werkt.
Ze zei, eerder stond er altijd 8 uren.
Word dus uitbetaald.
<<

Anoniem306

Bericht 29 Okt 2017 17:25

Re: Wintertijd

Lady schreef:
Julia schreef:Ik vind de winter- en zomertijd prima. Ik heb er alleen last van bij de zomertijd, maar goed, dat komt uiteindelijk ook weer goed. Ik vind het fijn dat we dan het zonlicht het meest benutten. Helaas beide kinderen er vannacht wel een beetje van slag. De oudste was al om 3:30 wakker :sleep: en is daarna om 5:30 tv gaan kijken. Gelukkig heeft mijn man het allemaal geregeld vannacht.


Maar dat de oudste al om 3.30 wakker was heeft toch niks met de wintertijd te maken? Ik kan me dat te minste niet voorstellen, aangezien het dan net een half uurtje vroeger is.

5.30 is wel erg vroeg! :thumbdown:


Geen idee of het met wintertijd heeft te maken, het was iig zelfs voor zijn errug vroeg. De jongste heeft ook aardig liggen spoken in bed. Vanavond weer herkansing.
<<

Anoniem280

Bericht 29 Okt 2017 17:31

Re: Wintertijd

Toen ik vanmorgen thuis kwam, waren de kinderen net wakker.
Netjes, oude tijd half 9.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 29 Okt 2017 17:51

Re: Wintertijd

SoGood schreef:Wat leuk! Dan ben jij ook op zeer korte termijn jarig (geweest)!

Afgelopen donderdag. Ik vond het als kind echt tof dat uur extra, dat had bijna niemand natuurlijk.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 29 Okt 2017 19:04

Re: Wintertijd

Taeda schreef:
SoGood schreef:Wat leuk! Dan ben jij ook op zeer korte termijn jarig (geweest)!

Afgelopen donderdag. Ik vond het als kind echt tof dat uur extra, dat had bijna niemand natuurlijk.

Gefeliciteerd nog! Ja, dat is natuurlijk ook wel heel cool. :smile:
<<

anoniem224

Bericht 29 Okt 2017 20:23

Re: Wintertijd

Ik vind eigenlijk niks van de wintertijd.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 30 Okt 2017 09:34

Re: Wintertijd

Hmh ik was zelf wel om 5.30 wakker vanochtend. Best apart. En T om 6 uur zoals eigenlijk altijd. Dus die lijkt er niet echt last van te hebben.
2016
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 30 Okt 2017 09:43

Re: Wintertijd

Hier is het allemaal geruisloos verlopen. Kinderen gewoon 19.00 en 19.30 naar bed en ze sliepen allebei tot 7. Precies zoals het moet.
#teammaple🍁
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 30 Okt 2017 09:53

Re: Wintertijd

Hier al twee ochtenden 4.30u, dat is niet alleen wintertijd, want normaal sliep ie tot 7u. Hopelijk zit er iets anders dwars en duurt dit niet tot de zomertijd :palm:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Patsy

Bericht 30 Okt 2017 10:47

Re: Wintertijd

Gisteren ging het goed, vanmorgen was de oudste om 5.00 klaarwakker. Normaal is het 6.00/6.30. Ik hoop dat dat snel weer de normale tijd wordt.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 30 Okt 2017 11:28

Re: Wintertijd

Taeda schreef:Hier al twee ochtenden 4.30u, dat is niet alleen wintertijd, want normaal sliep ie tot 7u. Hopelijk zit er iets anders dwars en duurt dit niet tot de zomertijd :palm:


Ik vond het erg koud vannacht. Misschien A ook?
2016
<<

Anoniem231

Bericht 31 Okt 2017 04:20

Re: Wintertijd

Zoon is een uur eerder wakker maar dat maakt mij niet uit. Hij gaat opeens weer beter slapen en dat is wel fijn.
Dochter slaapt hetzelfde als voorheen, lekker lang!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bloom