Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat te doen met de trouwjurk?

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 20 Okt 2017 07:15

Re: Wat te doen met de trouwjurk?

Zelfs ik, na een jaar gescheiden, nu 4 jaar geleden, heb hem nog steeds.. nou ja hij hangt bij ons mam op zolder.
Ik kan zoietrs gewoon niet weg doen. Blijf t nog zo'n mooie jurk vinden. Maar ergens ook weer zonde, t kostte veel geld (En achteraf voor niks)
Voor degene waarvan de dochters t gebruiken als verkleedkleren: is dat niet veel te groot? Ik kan me er niks hij voorstellen..
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 20 Okt 2017 08:09

Re: Wat te doen met de trouwjurk?

Hij hangt hier nog op zolder. Ik heb hem wel op marktplaats staan maar het hoogste bod op dit moment is €40,-...
<<

Anoniem306

Bericht 20 Okt 2017 11:16

Re: Wat te doen met de trouwjurk?

Gympie schreef:Ik zou de jurk op een paspop doen en ‘tentoonstellen’ ergens in huis (als je er plek voor hebt).


Het allerliefste zou ik dit willen. Het is een mooie jurk. In ons vorige huis heeft de jurk in de kelderbox gehangen en nu ligt hij in de kledingzak bovenop de kast te wachten tot de vliering op zolder klaar is. Ik zou hem graag op een paspop willen of op een kledinghanger en ergens neerhangen waar ik hem nog kan zien.

Hier alleen maar zonen, dus verwacht niet dat ze interesse hebben om er ooit mee te verkleden :smile: .
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1688

Geregistreerd: 13 Jul 2015 08:12

Bericht 20 Okt 2017 12:15

Re: Wat te doen met de trouwjurk?

Elro schreef:Voor degene waarvan de dochters t gebruiken als verkleedkleren: is dat niet veel te groot? Ik kan me er niks hij voorstellen..


Jawel hoor. Maar maakt mijn dochter niet uit. Ze doet het lijfje om zich heen en dan haar armen strak eroverheen zodat het blijft zitten en vervolgens staat ze in een soort zee van jurk (want ik heb een jurk met een hele grote rok en een sleep er nog aan). Dan gaat ze wat rondjes draaien, moet ik foto's maken en bewondert ze zichzelf een tijdje in de spiegel. Dan gaat de jurk de hoes weer in tot de volgende keer.
2010 2012
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 20 Okt 2017 12:28

Re: Wat te doen met de trouwjurk?

Ik heb hem bewaard en wil straks elk jaar van m'n dochter zo'n soort foto maken. Al zal ze hem op den duur wel aan krijgen.

Afbeelding
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 20 Okt 2017 12:59

Re: Wat te doen met de trouwjurk?

Mooi Burn!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 20 Okt 2017 14:36

Re: Wat te doen met de trouwjurk?

Ik zit ook een beetje met het dilemma; verkopen of bewaren?

Ik wil 'm wel op MP zetten, maar wil er wel een redelijke prijs voor krijgen. Dus misschien probeer ik het gewoon eens om te zien wat mensen bieden...

En anders vind ik het op zo'n paspop ook wel heel mooi!
<<

Anoniem243

Bericht 20 Okt 2017 16:03

Re: Wat te doen met de trouwjurk?

Goed idee Burn! Ga ik ook doen denk ik. Van zoon maken we ook elk jaar een foto (eerste jaar elke maand) met een grote knuffelolifant. Ik zat al te denken wat ik voor dochter moest verzinnen, haha.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 20 Okt 2017 16:09

Re: Wat te doen met de trouwjurk?

Haha!
Als we een zoon zouden krijgen deden we het met het colbert van mn man zn trouwpak!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem286

Bericht 20 Okt 2017 20:55

Re: Wat te doen met de trouwjurk?

Ik bewaar hem, vind het zonde om hem weg te doen en zo duur was hij nou ook weer niet dus zoveel zou hij niet meer opleveren. Voor die paar honderd euro bewaar ik hem liever.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 20 Okt 2017 21:06

Re: Wat te doen met de trouwjurk?

Mijn jurk was maar 90 euro haha. Ik vind het idee van HG wel echt heel erg leuk. Mocht ik kinderen krijgen dan leg ik hem in de verkleedkist!

Ik heb hem ook niet laten stomen na de bruiloft dus er zitten wel wat vlekken in aan de onderkant van de jurk. Ik snap stomen nooit zo goed. Die vlekken laten juist zien dat ik hem gedragen heb op die dag!
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 12:38

Bericht 21 Okt 2017 06:41

Re: Wat te doen met de trouwjurk?

Mijn trouwjurk hangt bij mijn ouders op zolder. Ik weet nog steeds niet wat ik er mee wil doen. Waarschijnlijk geef ik hem over een paar jaar weg aan de stichting die er jurkjes van maakt voor doodgeboren kindjes.

Over het stomen, toen wij trouwde lag er 10 cm sneeuw inclusief een hoop strooizout en smurrie. Ik was bang dat de onderste x centimeters van m'n jurk eraan zouden gaan als ik hem zo weg zou hangen.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Pomsky

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 472

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 21 Okt 2017 06:58

Re: Wat te doen met de trouwjurk?

Mijn jurk hangt op zolder. Ik heb hem zelf tweedehands gekocht voor een klein prijsje, dus ga hem niet nog eens verkopen. Ik denk dat de jurk hier ook in de verkleedkist gaat uiteindelijk.
Afbeelding
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:13

Bericht 21 Okt 2017 08:53

Re: Wat te doen met de trouwjurk?

Wordt een trouwjurk niet super stoffig als je ‘m op een paspop zet?
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 21 Okt 2017 08:58

Re: Wat te doen met de trouwjurk?

Ik droeg een kokerjurk. Hij hangt in de kast. Eventueel kan ik hem nog eens aan naar een feestje. Eigenlijk zonde dat ik hem nooit meer heb gedragen.
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 15:06

Bericht 21 Okt 2017 10:12

Re: Wat te doen met de trouwjurk?

Ik heb hem in een zak bij mijn schoonouders op zolder hangen. Heb hen toevallig vorige week nog aangehad , was veel te groot maat vind mijn jurk nig steeds :love:
Eigenlijk jammer dat hij op zolder hangt maar zou niet weten wat ik ermee zou moeten doen
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Okt 2017 10:30

Re: Wat te doen met de trouwjurk?

Ik wou hem verkopen. Maar er is helaas geen interesse voor. Hij hangt nu op zolder.
2014 2016
<<

Anoniem298

Bericht 23 Okt 2017 12:04

Re: Wat te doen met de trouwjurk?

Ik weet het niet zo goed. Hij is na de bruiloft naar de stomerij geweest en hangt sindsdien in de hoes in onze slaapkamer. Pas geleden nog aangetrokken, was wel een momentje voor me, ook al is hij wat te groot inmiddels. Daardoor wist ik wel dat ik hem sowieso niet wil verkopen. Een goede vriendin van mij wil voor haar portfolio graag nog eens een trash the dress fotoshoot doen, maar dat durf ik dus ook eigenlijk niet (ik wilde een fotoshoot doen in trouwkleding als we 10 jaar getrouwd zijn en toen stelde ze dat voor). Voorlopig hangt ie dus nog aan de kast. Misschien bewaar ik hem voor als (een van) mijn dochter(s) hem aan wil(len) op hun/haar grote dag.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 23 Okt 2017 13:48

Re: Wat te doen met de trouwjurk?

Mijn jurk hangt in de hoes in de kast, ik heb hem laatst nog eens aangepast om te kijken of het nog lukte. Verder doe ik er niets mee eigenlijk, maar ik wil hem ook niet wegdoen.

♥♥
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 23 Okt 2017 13:59

Re: Wat te doen met de trouwjurk?

Hij hangt op zolder. Is nog niet gewassen ofzo. Ik bewaar hem wel.
2016
<<

Anoniem244

Bericht 23 Okt 2017 14:52

Re: Wat te doen met de trouwjurk?

Mijn ex heeft mijn jurk verknipt :palm:
Sindsdien hangt de jurk bij mijn ouders en heb ik er nooit meer naar gekeken / durven kijken
Maar wegdoen kan ik ook nog niet
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Okt 2017 07:53

Re: Wat te doen met de trouwjurk?

Wat ontzettend sneu Radler.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem257

Bericht 24 Okt 2017 08:07

Re: Wat te doen met de trouwjurk?

Triest Radler,hoe is het nu eigenlijk met jou en ex? Is hij nu eindelijk rustig?
<<

Anoniem244

Bericht 24 Okt 2017 09:44

Re: Wat te doen met de trouwjurk?

Ja :-(
Hij heeft eindelijk alles afbetaald wat hij moest afbetalen aan m’n ouders (wat ook in convenant stond beschreven, maar wat hij bleef weigeren)
Dus een tijdje terug hem gemaild dat als hij niet voor een bepaalde datum zou betalen ik er een zaak van ging maken. (Helemaal geen zin en energie voor maar dacht misschien maakt dat indruk)...
Toen weer de nodige bedreigingen / scheldpartijen etc).
Maar hij heeft betaald.
We gaan natuurlijk nog beide naar dezelfde voetbalclub dus heb nog wel elke keer de angst hem tegen te komen. Pasgeleden zaten we in dezelfde trein naar de voetbal, hij probeerde mij toen telkens achterna te gaan... maar heb hem kunnen ontwijken gelukkig aangezien het heel druk was (was na al die mailtjes over afbetalen).
Maar dat was niet heel fijn, dus in het vervolg maar niet meer over Zwolle reizen :-)
Hij weet denk ik niet dat ik nieuwe relatie heb, dan had ik dat wel gehoord denk ik. Aangezien hij daar toen flinke bedreigingen over gedaan had.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 25 Okt 2017 21:02

Re: Wat te doen met de trouwjurk?

Radler dat blijft een lange nare nasleep houden zeg,stom!!

Ik heb m'n jurk gedoneerd aan een stichting die jurken uitleent aan bruidjes met weinig/geen budget
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers