Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Antikal stinkt

<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 28 Okt 2017 05:51

Antikal stinkt

Onze schoonmaakster wil perse schoonmaken met antikal en dan denk ik "jij maakt schoon, dus dan mag dat op jouw manier". Alleen merk ik nu dat die antikal een lucht in mijn achterlaat waar ik niet goed van wordt. Het duurt ook super lang voor het weg trekt. Zoals nu is ze dinsdag geweest en ik ruik het nog steeds ondanks dat ik al diverse keren met een geurtje heb gesprayed.
Ik heb de antikal van de Kruidvat en van de Action al geprobeerd en die geven beiden dezelfde vieze geur af. Herkent iemand dit? Of moet ik de echte antikal nemen, ruikt die beter?
Of heeft iemand een ander tip voor een goed schoonmaak middel ipv antikal?
<<

Anoniem304

Bericht 28 Okt 2017 06:20

Re: Antikal stinkt

Wij hebben altijd echte en die ruikt prima, maar ik spuit het voornamelijk op kranen enzo. Maak er niet hele muren oid mee schoon.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 28 Okt 2017 06:38

Re: Antikal stinkt

Gewoon azijn en anders van HG de antikalk.
<<

Anoniem221

Bericht 28 Okt 2017 06:43

Re: Antikal stinkt

Ik maak de badkamer schoon met Antikal van het eigen merk van Jumbo. Ooit als tip van mijn moeder gekregen, omdat ik de vloeren en kraan niet kalkvrij kreeg en het dus altijd viezig bleef lijken. Niets mis met de geur. Ik weet natuurlijk niet hoe echte Antikal ruikt, maar deze voldoet, ook qua geur, prima.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 28 Okt 2017 06:55

Re: Antikal stinkt

Wij hebben die met bloemetjes geur er doorheen. Is nog steeds niet echt lekker, maar wel beter.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 28 Okt 2017 10:18

Re: Antikal stinkt

Cotton schreef:Wij hebben altijd echte en die ruikt prima, maar ik spuit het voornamelijk op kranen enzo. Maak er niet hele muren oid mee schoon.


Wat Cotton zegt!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 28 Okt 2017 10:21

Re: Antikal stinkt

Ik gebruik die van de AH. Vind ik zelf erg lekker ruiken en het werkt ook nog eens goed.
To travel is to live
Mijn instagram

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers