Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1299

Geregistreerd: 17 Dec 2014 20:51

Bericht 25 Okt 2017 17:23

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Fiederilsje schreef:Beterschap Snoes!

Is het geen optie om iets anders te zoeken Boerenkool?

Jup, mee bezig. En heel eerlijk gezegd liep vorige week mijn eerste contract bij dit bedrijf af en had ik de verwachting/hoop dat ze me er zelf uit zouden gooien. Probleem is dat ik bang ben dat ditzelfde gevoel ook ontstaat in een zelfde functie. Dan moet het qua werkomstandigheden wel veel beter en gezelliger zijn dat het nu is. Ik heb alleen ervaring in de crediteurenadministratie (en ja, vloeren leggen) en vind er gewoon niks aan. Zou zo graag meer met mensen doen. Zorg oid. Maar ik weet het gewoon niet hoe en wat.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 25 Okt 2017 18:14

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

En iets van receptioniste? Dan heb je contact met mensen maar vaak ook administratieve taken.
30-04-2017
<<

Blue

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 251

Geregistreerd: 18 Apr 2014 09:04

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 25 Okt 2017 18:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Is doktersassistente misschien iets voor je?
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1299

Geregistreerd: 17 Dec 2014 20:51

Bericht 25 Okt 2017 20:48

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ja blue! Dat lijkt me hartstikke leuk. Maar helaas heb je daar ook een opleiding voor nodig.
Receptioniste.. tja.. prima. En reageer ook op die functies. Maar heb m'n uiterlijk wat dat betreft niet mee.

Had paar weken geleden functie gezien als cb-assistent. Stond echt te stuiteren van blijdschap om die functie. Direct gereageerd. 2 dagen later werd hij offline gehaald. Ze hadden intern iemand gevonden. Ben echt in tijden niet zo enthousiast geweest bij een vacature.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 27 Okt 2017 09:44

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Lastig Boerenkool! Hopelijk vind je snel wat leuks.

Ik baal ervan dat ik ziek ben.. Voel me al een week niet fit, heb me afgelopen dagen met moeite naar m'n werk gesleept maar er nu toch maar aan toegegeven. Gelukkig kan E. vanochtend bij m'n ouders terecht, dus ik hang nu op de bank onder een dekentje en probeer wat drinken naar binnen te krijgen..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 27 Okt 2017 11:19

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik hoop dat je snel een leuke baan vind waar je met veel plezier naar toe gaat Boerenkool!

Beterschap Arwyn! Ik hoop dat je je snel wat beter voelt.

Ik baal dat ik vast loop met mijn opdracht over hoge eisen en perfectionisme door mijn hoge eisen en perfectionisme :laughcry:
<<

Anoniem278

Bericht 27 Okt 2017 13:47

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

@ Boerenkool, heb je n goed uiterlijk nodig als receptioniste dan?
Misschien kun je een opleiding overwegen? Volgens mij ben jij een leergierige intelligente vrouw, dus kan dat geen optie zijn?

@Arwyn, wat balen! Er heerst kennelijk echt iets hè? Hopelijk knap je snel weer een beetje op.

@Jada, als je je valkuil ként, dan kun je er misschien ook iets aan doen? Spreek regels met jezelf af, dat je bv maar 10 regels antwoord mag geven, of er maximaal een uur mee bezig mag zijn.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 27 Okt 2017 14:05

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik weet niet zo goed wat Boerenkool bedoelt met dat ze haar uiterlijk niet mee heeft, maar zolang je verzorgd eruit ziet is een baan als receptioniste toch geen probleem?
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 27 Okt 2017 14:17

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Quizzle schreef:@Jada, als je je valkuil ként, dan kun je er misschien ook iets aan doen? Spreek regels met jezelf af, dat je bv maar 10 regels antwoord mag geven, of er maximaal een uur mee bezig mag zijn.


Ja ik mag er nu van mezelf niks meer aan veranderen. Hooguit aanvullingen die mij te binnen schieten even opschrijven en die dan volgend weekend er nog even inzetten en dan kan het met mijn psycholoog besproken worden.

Inmiddels kan ik ook wel om mezelf lachen hoor :ja:
<<

Anoniem316

Bericht 27 Okt 2017 14:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Van mijn schoonmoeder. Echt, waarom moet ze altijd zo doen dat ik me daar boos over maak. En dan vervolgens super schijnheilig lopen gaan doen. Echt om te kotsen.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 28 Okt 2017 08:57

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Druifje schreef:Ik baal ontzettend dat het mij niet lukt om ons nieuwe huis leuk in te richten...
we hebben allemaal nieuwe meubels gekocht en alles over een andere boeg willen gooien dan onze vorige inrichting, in het andere huis. maar ik mis echt sfeer en warmte en alles voelt als een bij elkaar geraapt zooitje, echt ik kan er wel om huilen zo vervelend... de ruimte is ook heel erg groot vergeleken met het vorige huis.

Late reactie, maar dit herken ik. Daarom heb ik besloten om een styliste te vragen om mee te kijken bij de inrichting van ons nieuwe huis. Ze heeft inmiddels ook advies gegeven bij vriendinnen en familie, zij konden met een klein budget toch al grote aanpassingen doen. Zo'n styliste kijkt er met een andere blik naar, de veranderingen waren niet eens groot, net even een andere lamp, een muur deels verven of een nieuw vloerkleed. Ook de prijs vond ik heel erg meevallen, het geven van tips in een bestaande woning was zo'n honderd euro geloof ik.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 28 Okt 2017 09:59

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat een goede tip taeda! Hoe kwam je aan die styliste?
#teammaple🍁
<<

Blue

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 251

Geregistreerd: 18 Apr 2014 09:04

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 28 Okt 2017 10:22

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Boerenkool schreef:Ja blue! Dat lijkt me hartstikke leuk. Maar helaas heb je daar ook een opleiding voor nodig.
Receptioniste.. tja.. prima. En reageer ook op die functies. Maar heb m'n uiterlijk wat dat betreft niet mee.

Had paar weken geleden functie gezien als cb-assistent. Stond echt te stuiteren van blijdschap om die functie. Direct gereageerd. 2 dagen later werd hij offline gehaald. Ze hadden intern iemand gevonden. Ben echt in tijden niet zo enthousiast geweest bij een vacature.


Ja klopt. Maar de doktersassistente opleiding wordt ook aangeboden in een werk/leer combinatie. Of wil je helemaal geen opleiding volgen?
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 28 Okt 2017 12:10

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Urban Naked schreef:Wat een goede tip taeda! Hoe kwam je aan die styliste?

Ze heeft de kantoor en kantineruimtes op het werk gestyled en toen via haar Facebook woningen gezien.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 28 Okt 2017 16:30

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wij hebben ook advies gevraagd aan een interieur stylist, ik kan het echt aanraden!

On topic: ik baal dat ik zo ontzettend slecht slaap de laatste tijd. Ligt het eens niet aan dochter, lig ik gewoon uren wakker... we zijn nu op vriendenweekend en ik heb vannacht geen oog dicht gedaan. Geen idee hoe het komt, maar ik ben dus niks waard vandaag. Iedereen zit lekker te borrelen en ik lig in bed, poging tot dutje, maar het lukt gewoon niet... :cry:
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem221

Bericht 28 Okt 2017 16:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat is mooi K, Niekske! Niets zo vermoeiend als niet kunnen slapen. Teveel aan het piekeren? Of gewoon onrustig? Ik hoop dat je snel de slaap weer vat!

Ik schreef al in het 'wat wil je kwijt'-topic, dat ik mijn droomhuis heb gevonden. Ik weet dat we niet kunnen kopen, zeker op dit moment niet, maar verdorie ik krijg dat huis niet uit mijn hoofd. En ik kan heus rationeel denken en weten dat het niet mogelijk is, maar ik blijf maar dromen. Iets met Gaston ofzo. :angel:
<<

Anoniem231

Bericht 28 Okt 2017 17:15

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Fedora dat is ook heel moeilijk! Ik denk nog steeds aan mijn droomhuis. Was een opknapper, dezelfde dag al verkocht. Het had een hele riante achtertuin! Ik zag mij er al zitten met een speeltuin achter het huis. Het is dus verkocht en heel mooi opgeknapt.
Opknapper was niets voor ons maar de potentie, ligging en tuin maakte het voor mij mijn droomhuis.

Ik woon hier nu heel goed in mijn nieuwe huis maar de ruimte is echt een stuk minder. Ik ga hier nooit meer weg maar het andere huis blijft maar in mijn hoofd zitten.
<<

Anoniem221

Bericht 28 Okt 2017 17:30

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik ben nog nooit verliefd geweest op een huis, maar dit was daadwerkelijk liefde op het eerste gezicht. Ik weet dat hij zo weg is en dat ik dan even moet slikken en weer moet doorgaan. Maar zo jammer dat hij juist in de (voor ons) verkeerde tijd te koop is gekomen. :thumbdown:

Maar komen vast nog meer huizen. Al zal ik deze waarschijnlijk nooit meer vergeten. :laughcry:
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 28 Okt 2017 19:26

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Onze gezinsauto heeft het een beetje moeilijk na de bergen in Oostenrijk. Waarschijnlijk is de turbo kapot.
Daar baal ik enorm van want het was eigenlijk de bedoeling om er nog 2 jaar mee door te rijden.
2016
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 09:49

Bericht 30 Okt 2017 12:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal van mijn werk, ik baal van mijn humeur zonder pil, ik baal van het weer.
Gelukkig zijn er andere dingen die wel goed gaan. Maar dat werk is een puntje van aandacht, gauw op zoek naar iets anders.
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 30 Okt 2017 14:50

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Balen van je auto salome! Wat gebeurt er als de turbo kapot is, kan ie dan niks meer?
NerdChic heb je een idee wat je kunt veranderen aan je werk(veld)? Of heb je dromen over wat je wilt?

Ik baal dat ik thuis ben. Vandaag eerste werkdag weer na de herfstvacay, drukke dag ook meteen, en ploef: jongste zoontje ziek. Dat komt er dan smorgens vroeg patsboem tussendoor, snel afmelden van de opvang en snel een 50/50 deal met m’n man gemaakt. Ik ben gaan werken tot 14h en ben dus nu thuis, hij bleef vanmorgen thuis en is nu gaan werken. Maar hierdoor vallen dus wel 2 lessen van mij uit en dat is rot.

Zoontje slaapt gelukkig veel dus die krijgt niet veel mee van zn sickness, daar ben ik wel blij om voor hem (en mezelf :smile: )
#teammaple🍁
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 30 Okt 2017 14:58

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat is vervelend UN. Zulke dingen komen natuurlijk nooit uit.

Wat betreft de auto, zonder turbo hebben we haast geen kracht. Geen idee of ik het technisch goed beschrijf haha maar optrekken doet hij al niet. Auto kan dan alleen in een slakkengangetje rijden. Schiet in de noodloop ook. We zijn nu druk aan het denken wat we gaan doen. Gelukkig kan T al goed lopen en past de buggy ook in mijn Polo. Dus we hebben niet echt een grote auto nodig momenteel.
2016
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 01 Nov 2017 23:36

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik heb weer gezeur met mijn schoonzus.
Ik probeer leuk contact te hebben want ik heb zelf geen zus, maar na het zoveelste akkefietje (een zak babykleding van mij verkopen op Marktplaats) ben ik er wel klaar mee.
04-2014
10-2015
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 02 Nov 2017 08:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Van die mega dikke vette koortslip die vannacht m'n hele bovenlip zo’n beetje in beslag heeft genomen. Au!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 02 Nov 2017 12:34

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Pijnlijk Thunder.

Ik dat ik nu moet surveilleren bij een toets en dat ik niet de mogelijkheid heb om mijn eigen toetsen nu na te kijken. Ga ik bij deze klas nakijken, dan zijn ze meer bezig met het cijfer voor wiskunde dan met de toets die ze moeten maken.
Verder heb ik geen ander werk te doen, dus vandaar maar op het forum zitten.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Marsy31